AAA-PU-VA! Katsoin juuri suomi24 äänestystuloksen ja mitä silmäni näkivätkään!? Perttu pudotusuhassa suuressa! Voi ei ja miten voi olla? Ei kai tuo voi olla totta... Peli- ja muutkin housut repee ja itku tulee jos Pertsa tiputetaan. Ei, ei ja ei. Äänestäkää nyt niitä Timoa ja Hannaa pois ja Katiakin vaikka, mutta Pertun on saatava jatkaa, koska Pertun päässä ei ole p*skaa. Eli äänestysaktiivisuutta kehiin mars!!! Toimitaan, ettei tarvitse sunnuntaina harmitella.
Herätys äänestyksestä!
11
1260
Vastaukset
- godisawoman
Ei kai Perttu ole Suomi24:n ilmaisäänestyksessä putoamassa?! Tämä tarkoittaa sitä, että Perttu putoaa tuossa oikeassa, maksullisessa äänestyksessäkin!
- Kiia
Nenäkäskin vielä. Hmpf. Suomi24 ei välttämättä kerro puhelinäänestysaktiivisuudesta mitään, mutta saattaapi korreloida jotain kuitenkin. Eli muista sinäkin äänestää oikeasti. Ketä sitten haluatkin äänestää.
- keronpa vaan
Kiia kirjoitti:
Nenäkäskin vielä. Hmpf. Suomi24 ei välttämättä kerro puhelinäänestysaktiivisuudesta mitään, mutta saattaapi korreloida jotain kuitenkin. Eli muista sinäkin äänestää oikeasti. Ketä sitten haluatkin äänestää.
tuo suomi24.fi hässäkkä on pahasti manipuloitu, katsos jotkut klikkailee sitä tuhansia kertoja. katso vähän annettujen äänien määrää, luuletko että täällä käyvät sadat tuhannet ihmiset ääniään antamassa???
- godisawoman
Kiia kirjoitti:
Mä viitti rahojani tohon äänestykseen tuhlata, Timolle tai Hannalle kyllä menis äänet.
- töttörööröö
juu, tuo suomi24:n äänestystulos on yhtä totta kuin ilmestyskirja!!!! usko sen jokaiseen sanaan, niin pelastut!!!!!!!
- se ei ole oikea äänestys
perttu ei tipu ainaskaan nyt.keskitytään Timo-neitiin.
- perttu rules
miksei hanna vois hävitä talosta...? sillä ei oo mitään annettavaa kellekkään, paitsi ehkä timpalle... :)
- Pertunpeppu*
Vaikka toivoinkin sen olevan Pertun... Ois ees jossakin mielikuvituksessa tippunu. Hiddo, kun sais oikeesti kaikki kynnelle kykenevät messiin ja tiputettas bert pois pelleilemästä.
Ihan oikeestiko vieläkin joku pui tota suomi24 äänestystä!Kiia rakas, selailepa vähän sivuja ja katso löytyisikö sieltä ihan vaan "muuutama" juttu tästä aiheesta ja sen paikkaan pitävyydestä.
- The Real Karipoika
Ei se oo... Siinä voi äänestää (siis tämä suomi24 äänestys) vaikka 24 tuntii vuorokaudessa ja 7 päivänä viikossa... siihen ei ole luottamista...
- hgh
nii vissii se perttu on iha pelle mikä pelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955