jokin aika sitten kuulin sen. en osaa siitä paljoakaan kertoa. se alkaa semmosilla poliisi sireeneillä.. siinä ei lauleta englanniksi, vaan jollain ihme kielellä. hyvä se oli! tietääkö kukaan??
mikä on tämä sairaan hyvä laulu?
6
1370
Vastaukset
- ddfsds
Jos vähän enemmän pystyisit kuvailemaan niin helpottaisi. Vähän vaikea tuosta sanoa.
- koko
kuulin kerran biisin, jossa tuli poliisisireeneitä, ja savuissa kun olin, kävi kamalasti kuumottamaan että kytät on pihalla :<
mutta bändi tais olla steel pulse. biisistä ei mitään hajua, mutta tuon sireenihomman muistan- raga mon
damian marley: welcome to jamrock
- hankala...
sanoa yhtäkkiä...
mulla on koneella n. 5 dancehall biisiä jotka alkaa poliisi sireeninäänellä :) Olisi mukava jos tarkentaisit, koska en millää viitsi alkaa ruveta kuuntelemaan koko kansiota läpi. :) (en muista nimiä) - reggae-tyttö
Bob Marley - No More Trouble?
- reggaefani69999999
oisko
Alborosie - Police Polizia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850