Eli mitenkäs eikös se tullukkaan ensi iltaan suomessa perjantaina 21.10.2005 niin kuin piti tulla senhän piti tulla ensi iltaan samaan aikaan joka puolella maailmaa ja ainakin jenkeissä se perjantaina tuli mutta ei ole näkynyt yhtään mainostakaan tv:ssä täällä suomessa?
Doom Leffasta Kysymys?
5
1404
Vastaukset
- voevoe
Mikä elokuvakulttuurillinen menetys!
- manki
Joo niinhän sen piti joskus noihin aikoihin tulla, mutta finnkinon sivujen mukaan on tulossa 4.11... Syytä en tiedä
- Saapuu
Euroopan mantereelle silloin ja tänne Suomeen.
- zab0000
...Niin et paljon menetä voin elokuvan nähneenä kertoa, että ei mikään ihmeellinen. Esim resident evil 1 on paljon parempi mielestäni
- hermanni
Elokuva ei muistuta kuin etäisesti itse peliä.
Ja kaikein lisäksi elokuva on surkea
Helvetin portit ja muut sellaiset on poistettu.
Eli alkuperäisesta pelinjuonesta ei ole mitään jälellä.
Taas sellainen leffa jossa joku virus karkaa käsistä jossain salaisessa laboratoriossa ja printteri zombeja ammutaan tyyliin resident evil.
Ainoa mikä muistuttaa Doomia on se että se tapahtuu marssissa ja siinä on se ase jonka saa doom 1ja2:ssa painamalla 6:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820