Mitenkä neljä blondia saa istumaan yhdelle penkille??
Kääntämällä penkin väärinpäin
4 blondia
7
5306
Vastaukset
- blondi
Olisikohan jakkara oikeampi sana, koska tuossa istuimessa täytyy kuitenkin olla neljä jalkaa, jotta vitsissä on ideaa...
- __mariska__
vitsit ei oo sun juttus..
- peku1
Neljä blondia rivissä on imusarja
- vveerraa
Sori nytvaan mut kun mua naurattaa koska toi on niiiiiin tollo vitsi älä välitä musta!!!!
- rakasmira
jos toi on hauska nii mä oon brunette joka en oo koska oon aito blondi
- lollollotilol
luuletko että me kuullaan ja välitetään sitte susta kun sä naurat kippurassa siellä ruudun takana?
- vveerraa
lollollotilol kirjoitti:
luuletko että me kuullaan ja välitetään sitte susta kun sä naurat kippurassa siellä ruudun takana?
jaa mitäs sinä no kerro mulle tosi hyvä vitsi YRITÄ
tai no ei edes kannata yritää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647