vaan taloon......
Kävin kaupungissa ja takaisin ku lähdin....Vyöryin sieltä takaisin pallona..... Olin muuten ennätysajassa kotona.....=:0)))))
Jaaha nukutaanko täällä ku on niin hiljaista....
Päivää....
17
362
Vastaukset
- AMR-52
...et kiireessä vyörynyt rautatiesillan tietyömaa monttuun...))))
lähellä.....hmmm...Mutta sain taitavasti ohjattua itseni niiden monttujen ohi.... hyvä minä.......=:0)))
- Dr.Swan
Myönnän toki olleeni osallisena tähän "vyörymis tapahtuma sarjaan"....
....kivaa oli! :)ajatteles jos olisin tosella vyörynyt noihin monttuihin mitä tossa rautatien kohdalla on....Nooh olisit saanut hommia....Brunen paikkaus päivän....
Mutta oli hauskaa...=:0)))))))))- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
ajatteles jos olisin tosella vyörynyt noihin monttuihin mitä tossa rautatien kohdalla on....Nooh olisit saanut hommia....Brunen paikkaus päivän....
Mutta oli hauskaa...=:0)))))))))Sitä työtä mikä sinun kohdallasi on jo muodostunut rutiiniksi.....:D
Dr.Swan kirjoitti:
Sitä työtä mikä sinun kohdallasi on jo muodostunut rutiiniksi.....:D
huuhtelu,..... tänään on ainaskii sit huuhdeltavaaaaaaa.......=:0)))))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
huuhtelu,..... tänään on ainaskii sit huuhdeltavaaaaaaa.......=:0)))))))
Tätä mä oon aiiiina halunnu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten on BB,saadaankohan talkoisiin mäyräkoira per nokka ööliä? Dr.Swan kirjoitti:
Tätä mä oon aiiiina halunnu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten on BB,saadaankohan talkoisiin mäyräkoira per nokka ööliä?on sellainen juttu että ku ne tuo kaljakorit pöydälle....Siinä on iso lappu....
EI PUOSKARILLE EIKÄ BRUNELLE...... heh..... eihän siitä muut kerkiäis edes pullollista...hyvä että hajukaan jäljelle jää....=:0))))))- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
on sellainen juttu että ku ne tuo kaljakorit pöydälle....Siinä on iso lappu....
EI PUOSKARILLE EIKÄ BRUNELLE...... heh..... eihän siitä muut kerkiäis edes pullollista...hyvä että hajukaan jäljelle jää....=:0))))))suunnilleen tais viimeeksi käydä!!!Tai en muista mitä siellä kävi mutta jotain siellä alettiin nipottamaan kaikesta mahdollisesta pyörien säilytys paikoista ja kaikesta maan ja taivaan väliltä joten oli pakko lähteä kesken pois!
Puoskari ei voi SIETÄÄ urputtavia ihmisiä,ns"siviili poliiseja"...phyi! Dr.Swan kirjoitti:
suunnilleen tais viimeeksi käydä!!!Tai en muista mitä siellä kävi mutta jotain siellä alettiin nipottamaan kaikesta mahdollisesta pyörien säilytys paikoista ja kaikesta maan ja taivaan väliltä joten oli pakko lähteä kesken pois!
Puoskari ei voi SIETÄÄ urputtavia ihmisiä,ns"siviili poliiseja"...phyi!kaiken maailman nipoja meidänkin talossa.....
Ottasivat meistä mallia....jestas sentään......=:0)))))- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
kaiken maailman nipoja meidänkin talossa.....
Ottasivat meistä mallia....jestas sentään......=:0)))))Oikeesti kyllä ihmisten on annettava elää rauhassa!Jos joku ei halua/jaksa tai pysty tulemaan talkoisiin niin so what?Viimeeksi kävi niin että ne ketkä eivät tulleet,niitä alettiin sitten akka-porukalla haukkumaan!
Tätä se nyt sitten on!
Nyt se on päätetty!En mene talkoisiin,ostan korin kaljaa ja menen pihalle nautiskelemaan omia juotaviani enkä liikauta eväänikään!Jos jollain on sanottavaa niin käräytän ne viimevuotisista juoru talkoista! :DDDDDDDD
Tuletko mukaan ? Dr.Swan kirjoitti:
Oikeesti kyllä ihmisten on annettava elää rauhassa!Jos joku ei halua/jaksa tai pysty tulemaan talkoisiin niin so what?Viimeeksi kävi niin että ne ketkä eivät tulleet,niitä alettiin sitten akka-porukalla haukkumaan!
Tätä se nyt sitten on!
Nyt se on päätetty!En mene talkoisiin,ostan korin kaljaa ja menen pihalle nautiskelemaan omia juotaviani enkä liikauta eväänikään!Jos jollain on sanottavaa niin käräytän ne viimevuotisista juoru talkoista! :DDDDDDDD
Tuletko mukaan ?ei tarvii kauan houkutella....
Nooh totta helkutissa....Pidetään omat talkoot ja haukutaan talon juoruakat pystyyn.....heh....=:8)))))- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
ei tarvii kauan houkutella....
Nooh totta helkutissa....Pidetään omat talkoot ja haukutaan talon juoruakat pystyyn.....heh....=:8)))))Sen teemme!
- Dr.Swan
Dr.Swan kirjoitti:
Sen teemme!
tuuu meille!Mul on oikeesti niiiin tylsää!Hitsit tääl huuhaallakaa oo ketää :(((((((((((((((((
Ala tulla! Dr.Swan kirjoitti:
tuuu meille!Mul on oikeesti niiiin tylsää!Hitsit tääl huuhaallakaa oo ketää :(((((((((((((((((
Ala tulla!nukkuuuuuuu kaikki...eikun sää tänne...laitan hyvät kohveet tippumaan....
Eli hopi hop hop sieltä nyt.....=:0)))))))
- LonesomeMan
oot saanu siitä pommista sen valokuvan?
mietinkin mitä olen unohtanut...Sen pommin.... ööö täytyy viikon lopun aikana metsästää pommi....=:8))))))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836