Voisiko joku kertoa Ford Dexta vm -65 kannen pulttien kiristystiukkuusarvon?
Tavitsen myöskin kiertokangen laakerilohkojen kiristystiukkuuden?
Ford Dextan kiristystiukkuudet?
14
5261
Vastaukset
- Löytyvinään
Kannen pultit: 7,6-8,3 kpm
Kampiaks. laakerit: 12,4-13,1 kpm
Kiertokangen kampiaks. puol. laakerit, kadmioidut: 6,9-7,6 kpm
- kadmioimattomat: 8,9-9,7 kpm
Vauhtipyörän pultit 10,4 kpm
http://www.fordson-dexta.de/downloads/section3.pdf- Nimetön
En kysynyt Fordsonin tietoja vaan Fordin..
- on pelannut
Myrkkisääntö on pultin halkaisija mm/kp
- Vanha Voortimiäs
Puhutko Fordson Super Dextasta,vai Ford Dexta 2000sta? Molempia löytyy vuosimallia 65.Ovat vaan täysin eri koneita.
- Nimetön
Etttekö te lue yhtään, mitä kirjoitan?
Kirjoitin ihan selvästi, että Ford Dexta -65 - Kari
Nimetön kirjoitti:
Etttekö te lue yhtään, mitä kirjoitan?
Kirjoitin ihan selvästi, että Ford Dexta -65Kai siinä nyt joku numero sentään, kuten Ford Major 4000:sakin on.
Kari kirjoitti:
Kai siinä nyt joku numero sentään, kuten Ford Major 4000:sakin on.
siihen aikaan vielä ollut kuin fordson DEXTA,
ja ei ole niitä kiristys tiukkuuksiakaan omistajan käsikirjassa kerrottu.- Anonyymi
Fordson super dexta
- konemestari
Malli merkeistä vn65.Tosiaan Ford Dexta vm -65 tarkottaa pienintä 2000 tonista Fordia.Ford Super Dexta on Ford3000.Ford Major on Ford4000.Ja Super Major on Ford5000.
Nimitarra traktorin sivulla poltoainetankin kohdalla ei vm65 sisältänyt tuhatmerkintää ,jäähdyttäjän kohdalla sivuulla on tuhat merkintä Ford Dextassa 2000.
Sitten asiaan kannenpultit kiristystiukkuus 13,1-14,5kp.Kiertokan pultit 8,3-8,9kp.- patskula
Kiitosta vaan..:-)
- ALTTILA
ETSIN ITSEKKIN TOSIN FORTSON MAJORIN 1956 KIERTOKANGEN LAAKEREIDEN MOMENTTEJA,JA MISTÄ NIITÄ LAAKEREITA VOI HANKKIA.
- Majorionsyöpää
Osta Valtra niin ei tarvi kiertävän laakeria vaihrella
- Korjaamomiäs
Tori.fi löytyy ohjekirja.
- missätilassa
tässäkö tilassa maatalous suomessa on että pitää korjata 1965 vuosimallin traktoria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246