PYHÄ PIETU

\m/_(^^,)_\m/

Pyhä pietari seisoi taivaan portilla, kun sinne saapui joukko ihmisiä. Pyhä Pietari kysyi sanoi ensimmäiselle:
-Sano minulle, ketä sinä rakastat
ja eka ihminen vastasi:
- isää ja äitiä...
Silloin pietari lähetti hänet helvettiin..
Seuraavalle Pietari sanoi samoin ja toinen vastasi:
- itseäni..
Jonka jälkeen Pietu lähetti hänet helvettiin...
Sama toistui jokaisen kohdalla Pietari kysyi, ja kun joku vastasi jotain, hän lähetti helvettiin...
Sitten viimeisenä, kun Pietu oli lähes epätoivon partaalla, paikalle saapui hevari ja Pietu sanoi:
-Sano minulle, ketä sinä rakastat
Ja hevari vastasi:
-No,ketä sinä rakastat?
Ja niin hevari pääsi taivaaseen.....

3

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =0)

heheh

• Eipä sinne taivaaseen kannata pyrkiä jos noin helpolla joutuu Helvettiin.

• NiinSeKäy

Seuraavaksi tuli kaksi miestä. Pietari kysyi ensimmäiseltä: "Miten sinä kuolit?" Mies kertoi olleensa mittarinlukija (silloin, kun heitä vielä oli) ja oli mennyt mittaria lukemaan asuntoon, jossa oli kevyesti pukeutunut nainen kotona. Sitten oli ovi käynyt ja rouva säikähti: "Mies on niin mustasukkainen. Mene piiloon tuohon kaapiin!" Rouvan aviomies raivosi, kun epäili rouvalla olevan rakastajan, Mitään ei löytynyt, mutta mies raivopäissään heitti kaapin kuudennen kerroksen parvekkeelta alas ja mittarinlukija kuoli. Pietari sanoi: "Tuota ei kyllä usko kukaan. Painu helvettin!"

Pietari kysyi toiselta tulijalta: "Miten sinä kuolit?" Mies kertoi olleensa matkalla kauppaan, kun jostakin yläkerrasta heitettiin kaappi hänen päähänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60