hei mitä mieltä ootte Minnan stringeistä joita on näytetty paljon etenkin nettiteeveessä... ei kai niiden käytöllä oo mitään ylä- tai alaikärajaa??? Mua vaan huolettaa ne stringien... öö... mahdollistamat näkymät.. ainakaan ite en pysty katsomaan minnaa stringeissä jos oon just syöny... :(
Mitä mieltä Minnan stringeistä?
7
1821
Vastaukset
- minä taas
vaatii tietynlaisen kropan että niitä voi pitää. voi mielestäni stringejä käyttää yli 40 v, jos vain kroppa sen sallii....
- helvetin....
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella! - muttamutta
helvetin.... kirjoitti:
Jos stringeissä viihtyy, niin mielestäni ei ole ikärajaa sille kuka niitä saa käyttää!
Joka helvetin asiaa pitää arvostella!kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
- täti vaan
muttamutta kirjoitti:
kropparaja kyllä, hyvä peba, ni vaikka yli nelikymppinen... hirvee läski, ni kaameen näköstä vaikka ois 20.
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään.... - muttamutta
täti vaan kirjoitti:
Nyt saatte tätinkin kohta näkemään punaista!!!! Eikö se ole aivan sama, millaisia kalsareita kukakin käyttää???? Yleensä siinä päällä on hamonen tahi housut. Tietysti voisi hivenen ajatella missä seurassa niitä haaruksiaan esittelee :)))
Ite en häpeä takamustani, vaikka sillä ikää jo onkin...kokoa ei niinkään....Tottakai, vaikka ilman pökiä yksityisesti mutta tulla telkkuun (tai muuten vaan ihmisten ilmoille) esittelee isoa persustaan ja "oksennus tulee katsomisesta" pökiää eli vakoon uppoavia stringejä jotka ei todellakaan ole seksikkäät kuin hyvä kroppasilla jos niilläkään...
- Makusen veli
2 viikkoo paastoo edessä ja terapia.Hirveetä kattoo.
Ihan tiedoksi.Ei niitä stringejä käytetä vaan sen takia että ne näyttäisi jotenkin seksikkäiltä kun on alusvaatteisiltaan.Stringejä käyttäessä ei näy housujen läpi pikkuhousun rajoja.Jos ei satu olemaan tosi seksyä pikkupeppua niin ei kyllä halua tavallisia pikkareita käyttää kireimpien housujen kaa koska se vasta korostaakin niitä pieniä liikakiloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440