..anttia ei todellakaan innosta minnan seura. senhän näki sokeakin eilisessä koosteessa. ilveili mm. minnan painosta kun pyys minnaa reppuselkään?? sitte ei osallistunu minnan kans keskusteluun ja lopuksi viittoi H E L P....ja minna pitää anttia parhaimpana vaihtoehtona parikseen tehtävässä. pitäisköhän jos tietäis mitä ANTTI TODELLA AJATTELEE.....
tajuaako Minna tilannetta??
9
2700
Vastaukset
- sinä tiedät
mitä Antti todella ajattelee. Koosteessa voi asiat saada näyttämään ihan muulta kuin ne on.
- nauran..
ei siihen sen kummempaa ajatustenluku-taitoa tartte..antin olemus viesti eilisillan ohjelmassa paljon!
- rauhaorvokki
.. on tainnut alkaa tajuamaan. Eilenhän näytettiin extrassa kuinka Minna kertoi miten hän on kaivannut nukkua jonkun vieressä pitkästä aikaa niin Antti sanoi jotain tyyliin ei hän ole sitä kaivannut. Minnahan meni ihan vaikeaksi ja pyyteli anteeksikin. Teki täti tosi pahan virheen tunkeutuessaan Antin sänkyyn kännispäissään, luuli vähän liikoja itsestään. Huvittavaa jatkossa seurata miten asiat etenee.. esim. koska Antilta palaa lopullisesti pinna :D
- carli
varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)
- mie vaan
carli kirjoitti:
varmasti pian. Tänään se joutuu viiteen asti hoitaan Minnan hampaidenpesua myöten. HUHUU:)
ku huomaa ettei antti ookkaan hänen sydänystävänsä, niinkuin oli luullut!! minna pitää anttia ystävänään mutta antti viis veisaa koko minnasta. voi olla että antti antaa minnalle sunnuntaina äänensä!!
- öhhömmm
Teki ISON virheen kun yritti panettaa itteesä Antilla - Poju rupes inhoomaan kun tajus että äippä tuntee tutunaa alapäässä Antin läheisyydessä. Pelkkä ystävä A ois ollu mutta äippä ylitti rajan...
- aivansamako
Exactly!
Olen miettinyt miksi antti on nyt yhtäkkiä niin vaivautunut ja tullut siihen tulokseen että se pelkää kuollakseen mitä katsojat ajattelee.Jos ei olisi katsojia se voisi olla ihan yhtä hyvää kaveria minnan kaa ku ennenkin,koska sinä "kohtalokkaana" yönä kun he samassa sängyssä yönsä vietti ei oikesti tapahtunut mitään.Onhan ne ennenkin köllötelleet toistensa vieressä päivällä sohvalla jne,mutta eipä ole Mari niistä mitään huomautellu...
Se pelkää että muut luulee et niil ois jotai säpinää,vaik ei olekaan ja käyttäytyy nyt niin tylysti kun voi että käsitys oikaistuisi.
En olisi antista uskonut että sille on niin tärkeetä mitä muut ajattelee.Vaik peliähän tämä on ja nyt sen ainakin antista huomaa.On vähä vaikee selittää mitä tarkoitan,mut oliskohan täs vähän totuutta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440