KFC Suomeen!

Puh

KFC Suomeen, todella maukasta kanaa!

12

1952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mautonta skeidaa

Eihän se maistu kuin friteeratuille jauhoille ja rasvalle. Lisäksi ne leivät kuin kuin mautonta pullaa.

• Xveg

KFC= Kentucky Fat Chicken :D

• KFC:tä rakastava

Parasta "roska" ruokaa mitä löytyy, aivan ihanaa! Suomeen vaan kyseinen ketju ja äkkiä! :)

• jusa

Moro
        paikka toimii ja sen tuotteet jotain sellaista mitä suomen pikaruoka ei tule koskaan olemaan. Harmikseni voin kertoa että suomen elintarvike lainsäädäntö kieltää kanan kypsentämisen heidän tavallaan eli avo tulellakin. Yritetty tuoda tietääkseni ainakin 2 kertaa suomeen mutta turhaan. Jään odottamaan

• USA! USA! USA!

..Miksei hommatais Suomeen myös Taco Bell? ja starbuck's -kahvilat!

Miksei samoin tein myös muun alan liikkeitä, k-kaupasta saisi äkkiä k-martin!

Miksei samoin tein pistettäisi Suomen asevelvolliset Irakiin sotimaan?

Miksei samoin tein hankittaisi Suomeen presidentiksi George W. Bush!

Miksei samoin tein tehtäisi Suomesta USA:n osalvaltio?

USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA! USA!

• pysyä housuissas

Eihän tuossa ole kuin yhdestä surkeasta ravintolaketjusta kyse. What's the big deal?
        Sitä paitsi Starbucks varmaan tuleekin.

• Muistaakseni
        pysyä housuissas kirjoitti:

Eihän tuossa ole kuin yhdestä surkeasta ravintolaketjusta kyse. What's the big deal?
        Sitä paitsi Starbucks varmaan tuleekin.

Muistaakseni joskus viime vuonna taisi olla jossain lehdessä juttua suomalaisesta kahvilakulttuurista ja siinä yhteydessä oli mainittuna, että Starbucks ei ollut kiinnostunut S-ryhmän tarjouksesta saapua Suomeen.

Suomesta kuulemma puuttuu riittävä asiakasmäärä ja keskittymät missä ihmiset liikkuvat. Paikalliset ostoskeskukset ovat kovin pieniä ja vetävät ihmisiä puoleensa liian vähän. Sama ongelma on ostoskatujen suhteen. Starbucks hakee maailmalta nimenomaan paikkoja missä ihmiset liikkuvat sankoin joukoin ja silloin on todennäköisempää, että joku poikkeaa kahvilaan.

Sääli, itse olisin Starbucksin kanta-asiakas kuten olen ulkomaillakin.

• VIISAITA
        Muistaakseni kirjoitti:

Muistaakseni joskus viime vuonna taisi olla jossain lehdessä juttua suomalaisesta kahvilakulttuurista ja siinä yhteydessä oli mainittuna, että Starbucks ei ollut kiinnostunut S-ryhmän tarjouksesta saapua Suomeen.

Suomesta kuulemma puuttuu riittävä asiakasmäärä ja keskittymät missä ihmiset liikkuvat. Paikalliset ostoskeskukset ovat kovin pieniä ja vetävät ihmisiä puoleensa liian vähän. Sama ongelma on ostoskatujen suhteen. Starbucks hakee maailmalta nimenomaan paikkoja missä ihmiset liikkuvat sankoin joukoin ja silloin on todennäköisempää, että joku poikkeaa kahvilaan.

Sääli, itse olisin Starbucksin kanta-asiakas kuten olen ulkomaillakin.

eli kuten nimimerkki kertoo.

• Jorma55

VAIN jos saataisiin myös oma NHL-joukkue. Minusta USA on paras maa maailmassa. Ja kaikki sitä haukkuvat ovat vain kateellisia.

• jokon

jee

• JotainRajaaKiitos

Kana ei ole pääasia, vaan kuorutus - se on hyvä vaikka olisi tehty puolukanvarvun ympärille.
      Toivottavasti tulee käyttämään kotimaista kanaa, ei Brassi tai vastaavaa hormoonikanaa.

• Tähtilippua_salkoon

"Jos menet vaikkapa johonkin pikkukaupunkiin, niin ihmiset ovat silmiinpistävän lihavia, siis kaikki, eivätkä todellakaan sellaisia barbinukkeja kuin leffoissa. Jotenkin perusamerikkalaisen kanssa puhuessa tulee sellainen olo, että he ovat aika yksinkertaisia tai että tyhmimmänkin vitosen keskiarvolla peruskoulun läpäisseen suomalaisen yleistieto on paljon vankemmalla pohjalla kuin heillä."
      Sotilas ainesta kaikki tyynni. USMC ja ARMY kilpailevat järjettömistä laardipalleroista.

Jos kysyt miksi US of Amerikkalaiset ovat niin helvetin lihavia, vastaavat he kysymyksellä, tiedätkö missä on lähin KFC ... tai mitä on vaahterasiirappi

"Jopa 12-metrinen siirappiaalto kylvi tuhoa Bostonissa"
      Tammikuussa valtava siirappia sisältänyt säiliö hajosi ja paksuhko aine levisi Yhdysvaltain Bostonin kaduille.
      Raporttien mukaaNoin 7,5 miljoonan siirappi tsunami aiheutti jopa 12-metrisen aallon. Aalto tuhosi rakennuksia, käänsi ajoneuvoja ja työnsi paloaseman pois perustuksiltaan. Onnettomuudessa kuoli 21 ja loukkaantui 150 ihmistä. Pelastustöitä hankaloitti siirappia hamstraavien lihavien Amerikkalaisten rynnäkkö. Eräs siirappia suoraan kadulta hörppinyt patriootti totesi naama siirapista kiiltävänä, että olipa onni onnetomudessa.

Tuota kyseistä päivää juhlitaan edelleen ja se on kansallinen vapaapäivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60