tajuaako Minna tilannetta??

nauran..

..anttia ei todellakaan innosta minnan seura. senhän näki sokeakin eilisessä koosteessa. ilveili mm. minnan painosta kun pyys minnaa reppuselkään?? sitte ei osallistunu minnan kans keskusteluun ja lopuksi viittoi H E L P....ja minna pitää anttia parhaimpana vaihtoehtona parikseen tehtävässä. pitäisköhän jos tietäis mitä ANTTI TODELLA AJATTELEE.....

9

2697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä tiedät

mitä Antti todella ajattelee. Koosteessa voi asiat saada näyttämään ihan muulta kuin ne on.

• nauran..

ei siihen sen kummempaa ajatustenluku-taitoa tartte..antin olemus viesti eilisillan ohjelmassa paljon!

• rauhaorvokki

.. on tainnut alkaa tajuamaan. Eilenhän näytettiin extrassa kuinka Minna kertoi miten hän on kaivannut nukkua jonkun vieressä pitkästä aikaa niin Antti sanoi jotain tyyliin ei hän ole sitä kaivannut. Minnahan meni ihan vaikeaksi ja pyyteli anteeksikin. Teki täti tosi pahan virheen tunkeutuessaan Antin sänkyyn kännispäissään, luuli vähän liikoja itsestään. Huvittavaa jatkossa seurata miten asiat etenee.. esim. koska Antilta palaa lopullisesti pinna :D

• carli

varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)

• mie vaan
        carli kirjoitti:

varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)

ku huomaa ettei antti ookkaan hänen sydänystävänsä, niinkuin oli luullut!! minna pitää anttia ystävänään mutta antti viis veisaa koko minnasta. voi olla että antti antaa minnalle sunnuntaina äänensä!!

• http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011281338

• öhhömmm

Teki ISON virheen kun yritti panettaa itteesä Antilla - Poju rupes inhoomaan kun tajus että äippä tuntee tutunaa alapäässä Antin läheisyydessä. Pelkkä ystävä A ois ollu mutta äippä ylitti rajan...

• aivansamako

Exactly!

• Olen miettinyt miksi antti on nyt yhtäkkiä niin vaivautunut ja tullut siihen tulokseen että se pelkää kuollakseen mitä katsojat ajattelee.Jos ei olisi katsojia se voisi olla ihan yhtä hyvää kaveria minnan kaa ku ennenkin,koska sinä "kohtalokkaana" yönä kun he samassa sängyssä yönsä vietti ei oikesti tapahtunut mitään.Onhan ne ennenkin köllötelleet toistensa vieressä päivällä sohvalla jne,mutta eipä ole Mari niistä mitään huomautellu...
      Se pelkää että muut luulee et niil ois jotai säpinää,vaik ei olekaan ja käyttäytyy nyt niin tylysti kun voi että käsitys oikaistuisi.
      En olisi antista uskonut että sille on niin tärkeetä mitä muut ajattelee.Vaik peliähän tämä on ja nyt sen ainakin antista huomaa.On vähä vaikee selittää mitä tarkoitan,mut oliskohan täs vähän totuutta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe