Tietääkö joku että ku oon ostanu kauan sitte ton half-life 2:sen, en gold:ia enkä silveriä vaan ihan tavallisen. Kuuluuko siihen samaan tuo half-life 2: lost coast, se on kyllä my gameseis ja lukee että not yet released, että voiko sitä odotella omaksi.
Joskus puhuttiin että siihen tulee joku uus multiplayerikin, joku ihan oma lajinsa sellanen missä hiivitään ja jtn...
Kertokaa kaikki mitä tiedätte, eikä sitte vittuilla :)
Tohon uuteen steamin skiniin joutuu vähä totuttelemaan, sentakia o vähä tuo asia sekasin.
Half-life 2: Lost Coast
tero
2
383
Vastaukset
- tero
nyt sain selville että se Lost Coast tulee kaikille joilla on Half-life 2 tän kuun lopussa
Näyttäisi tulevan aftermath :kin että voi varmaan sitäkin odotella. - g man on mie
haha trolled vuosi 2014
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499