hei mitä mieltä ootte Minnan stringeistä joita on näytetty paljon etenkin nettiteeveessä... ei kai niiden käytöllä oo mitään ylä- tai alaikärajaa??? Mua vaan huolettaa ne stringien... öö... mahdollistamat näkymät.. ainakaan ite en pysty katsomaan minnaa stringeissä jos oon just syöny... :(
Mitä mieltä Minnan stringeistä?
7
1815
Vastaukset
- minä taas
vaatii tietynlaisen kropan että niitä voi pitää. voi mielestäni stringejä käyttää yli 40 v, jos vain kroppa sen sallii....
- helvetin....
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella! - muttamutta
helvetin.... kirjoitti:
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella!kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
- täti vaan
muttamutta kirjoitti:
kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään.... - muttamutta
täti vaan kirjoitti:
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään....Tottakai, vaikka ilman pökiä yksityisesti mutta tulla telkkuun (tai muuten vaan ihmisten ilmoille) esittelee isoa persustaan ja "oksennus tulee katsomisesta" pökiää eli vakoon uppoavia stringejä jotka ei todellakaan ole seksikkäät kuin hyvä kroppasilla jos niilläkään...
- Makusen veli
2 viikkoo paastoo edessä ja terapia.Hirveetä kattoo.
Ihan tiedoksi.Ei niitä stringejä käytetä vaan sen takia että ne näyttäisi jotenkin seksikkäiltä kun on alusvaatteisiltaan.Stringejä käyttäessä ei näy housujen läpi pikkuhousun rajoja.Jos ei satu olemaan tosi seksyä pikkupeppua niin ei kyllä halua tavallisia pikkareita käyttää kireimpien housujen kaa koska se vasta korostaakin niitä pieniä liikakiloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932