... ilmestyyy 2006 keväällä/kesällä te vvarmaan kaikki sen tiedättekin jos olette käyneeet osoiotteessa
www.within-temptation.com
odottelen innolla uutta levyä ja eikös se dvd:kin tule kohta? no sanokaa mitä odotatte uudelta levyltä!?
itse odotan jotain vähän raskaampaaa mitä mother earth ja silent force! ehkä vähän enter tyylistä! alkaisipa robert taas laulamaan tai oikeastaan ärjymään...miten sen nyt ottaa....
stephen jyräää!
uusi levy....
3
1412
Vastaukset
- Hanneli^^
Uudelta levyltä odotan todella paljon :) Toivottavasti vähän saman tyylistä kuin Mother Earth levy on. Ja dvd:tä myös odottelen innolla ^^ Toivottavasti on yhtä hyvä kuin edellinen (Mother Earth Tour).
- smarreh
olen aika uusi fani joten en tiedä millainen levy enter on ollut.. mutta sharonin ääni on kehittynyt ainakin mother earth:ista parempaan suuntaan! ainakin minusta.
kuvailkaa joku minkä näköinen robert on kun en tiedä kuin minkä näköinen sharon on.. :) - Cruelty
smarreh kirjoitti:
olen aika uusi fani joten en tiedä millainen levy enter on ollut.. mutta sharonin ääni on kehittynyt ainakin mother earth:ista parempaan suuntaan! ainakin minusta.
kuvailkaa joku minkä näköinen robert on kun en tiedä kuin minkä näköinen sharon on.. :)olen sinun kanssasi samaa mieltä siitä että sharonin lauluääni on kehittynyt parempaan suuntaan sitten morher earthista..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696