Tietääkö kukaan kenen valmistajan on lautanen, jonka pohjassa on havunoksa-kaiverrus, sen alla kaksi viivaa sekä kaiverretut numerot 3mK ja 35? Lautanen on valkoinen ja sen reunukset on koristeltu sinisin kukkakuvioin. Löydetty Suomesta. Tuo havunoksakuvio vain herätty mielenkiintoa kun en ole koskaan ennen sellaiseen törmännyt.
Havunoksa-leima
Utelias
3
3370
Vastaukset
- tiiliatuulia
Itse asiassa minäkin olisin kiinnostunut tietämään ko. leimasta, koska kotona on sillä kokonainen astiasto.
- tietämätön
itsellä samanlainen syvä 3mk 35 ja matala lautanen jossa 3 Mk ja 53 pohjassa.Lautasen ulkoreunassa kulkee kultainen reunus ja paksump ikulta reunus alempana Olisi kiva tietää mistä maasta tämä on ja onko minkälaista arvoa
- nina racovalmina
Konakova porsliinitehtaan leima,Moskovan ulkopuolella sijaitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667