Jos olisin eläin...Olisin tansaniasta tuotu tax free kameli..... Minulla olisi kaksi kyttyrää....
Niih ja iltapäivää vain kaikille.....=:8))))))
Sarjassamme tyhmät ajatukset....
16
743
Vastaukset
- Maybeline
synkkä vitutuksen pilvi pään päällä että se ei katoa kuin rommipullolla!!!Kolme vuotta sitten ehkä viimeeks ottanu näin paljon päähän!!!!!!!!
Muuten kuuluu ihan hyvää....
Jos olisin eläin olisin kai sitten jonkinsortin paviaani....Päivää!ei muuta kuin rommi pullo sit huiviin....
Hei mut muksa nähä mayyyyyyyyyy.....=;0)))))ei ollakaan nähty sitten kuin tunti takaperin...heh- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
ei muuta kuin rommi pullo sit huiviin....
Hei mut muksa nähä mayyyyyyyyyy.....=;0)))))ei ollakaan nähty sitten kuin tunti takaperin...hehelukka kuin nainen....
....nää kuukautiset on yhtä helvettiä!
Onneksi tajusin että siitähän tää olotila varmaan suurimmaksi osaksi johtuukin! Maybeline kirjoitti:
elukka kuin nainen....
Onneksi tajusin että siitähän tää olotila varmaan suurimmaksi osaksi johtuukin!ne tulee ja kaataa.....Argh......
Nooh onneks sekin taasen ohi menee....Mutta tekee paluun.....=:0)- Maybeline
Maybeline kirjoitti:
elukka kuin nainen....
Onneksi tajusin että siitähän tää olotila varmaan suurimmaksi osaksi johtuukin!tänne viestin niin tuli ilmoitus/herjaus että TREFFI-palstalla on ruuhkaa yritä myöhemmin uudestaan!
Kuinka kauan Huuhaa on ollut treffi palsta? - >^.^<
Maybeline kirjoitti:
elukka kuin nainen....
Onneksi tajusin että siitähän tää olotila varmaan suurimmaksi osaksi johtuukin!on kiva olla. Vaikka on ne menkat naaraskissallaki.
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
ne tulee ja kaataa.....Argh......
Nooh onneks sekin taasen ohi menee....Mutta tekee paluun.....=:0)Menen nukkumaan,on niin karmee olo!!!!!!Ei tämmösiä monsuuneja ole olemassakaan.......Joissain maissa nainen haudataan kaulaa myöden hiekkaan kun monsuunit iskee....et viittis kaivaa mulle kuopan tonne takapihalle....ei tarvi jättää ees päätä näkyviin.
Maybeline kirjoitti:
tänne viestin niin tuli ilmoitus/herjaus että TREFFI-palstalla on ruuhkaa yritä myöhemmin uudestaan!
Kuinka kauan Huuhaa on ollut treffi palsta?tökkii silleen jatkuvasti....
Ja mun viesti taasen oli poistettu....hmmmmm.....
Vallan omituista.....=:0))- Maybeline
>^.^< kirjoitti:
on kiva olla. Vaikka on ne menkat naaraskissallaki.
Ei kissanpäivistä tietoakaan!Mutta hyvää päivän jatkoa!
Maybeline kirjoitti:
Menen nukkumaan,on niin karmee olo!!!!!!Ei tämmösiä monsuuneja ole olemassakaan.......Joissain maissa nainen haudataan kaulaa myöden hiekkaan kun monsuunit iskee....et viittis kaivaa mulle kuopan tonne takapihalle....ei tarvi jättää ees päätä näkyviin.
yötä........=:0))))
En mää jaksa kaivaa sitä kuoppaaaaa...=:0)- Horologi
BBrunetti kirjoitti:
yötä........=:0))))
En mää jaksa kaivaa sitä kuoppaaaaa...=:0)joku eläin,haluaisin olla varmaan joku viisas koira,hellittävänä ja rapsutettavana,ihmisten metkut ymmärtävänä,lasten lemmikki,ja koko perheen ulkoilukaveri.Mut en ainakaan siks että saisin haukkua,tai oikeestaan semmonen koira mikä ei hauku lainkaan.Onkohan semmosta koiraa olemassakaan,vai oisinkos sitten joku luonnonoikku?
Horologi kirjoitti:
joku eläin,haluaisin olla varmaan joku viisas koira,hellittävänä ja rapsutettavana,ihmisten metkut ymmärtävänä,lasten lemmikki,ja koko perheen ulkoilukaveri.Mut en ainakaan siks että saisin haukkua,tai oikeestaan semmonen koira mikä ei hauku lainkaan.Onkohan semmosta koiraa olemassakaan,vai oisinkos sitten joku luonnonoikku?
ei ole tullut vastaan koiraa mikä ei haukkuis....
Todennäköisesti olisit sitten oikku....=:0))- Doe-01
>^.^< kirjoitti:
on kiva olla. Vaikka on ne menkat naaraskissallaki.
Eivät ne uroskissalla kovinkaan usein ole :DDD
- KÄRSIT
Maybeline kirjoitti:
Menen nukkumaan,on niin karmee olo!!!!!!Ei tämmösiä monsuuneja ole olemassakaan.......Joissain maissa nainen haudataan kaulaa myöden hiekkaan kun monsuunit iskee....et viittis kaivaa mulle kuopan tonne takapihalle....ei tarvi jättää ees päätä näkyviin.
Ei muutako hormoonikierukka putkeen, senjälkeen ei tiputa eikä oireilua!
5 vuoden kokemus
ps; mut se paskaa, ku halut kasvaa niin pirust, ei tahdo niiden kanssa pärjätä. Kuluu paristoja kohtuuttomasti "väliaikoina"! - myös kokenut
KÄRSIT kirjoitti:
5 vuoden kokemus
ps; mut se paskaa, ku halut kasvaa niin pirust, ei tahdo niiden kanssa pärjätä. Kuluu paristoja kohtuuttomasti "väliaikoina"!että hormooneilla voipi olla vähän pahemmatkin jälkiseuraukset, kuten syöpä. En suosittelis muuta kun pakon edessä.
KÄRSIT kirjoitti:
5 vuoden kokemus
ps; mut se paskaa, ku halut kasvaa niin pirust, ei tahdo niiden kanssa pärjätä. Kuluu paristoja kohtuuttomasti "väliaikoina"!mulla ainaskin hävis halut..... Joten ei hormooneja tää tyttö enää.....
Mutta jokainen kai omansa löytää.....=:0))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391679En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411339Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 81051
- 121028
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846