onko kokemuksia kissan ja koiran yhteiselämästä?
Olen hankkimassa dobermannia. 2 kissaa on jo ennestään , enkä niistä haluaisi luopua. Kissat on sisäkissoja. kuinka totuttaa niitä yhteen vai onnistuuko lainkaan?
dobermanni + kissa
2
271
Vastaukset
Kyllähän se kun pennusta pitäen on kissojen kanssa tekemisissä niin tottuu elämään kissojen kanssa..:)
yhteen aikaan useitakin kissoja ja kaksi dobberia. Ei meillä mitään ongelmia ollut. Totutusvaiheessa varsinkin on tärkeätä, että kissa/kissat voivat jostakin vähän ylempää rauhassa seurata koiria, ja sitten itse tehdä tuttavuutta omaa tahtiaan.
Pentu on tietysti hyvä opetaa siihen, että kissoja ei saa jahdata, koska siitä seuraa kyllä jos ei muuta niin kauhea sotku sitten kun se on isompi. Huonekalut ja matot eivät pysy paikoillaan nimittäin...
Meidän ihana urosdobberi (jonka vanhuus vei viime syksynä sateenkaarisillalle) oli ihanan näköinen kun meillä oli pentuja kissalla: se yritti vain kävellä varovasti, kun pennut hyökkäilivät sen jalkoihin kiinni. Hieman sitä hirvitti moinen kissapaljous, vaan ei se koskaan vahingoittanut niistä ketään, eikä sen puoleen kanejakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854