Graffitimaalari on päässyt ilmaisemaan itseään leipurin, sepän ja kirjakauppiaan liikkeiden julkisivuihin..
Poliisiasemalla jokainen kertoo oman käsityksensä siitä, kuka tihutöiden takana on..
"Olen varma ettei se ollut masa" leipuri sanoo...
"se oli joko masa tai kapa".. seppä toteaa...
"En usko että se oli Opa tai sen puoleen Kapakaan.."kirjakauppias arvelee...
On selvää, että kaikki kolme eivät voi olla oikeassa..Lopulta tutkimukset osoittavat, että vain yksi liikkeenharjoittajasta osui oikeaan arvauksessaan.. Mainuttujen lisäksi epäiltyjen listalle tuli myöhemmin yksi nimi lisää, Repa...
Kuka on syyllinen.....
että arvoitusta pukkaa näin keskiviikko päivänä....=:0))))
Syyllinen haussa.......!!
29
899
Vastaukset
- TrueLady
nyt nyrjähti blondin loputki aivosolut... :/ emmää ossaa... Mut älä kerro viel =)) Antaa muitten koittaa eka =)))
- Dr.Swan
Ei jaksa odottaa vastausta!Tahtoo heti kuulla mikä on oikein???
Ehkä se oli sitten itse Graffitimaalari Repa,se syyllinen!
Voitinko????
Mitä voitin???????
Voitinko laivamatkan???????????? - Dr.Swan
En kyllä osaa sanoa miksi mutta oli se kyllä masa!Ja repa oli mesessä!
- Dr.Swan
Oikeesti olen huono tämmöisissä odottelu hommissa ja saisinko jo kuulla vastauksen kiitos!
Dr.Swan kirjoitti:
Oikeesti olen huono tämmöisissä odottelu hommissa ja saisinko jo kuulla vastauksen kiitos!
puoskari vaan nyt käyttää nystyröitä.....
Voittaja joutuu tarjoomaan sitten kunnon kännit mulle kiitos.....=:0))))))))))))))))))- tukkanen
BBrunetti kirjoitti:
puoskari vaan nyt käyttää nystyröitä.....
Voittaja joutuu tarjoomaan sitten kunnon kännit mulle kiitos.....=:0))))))))))))))))))vaikka tiiän,kun saattaa tulla kallis vastaus.Onkos se tuo viinapää kovinkin hyvä,vai meneekö tukkaan kovinkin vähänen määrä?Että niinku vois ottaa illalla hilpeenä kaljaa,ja olla ammulla kalpeena hiljaa,sillä sehän kunnon kännistä tahtoo olla seuraus.
tukkanen kirjoitti:
vaikka tiiän,kun saattaa tulla kallis vastaus.Onkos se tuo viinapää kovinkin hyvä,vai meneekö tukkaan kovinkin vähänen määrä?Että niinku vois ottaa illalla hilpeenä kaljaa,ja olla ammulla kalpeena hiljaa,sillä sehän kunnon kännistä tahtoo olla seuraus.
että on hyvä viinapää......=:0)))))
Eli arvauksia vaan........ =:0))Lunastan voittoni sit joskus.....- tukkanen
BBrunetti kirjoitti:
että on hyvä viinapää......=:0)))))
Eli arvauksia vaan........ =:0))Lunastan voittoni sit joskus.....ne taiteili.Vai eikös sittenkään.
Taas oisin päässy treffeille kolmella eka kerralla,sit tuhahti jonnekin,kun ei ollu täällä.Mikä hittolainen tätä ny riepookaan?Onkohan koneella vai mulla pallo hukassa.
- Uppis
Graffitimaalari itse. :))
mutta nyt mut potkitaan tylysti koneelta veke....... Mutta tuun kohta tarkastamaan onko oikea vastaus tullut......
=:0)))))))))))- Uppis
BBrunetti kirjoitti:
mutta nyt mut potkitaan tylysti koneelta veke....... Mutta tuun kohta tarkastamaan onko oikea vastaus tullut......
=:0)))))))))))rupes rassaamaan..hitto minkä
teit... :((
- Dr.Swan
Ja kerrot sitten vastauksen tai itket ja kerrot!
Olen siellä n.minuutin kuluttua! - perskuti
Olisikohan jonkun sprein tuotenimi noista nimistä?
Jos on niin siinä ratkaisu tähän visaiseen kysymykseen.
Muksaa päivää BBrunetti:=)) - AMR-52
...kirjakauppias..)) halpa juottola sit,tai tuon par kossuu prisman vinettopuodist....))))
- amaryllie
täytyy olla kapa.....
tuntuu nyt ihan siltä.....
minä voitin!!! Graffitien maalaajaksi paljastui Opa.... joten leipuri oli oikeassa... jos syyllinen olisi ollut joku muu kolmesta epäillystä kaksi liikkeenharjoittajaa olisi ollut oikeassa yhden sijasta........!!!!!!!!!
- perskuti
Tämä sitä niin kutsuttua demokratiaa?
Enemmistö on oikassa?
Taitaa mennä liikaa politiikan puolelle, joten ei enempää kommentteja minun puolelta.
Pieni pläjäys tähän loppuun:
Demokratia....Mitä se on?
Kake, Pera ja minä, ostetaan pullo koskenkorvaa mieheen.
Sitten mietitään? Kenen pullo juodaan ensin?
Kake ja minä voitetaan äänestys, että Peran pullo juodaan ensin....
Sitten äänestetään kenen pullo seuraavaksi?...
No... Kaken kanssa äänestetään, että molemmat juo oman kossunsa.
Ei ole Peraa seurassa näkyny. perskuti kirjoitti:
Tämä sitä niin kutsuttua demokratiaa?
Enemmistö on oikassa?
Taitaa mennä liikaa politiikan puolelle, joten ei enempää kommentteja minun puolelta.
Pieni pläjäys tähän loppuun:
Demokratia....Mitä se on?
Kake, Pera ja minä, ostetaan pullo koskenkorvaa mieheen.
Sitten mietitään? Kenen pullo juodaan ensin?
Kake ja minä voitetaan äänestys, että Peran pullo juodaan ensin....
Sitten äänestetään kenen pullo seuraavaksi?...
No... Kaken kanssa äänestetään, että molemmat juo oman kossunsa.
Ei ole Peraa seurassa näkyny.ei varmaan peraa juuh näkynyt.......
Muksaa päivää sulle perskuti......=;0))))- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
ei varmaan peraa juuh näkynyt.......
Muksaa päivää sulle perskuti......=;0))))Sinä BBrunetti meinaat karata....Eihän täältä lähdetä kuin teltasta.....
perskuti kirjoitti:
Sinä BBrunetti meinaat karata....Eihän täältä lähdetä kuin teltasta.....
minnekään..... Kohta pitäis varmaan syödä ku masu murisee.....=:0))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
minnekään..... Kohta pitäis varmaan syödä ku masu murisee.....=:0))))
Oletko viime aikoina huomannut kaipaavasi suklaata?
- Uppis
se selväksi mullekin. :))
Välil jo kävin vilkuilemassa,
mut nyt vasta huomasin. :)) perskuti kirjoitti:
Oletko viime aikoina huomannut kaipaavasi suklaata?
juuh.... eilen söin......
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
juuh.... eilen söin......
Mutta kokeilin kuitenkin, varmuuden vuoksi...Ihan vaan omalla pihalla,....no toi loppu vaan riimitty niin hyvin, että en voinut olla kirjoittamatta.
perskuti kirjoitti:
Mutta kokeilin kuitenkin, varmuuden vuoksi...Ihan vaan omalla pihalla,....no toi loppu vaan riimitty niin hyvin, että en voinut olla kirjoittamatta.
arvasit.......... =:0)))
Uppis kirjoitti:
se selväksi mullekin. :))
Välil jo kävin vilkuilemassa,
mut nyt vasta huomasin. :))ihan looginen vastaus....=:0)))
- perskuti ...
BBrunetti kirjoitti:
arvasit.......... =:0)))
Nyt pitää mennä "kauppaan", jotta jaksaa...Palaillaan:=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277