iltapäivälehdessä vannoi uskollisuuttaan Timolle. ja luvannut mennä timoa vastaan, ku timppa pääsee talosta. noh, aikansa ku hanna kattelee timon touhuja talossa katin kanssa, muuttuu hannan mielipide ja turun yöelämä kutsuu!! en usko että tulee olemaan timolle uskollinen, miksi meni ees sellasta lupaamaan?????????
kuinka kauan hanna uskollinen??
6
840
Vastaukset
- jonkun
hannan yksityiselämä voi kiinnostaa?? eihän se enää ole edes talossa.
- kotkotikotkoti
mahtaa hannaa ottaa aivoon toi köysitehtävä jossa timo ja kathy valittiin pariksi. juuri nimenomaan timon antama huomio kathylle on se kova pala hannalle (sitähän hanna tilittikin aikaisemmin).
mutta oikeesti, se on vaan timosta kiinni kuinka tärkee suhde hannaan hänelle on. jos on niin typerä että vaihtaa naista heti kun edellinen lähtee niin siinähän näkee miehen todellisen luonteen. eikä kathyakaan voi kuitenkaan pelkästään syyttää jos jotakin tulee heidän välillä tapahtumaan, koska hannahan vihasi kathya ja kathy varmasti tietää sen.. no kaikki jää nähtäväksi! - minä vain
toi timon ja katin yhteenliittäminen! ei voi olla vaikuttamatta hannan mielialaan, ku katselee esim. timoa ja katia saunassa
- pölö
...kuinka kauan Timo on uskollinen hannalle?
- carli
näin. Timohan jo heti vonkaamassa. Ihan niinkuin aina naisesta tehtiin huora, kun antoi, mutta mies on kova kundi ja jatkaa naisten vokottelua.
Miks Hanna heti menis ja "pettäis" Timoa. Typerä edes kysyä tollasta. Ja mitä se meille kenelläkään ees kuuluu, Hanna on siviilissä, ei sen touhuja tarvii ajatella. Vapaa tekemään mitä tahtoo. carli kirjoitti:
näin. Timohan jo heti vonkaamassa. Ihan niinkuin aina naisesta tehtiin huora, kun antoi, mutta mies on kova kundi ja jatkaa naisten vokottelua.
Miks Hanna heti menis ja "pettäis" Timoa. Typerä edes kysyä tollasta. Ja mitä se meille kenelläkään ees kuuluu, Hanna on siviilissä, ei sen touhuja tarvii ajatella. Vapaa tekemään mitä tahtoo.Tais jo hanna alkaa kyllastyttämään timoa.sehän sanokin jo ennen kun hanna lähti et ei sureta yhtään.kyl mäkin väitän et timo se eka "pettää".se on sellaista tyyppiä joka ei kauaa samaa naamaa jaksa katella,alko jo sen tekee mieltä uutta säpinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398