Mitäköhän Hanna ajattelee kun luuli olevansa Timolle varmaan korvaamaton.Niin se vaan on julmaa elämä ja peli.
Sureeko Hanna nyt kun Timo Kathyn kanssa
5
2447
Vastaukset
- Hohhoijaa...
Mitä ihmettä te oikein kirjoittelette, kaikenlaista soopaa tänne!
Miksi ihmeessä sun pitää aloittaa näin monta eri keskustelua saman päivän aikana.Jokaisessa lukee 1-2 riviä.Etkö voisi kirjoittaa kaikki nämä "tärkeät" asiat yhteen juttuun.Tää palsta täyttyy ilman suakin niin paljosta turhasta...
- myrkkynainen@suomi24.fi
Katsos minulla on sen verran hyvät hoksottimet että aina välähtää.Jokainen on oikeassa omasta ja äitinsä mielestä.Älä ota turhia huolia.Kyllä sinunkin typeryytes sekaan mahtuu.Kyllä on köyhää sinun elämäsi jos noin pieni asia vaivaa.HELLAN LETTAS !
- plaablaa
nehän joutuu oleen kytkettynä toisiinsa. ei se ihme ole että juttu lentää. vasta kun ne kahleet irrotetaan niin näkee että onko niiden välillä mitään...
- minttu
kyllä Timo yritti Kathya eilen,,jos huomasitte niin takaa päin leikisti olevinaan kyhnytti, mut oli pettynyt ilme,kun kathy löi!! hyvä Kathy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450