Mikä poistattaa karvojaan kosmetologilla! Tämä tieto vie kyllä voiton Mikalta. Eihän tuollaista neitiä olekaan Timon lisäksi.
Mika paljastui
10
2200
Vastaukset
- Laama
Kyllä, olen shokissa.
- Claypool
Kenkää vaan koko talolle, ei voittoa kellekään.
- 123
että poistaa karvansa joko kosmetologilla tai itse.
Kauheinta mitä voi olla, on miehellä villapaita päällä, YÖK!
Hyvä Mika!!!
- tepi88
jo aika päiviä siten, et on joskus käyny poistattaa karvoja ammatilaisella... mut ei käy useesti...
- not_g
Nenäkarvat, kainalokarvat, genitaalialueen karvat - yök!
- TOP Hairy
not_g kirjoitti:
Nenäkarvat, kainalokarvat, genitaalialueen karvat - yök!
Ehkä Mikan nopea karvojen kasvu mm. selän alueella johtuu jonkin tehokkaan kaljuuntumisen hidastaja lääkkeen sivuvaikutuksista. Mistä tietää miten kovia nappeja Mika vetää jotta tukka alkaisi kasvaa.. kasvaa karvat väärään paikkaan.
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen. - ja itsensähoito
TOP Hairy kirjoitti:
Ehkä Mikan nopea karvojen kasvu mm. selän alueella johtuu jonkin tehokkaan kaljuuntumisen hidastaja lääkkeen sivuvaikutuksista. Mistä tietää miten kovia nappeja Mika vetää jotta tukka alkaisi kasvaa.. kasvaa karvat väärään paikkaan.
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen.se että mies hoitaa itseään ja ulkonäköään ei tarkoita että se olisi neitimäistä tai homomaista suomi on vain tällä alueella vielä lapsenkengissä. Miesten käyminen kosmetologilla on monissa maissa aivan normaalia ja suomessakin todella moni mies jopa ne äijän köriläät käyvät kosmetologilla hoidattamassa itseään. Minusta on ainakin mukavampi katsella miestä joka on hoitanut itsensä kuntoon kuin sellaista jolla on naama kuiva kuin sahara ja muutenkin epäsiisti ihminen. ja se että mika tunnusti asian näyttää että hän ei häpeile tekemisiään vaan ottaa asiat rennosti. kyllä siellä kosmetologilla muutakin tehdään kuin hoidetaan naisten naamaa kuorinnoilla ja muilla..
- Claypool
TOP Hairy kirjoitti:
Ihan asiallinen kaveri tuo MIKA silti, vaikka pikkuisen tuollainen kosmetologilla vahakäsittelyissä käyminen antaakin neitimäisiä vivahteita muuten niin miehiseen mieheen.Mikan päähän on sheivattu varmaan kerran viikossa, eli ei se ainakaan mitään lettiä kasvata. Mutta kyllä se varmaan jotain hormooninappeja vetää...
Kysyisin mitä neitimäistä on siinä että poistattaa selkäkarvansa.En minä ainakaan tunne yhtään naista joka niin tekisi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398