Hyvää perjantaita

Toimisto auki on on on.....
Kun ei ole tullut kysynyksiä niin pitää täältä sitten....Mikä on linnanmäen paras laite....

50

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El&

- Hai, nythän on niin , että todistetusti paras
      Lintsillä on ja ainakin oli Tivoliravintola elikkäs Tiffla . :)

Ehdottamasti paras yhdistelmä
      Naurattaa vieläkin tai ainakin hymyilyttää nuo
      Golden times joita ei voi unohtaa. Bailá Bailá :D

:D ------> XD --------XD~

• Aikoinani minäkin...ei vaan enää sillä nimellä
        Taitaa olla tänä päivänä joku kapteeni koukku..kävitkö koskaan siellä diskossa..nooh minkä niminen se nyt oli....tänä päivänä siellä se akvaario juttu....

• Viellä...mukavaa kun sinusta kuuluu...
        Ootko vonkaillut enää hä hää.....mä lopettanut senkin..:))..homman

• El&
        hai kirjoitti:

Viellä...mukavaa kun sinusta kuuluu...
        Ootko vonkaillut enää hä hää.....mä lopettanut senkin..:))..homman

" Ai, pahus en ole voinut lopettaa kun en ole koskaan aloittanutkaan ! :)
        Hyvää syssyn jatkoa

• suvituuli
        hai kirjoitti:

Aikoinani minäkin...ei vaan enää sillä nimellä
        Taitaa olla tänä päivänä joku kapteeni koukku..kävitkö koskaan siellä diskossa..nooh minkä niminen se nyt oli....tänä päivänä siellä se akvaario juttu....

..se on nyk. Viidakkorumpu, eiks vaan? Siella oli remontti, Kapteeni Koukku on nyt historiaa. Huurteinen lonkero silti maistui hyvalle, terassille paistoi aurinko kuumasti ja viime kesasta on vain muistot jaljella.

• perjantaita

ja hyvää viikonlopun alkua :o) linnanmäen laitteista paras on ne puistonpenkit..ne ei kiepu ja pyöri eikä laatta lennä :oD ootko muuten saanut vielä roskapostia? ;oD

• Saanut..siis roskapostii.....missä lähettäjä on...:(
        Jeps penkillä on hyvä levähtää kun töppöstä väsyttää..entäs ne hattarat..

• kuule
        hai kirjoitti:

Saanut..siis roskapostii.....missä lähettäjä on...:(
        Jeps penkillä on hyvä levähtää kun töppöstä väsyttää..entäs ne hattarat..

hattarat on mun rakkauteni..nam nam..kuin ois pilven saanut käsiinsä taivaalta :o) niin..lähettäjällä ollut varmaan kiireitä tai jotain..hmmm..

• kuule kirjoitti:

hattarat on mun rakkauteni..nam nam..kuin ois pilven saanut käsiinsä taivaalta :o) niin..lähettäjällä ollut varmaan kiireitä tai jotain..hmmm..

karmeeta tuo kiire nykyaikana...
        Mutta hei ei ne hattarat ole kuin ennen..ei tartu enää sormiin...

• kai mut..
        hai kirjoitti:

karmeeta tuo kiire nykyaikana...
        Mutta hei ei ne hattarat ole kuin ennen..ei tartu enää sormiin...

minkäs sitä kiireilleen voi..ihminen :o/ niin ja ei sitä enää tikun nokasta saa vaan pusseissa ne on..hattarat meinaan *köh* :o)))

• kai mut.. kirjoitti:

minkäs sitä kiireilleen voi..ihminen :o/ niin ja ei sitä enää tikun nokasta saa vaan pusseissa ne on..hattarat meinaan *köh* :o)))

Nykyään pusseissa.....pahus
        kili kili kuulu ennen vanhaan ..tyhjät pussit...:)) " viheltelee "

• siis..
        hai kirjoitti:

Nykyään pusseissa.....pahus
        kili kili kuulu ennen vanhaan ..tyhjät pussit...:)) " viheltelee "

sinäkin oot oppinut viheltämään viattomasti :o)) oon muuten minäki kilinää kuullut mutta sillon oli kolikot pussissa..tyhjät pussithan on vaan tyhjää täys :oD mites mun mieleen tuli ny kuukunen..vaiko maamuna sen nimi on..hmmmm :o)))

• siis.. kirjoitti:

sinäkin oot oppinut viheltämään viattomasti :o)) oon muuten minäki kilinää kuullut mutta sillon oli kolikot pussissa..tyhjät pussithan on vaan tyhjää täys :oD mites mun mieleen tuli ny kuukunen..vaiko maamuna sen nimi on..hmmmm :o)))

tulla mieleen on perjantai ja sauna päivä...:))
        Juu osaan viheltää..

• saa saa
        hai kirjoitti:

tulla mieleen on perjantai ja sauna päivä...:))
        Juu osaan viheltää..

saunahan minäkin ehtoolla meen :o) käväsinpä posteljoonin asioillakin pikimmiten..kiva piristää ihmisiä välillä :o)

• saa saa kirjoitti:

saunahan minäkin ehtoolla meen :o) käväsinpä posteljoonin asioillakin pikimmiten..kiva piristää ihmisiä välillä :o)

Naurattiko...:)..hei mä olen pohjanmaalta kotosin..en tosin laihialta...:))

• pieni vinkki
        hai kirjoitti:

Naurattiko...:)..hei mä olen pohjanmaalta kotosin..en tosin laihialta...:))

..jos et pirä siittä että sulle tuloo roskapostia niin usutahhan kiukkunen piski posteljoonin kimppuhun..kyllä postin tulo lakkaa just :o)))) terveisii vaan pohojanmaalle :o)

• pieni vinkki kirjoitti:

..jos et pirä siittä että sulle tuloo roskapostia niin usutahhan kiukkunen piski posteljoonin kimppuhun..kyllä postin tulo lakkaa just :o)))) terveisii vaan pohojanmaalle :o)

Ei ole koiraa enään..:)
        En mä enää pohjanmaalla vaikuta...legendat vain siellä kulkee.....
        Sitä paitsi tykkään postista..siis saada....tietää että on elämässä viellä mukana...:))

• sitä minäkin
        hai kirjoitti:

Ei ole koiraa enään..:)
        En mä enää pohjanmaalla vaikuta...legendat vain siellä kulkee.....
        Sitä paitsi tykkään postista..siis saada....tietää että on elämässä viellä mukana...:))

haluan saada..postia..muttako sitä ei tule :o/ Liekö posteljooni katkassu koipensa vai liekö puu kaatunu lehmäpolulle..tiedä häntä :o)

• sitä minäkin kirjoitti:

haluan saada..postia..muttako sitä ei tule :o/ Liekö posteljooni katkassu koipensa vai liekö puu kaatunu lehmäpolulle..tiedä häntä :o)

luulen että postilaitos parhaansa tekee...

• tekevätkin
        hai kirjoitti:

luulen että postilaitos parhaansa tekee...

paree olla niin kans :o) Toivotan sulle hai(ven) oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua :o) piräppä evä pystyssä :oD

• tekevätkin kirjoitti:

paree olla niin kans :o) Toivotan sulle hai(ven) oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua :o) piräppä evä pystyssä :oD

myös oikein leppoisaa viikonloppua...juu en ole kuin se ville valas..:))

• AngorVat

ja vaarallisia tilanteita... ;)

No vuoristorata tietenkin. Se natiseekin niin soinnukkaasti - suurin osa jännityksestä tulee siitä kun pelkää että millon puu sanoo sopimuksen irti :)

Mut sano sää mikä on Särkänniemen paras laite?

• Se munkin suosikki..oikeestaan en enää muussa käykkään..
        Särkänniemellä en juuri ole käynyt..mut delfinaario on mun suosikki..vaikka laite olekkaan

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Se munkin suosikki..oikeestaan en enää muussa käykkään..
        Särkänniemellä en juuri ole käynyt..mut delfinaario on mun suosikki..vaikka laite olekkaan

Määkin tykkään delfinaariosta ;) tietysti :)) mutta ehkä paras paikka on kuitenkin planetaario...

Sunkin tarttee tehdä elämysmatka särkänniemeen - sillai koko päiväksi :) Rannekkeella pääsee joka paikkaan ja jos haluu hurjia juttuja ja vaarallisia tilanteita niin... jees

Ei vaan ;) sulle (tai oikeestaan mulle) mietettä pukkaa:
        "Se, joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa."

Juua ja pirtsakkaa perjantaiaamua ;))

• AngorVat kirjoitti:

Määkin tykkään delfinaariosta ;) tietysti :)) mutta ehkä paras paikka on kuitenkin planetaario...

Sunkin tarttee tehdä elämysmatka särkänniemeen - sillai koko päiväksi :) Rannekkeella pääsee joka paikkaan ja jos haluu hurjia juttuja ja vaarallisia tilanteita niin... jees

Ei vaan ;) sulle (tai oikeestaan mulle) mietettä pukkaa:
        "Se, joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa."

Juua ja pirtsakkaa perjantaiaamua ;))

Tietty planetaario.....oletko käynyt Heurekan vastaavassa.....
        Jaits unhotin mietteen ehdit ekaksi nyt....
        siis vastaan " älykkyyden summa tietyllä planeetalla on vakio , mutta väkiluku kasvaa jatkuvasti ".....tohon en yhdy

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Tietty planetaario.....oletko käynyt Heurekan vastaavassa.....
        Jaits unhotin mietteen ehdit ekaksi nyt....
        siis vastaan " älykkyyden summa tietyllä planeetalla on vakio , mutta väkiluku kasvaa jatkuvasti ".....tohon en yhdy

mieleen että aamun parasta huvia on kattella maapallo-tai-mikä-lie visaa telkusta ja bongata vääriä vastauksia - ja niitähän sitten piisaa :)
        Tänä aamuna englannin rahayksikkö oli rial ja pohjois-ameriikan valtioista pisin rantaviiva oli kuuballa :))
        Huvittavinta siinä on se, että siellä vastaa samat nimimerkit joka aamu väärin, hihi, oliko nyt ilkee :))

• AngorVat kirjoitti:

mieleen että aamun parasta huvia on kattella maapallo-tai-mikä-lie visaa telkusta ja bongata vääriä vastauksia - ja niitähän sitten piisaa :)
        Tänä aamuna englannin rahayksikkö oli rial ja pohjois-ameriikan valtioista pisin rantaviiva oli kuuballa :))
        Huvittavinta siinä on se, että siellä vastaa samat nimimerkit joka aamu väärin, hihi, oliko nyt ilkee :))

Onko siellä mun nikkä näkynyt...:)))
        Vitsi kun kuubaan pääsiskin...juuri duunikaveri kehuskeli sinne lähtevänsä....sanoin mene..ja väistele hurrikaania...:)

• Laahustava

On tietenkin poistumisportti lompakko huokaa helpotuksesta ja ei vatsassa myllerrä enään siis kaikin tavoin mielyttävä laite.(Silakat muutti aurinkorannoille iloista perheenlisäystä juhlistamaan)

• silakoille että kortin edes lähettävät....
        Mä muistan kun nuorena kävin maailman pyörässä huikalla..kaveri oli siinä hoitamassa sisään pyrkijöitä oli sekin vappu....kippis...:)

• Loistava.polku

Ihanan vanhanaikainen, kaunis ja nostalginen. Laite johon pääsi kun ei osannut vielä juuri edes kävellä. Ja se posetiivimusiikki!

• muksuna aina pakko päästä elefantin kyytii siinä karusellissa...:)
        On se hienoa kun ovat pitäneet sen kunnossa ..ja kuulemma uusia sävelmiä tekeevät siihen soitto koneeseen

• minä

Mikä ihmeen Linnanmäki?

• VeliP

Antaa toisten vaan rallatella vuoristoradalla,
      mä niille pitkät vain jaan.
      Menen kioskille ja hattaraa syön,
      Kas vatsaansa ei muutella voi

• Sulla pukkaa...aikas hyvääkin viellä...:)

• Erkki Nimimerkki

se on ehdottomasti vessa. Eipä ole onnellisempaa ihmistä kun sieltä pääsee pois helpottuneena ;)

• Tuossa et kyllä sanoja pilannut..:)..harvoin tulee tuota ajatelleeksi

• kuin laite, joka saa lapsen hihkumaan ilosta, on paras, äidin mielestä.Nuo vetonarut on hauskoja vieläkin, ja sitä roinaa on niin mukava kotiin kantaa....
      Tässä selkäkipuisena kotona, sadepäivänä,yritän muistella viime kesän Lintsillä käyntiä, ei oikein onnistu...

• " puhallan "..ei se taida auttaan .....
        Mä kerran nuorena miehen voitin onnen pyörästä jääkiekko pelin..no mä siinä että voi himskatti rupee nyt sitä raahaamaan....oli siinä yksi äiti pojan kanssa.....minäpä kysymään saanko antaa pelin pojalle......olisitpa nähnyt nuoren miehen iloista ilmettä...ja minä painelin myös hyvillä mielin ..kaljalle...:))

• hai kirjoitti:

" puhallan "..ei se taida auttaan .....
        Mä kerran nuorena miehen voitin onnen pyörästä jääkiekko pelin..no mä siinä että voi himskatti rupee nyt sitä raahaamaan....oli siinä yksi äiti pojan kanssa.....minäpä kysymään saanko antaa pelin pojalle......olisitpa nähnyt nuoren miehen iloista ilmettä...ja minä painelin myös hyvillä mielin ..kaljalle...:))

auttoi hieman, sain vaatteet päälleni.Vai olisko myös Buranalla osuutta asiaan?
        Lapsen riemu on niin aitoa, että siitä tulee itsekkin iloiseksi aina.
        Särkänniemi oli muuten pieni pettymys viime kesänä. Kaikki laitteet niin hemmetin rajuja, ei vanhan pää kestä...

• guassiN kirjoitti:

auttoi hieman, sain vaatteet päälleni.Vai olisko myös Buranalla osuutta asiaan?
        Lapsen riemu on niin aitoa, että siitä tulee itsekkin iloiseksi aina.
        Särkänniemi oli muuten pieni pettymys viime kesänä. Kaikki laitteet niin hemmetin rajuja, ei vanhan pää kestä...

buranalla mitään tekemistä....puhalsin tosii lujaa..:))
        Särkänniemi on juu vähän isoille...ja kalliimpi kun lintsi..
        Hei ei meillä vanhat päät ole..vaan kauan eläneet...

• AngorVat

Sulle oikein suloista viikonloppua ja muuten sano sille komeelle kaverille siinä kuvassa (jolla oli drinkki) myös herkullista viikoloppua;) tiedät kelle... on muuten tullut i....sä ;))))
      Mää meen juhliin... sain tosi hyvän (tai en kerrokkaan) jotain tänään :))
      Jutellaanko maanantaina? Laitoinko muuten sulle sen uuden duunipaikka-jutskan?

• hälle kyllä terveiset...:)
        Onneksi olkoon siitä mitä sait....:)..( en ajatte kaksimielistä )
        Juhliin pääset....mutta muista se seuraava päivä..kippis...:)
        Et laittanut.....
        Maanantaina ollaan kyllä taas nokikkain...:)
        Moiskis sinulle

• funis

*wirn* e oo käyny vuosii lintsillä...mut mä tykkäsin narunvedosta...*hymy*

• Toimistolle..etkä yhtään varoittanut...( pistäkää kahvii tippumaa )..huusi tuolle apulaisosaaikaiselle lähetille...
        Saitko niistä semmoisia tyttöjen juttuja..kampaa ym.

• funis
        hai kirjoitti:

Toimistolle..etkä yhtään varoittanut...( pistäkää kahvii tippumaa )..huusi tuolle apulaisosaaikaiselle lähetille...
        Saitko niistä semmoisia tyttöjen juttuja..kampaa ym.

pyörremyrsky joka pompsahtaa paikalle...varsinki kutsumati. et kai sä mitää gevaliaa siäl pyydä mulle keittään*wirn*

en saanu..siin oli selane nuori sälli pitelemäs niit narui..sanoin kamulle et varmaa mä saan jonku pässin tuolt(vedin hirven) ni se sälli etti mulle sielt muovisen piänen pässin...huoks..e o sen jälkee naruja vedelly*ikkasee*

• funis kirjoitti:

pyörremyrsky joka pompsahtaa paikalle...varsinki kutsumati. et kai sä mitää gevaliaa siäl pyydä mulle keittään*wirn*

en saanu..siin oli selane nuori sälli pitelemäs niit narui..sanoin kamulle et varmaa mä saan jonku pässin tuolt(vedin hirven) ni se sälli etti mulle sielt muovisen piänen pässin...huoks..e o sen jälkee naruja vedelly*ikkasee*

ethän sen jälkeen oo pässiin törmännyt...
        Ei tietenkään mitää gevalia..ääh ei sais mainostaa ..mut toin on pirkka kahvii..:(
        Tää on viellä köyhä toimisto.

Oikeesti et kohta kuole..aattelin juuri sua..ja sit ilmestyit paikalla..:))

• funis
        hai kirjoitti:

ethän sen jälkeen oo pässiin törmännyt...
        Ei tietenkään mitää gevalia..ääh ei sais mainostaa ..mut toin on pirkka kahvii..:(
        Tää on viellä köyhä toimisto.

Oikeesti et kohta kuole..aattelin juuri sua..ja sit ilmestyit paikalla..:))

onnex*jälkitraumoja vielki*

ai aattelit*reps*..

no mä meen ja tuun ja meen ja tuun ...päämääräst oo tietookaa kuha liikkees pysyy*wirn*

• oikein hyvää viikonloppua..olkaa helliä itsellenne ja lähinmäisille....
      Mä lähden laskemaan nyt lapset....

• Hattarakioski,minua kun ei saa edes karuselliin keskityn linnanmäen reissun ajan syömiseen ja hauskaa on aina ollut :D

• AngorVat

laitoin sen vaan jos ei tullut niin kerro sitten.... :)))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe