Kokemukseni mukaan tyypilliset ravut ovat tylsiä ei naura millekkään ei ees itelleen ja ei ymmärrä huumoria kerta kaikkia. Tylsiä ja kuivia ihmisiä kerta kaikkiaan! Mieluummin nököttävät hiljaa sohvalla tuppisuina kuin nauravat tai naurattavat.
Ravut ovat tylsiä ja huumorintajuttomia
14
3087
Vastaukset
- Saksis
Onpas sulla jäänyt ikävä kuva ravuista, mutta sellaisia jotku ravut on ainakin alkuun oudon ihmisen seurassa. Rapuihminen saattaa olla hitaasti lämpenevää sorttia, mutta tuttujen ihmisten kesken huumorinkukka kukkii ja rönsyilee ja ravut on mitä mukavinta sauraa. Eihän sitä kovan kilven takaa viitsi kaikkea ensitapaamisella paljastaa, jos toisellakaan ja siksi moni saattaakin saada ravusta ikävän kuvan. Mutta kovan kuoren alla on vain hyllyvää hekumaa ;) ...kuten jossain horoskooppikortissa joskus mainittiin.
- rosie
No tuo ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa! itse olen rapu ja voin kyllä sanoa, että nauran hyvin paljon, yleensä itselleni (sen takia kun on tapana sattua kaikenlaista häslätessä). Ja muutkin ravut ketä nyt tunnen, niin ovat iloisia ja seurallisia, yksinkertaisesti hauskoja ihmisiä.
- femmeh
Miksi sä meille siitä valitat jos ollaan niin syvältä tulleita ihmisiä? :)
Haluaisitko itse olla kuin me vain mikä nyppii? Meitä ihmisiä kun on moneen junaan ja toiset jää vielä asemallekin.
Olen pahoillani josset vastaa tuntemiesi rapujen mielestä sitä tyyppiä että he haluaisivat paljastaa luonteensa. Sitä paitsi miksi meidän pitäisi hehkuttaa ja vauhkota jostain tyhjänpäinäisistä asioista kun muut merkit tekee sen meidänkin puolesta? Saadaan olla ihan omassa rauhassa salaisuuksinemme. :) - jalopeurajousimies
Mistä johtuu, että ravuista on niin kiva loukata muita ihmisiä? Olen monesti törmännyt tähän ominaisuuteen?
Saako rapu jotain kiksejä siitä, että töräyttää ilkeästi toisesta päin naamaa? Entä miten vastata tällaiseen ilkeyteen? Huumorilla? Pyytelemällä anteeksi? Ohittamalla nämä piikit olankohautuksella? Raivomalla?
Voisiko joku ravuista vastata, miten tällaisessa tilanteessa oikeasti pitää toimia?- rapuakka
Minulle tuollainen käytös on aivan vierasta. En muutenkaan tunnista tässä ketjussa ravulle heitettyjä "syyötksiä".
Koko pienen ikäni olen aina ollut varpaillani ja varovainen, etten loukkaa ketään enkä myöskään pahoittaisi kenenkään mieltä. Itse on pitänyt niellä sankokaupalla paskaa, kun sitä ovat muut minulle syytäneet. Jos nyt pitäisi sanoa esimerkkitähtimerkkejä niin kaksos- ja vesimies-naiset ja jousimiehet.
Naurua ja huumoria taas ainakin minusta löytyy vähän liikaakin ja nauruääneni inhottaa monia tiukkapipoisempia merkkejä...
Olen pahoillani, että olette joutuneet rapujen saksimiksi. No jos joku pohtii olenko kesä- vai heinäkuun rapu, niin olen kesäkuinen. - rapu myös
rapuakka kirjoitti:
Minulle tuollainen käytös on aivan vierasta. En muutenkaan tunnista tässä ketjussa ravulle heitettyjä "syyötksiä".
Koko pienen ikäni olen aina ollut varpaillani ja varovainen, etten loukkaa ketään enkä myöskään pahoittaisi kenenkään mieltä. Itse on pitänyt niellä sankokaupalla paskaa, kun sitä ovat muut minulle syytäneet. Jos nyt pitäisi sanoa esimerkkitähtimerkkejä niin kaksos- ja vesimies-naiset ja jousimiehet.
Naurua ja huumoria taas ainakin minusta löytyy vähän liikaakin ja nauruääneni inhottaa monia tiukkapipoisempia merkkejä...
Olen pahoillani, että olette joutuneet rapujen saksimiksi. No jos joku pohtii olenko kesä- vai heinäkuun rapu, niin olen kesäkuinen.arvasin siis että olet kesäkuinen...minä olen heinäkuinen rapu ja tosissaan valitettavasti tunnistan joitain em. piirteitä itsessäni... mutta mutta, (puolustukseksi) voisin sanoo et osa noista pahoista syytöksistä, mitkä rapuihin valitettavan usein kohdistuu, johtuu yksinkertaisesti väärinkäsityksistä, ravut tulevat harmillisen usein väärinymmärretyiksi...
rapu myös kirjoitti:
arvasin siis että olet kesäkuinen...minä olen heinäkuinen rapu ja tosissaan valitettavasti tunnistan joitain em. piirteitä itsessäni... mutta mutta, (puolustukseksi) voisin sanoo et osa noista pahoista syytöksistä, mitkä rapuihin valitettavan usein kohdistuu, johtuu yksinkertaisesti väärinkäsityksistä, ravut tulevat harmillisen usein väärinymmärretyiksi...
hyvä tietää että mistä jouhuu noi ainaiset rapu miesten piikittelyt ja loukkaamiset siis tunnen enempi heinäkuun rapuja kuin kesäkuun jos se on siihen syynä ni hyvä tietää jatkoa ajatellen ku seurustelen itse rapu miehen kanssa ja meille tulee noita "väärin käsityksiä" välillä aikast useinkin, mut silmät kiinni ja eteen päin ni siitä se on aina hyväks muttunu ajan kanssa ja lempi loistaa pian aina uudelleen.
- Oikein
tismalleen paikkansa, monet ravut ovat sieltä röyhkeimmästä päästä käytökseltään. Heidään suustaan tulevat ne kaikkein törkeimmät ala-arvoisuudet, ja typerimmät kommentit mitä voisi edes kuvitelle. Näin se vaan on ja tunnen useita rapuja henkiökohtaisesti. Nyt kun olen tämän asian niin moneen kertaan kantapään kautta todennut aion loppuelämäni vältää rapu-merkkisiä ihmisiä. Pohjasakkaa, jos horoskoopeista puhutaan.
- Rapumieheen ihastunut
...että rapu olisi tylsä ja huumorintajuton.
Itse olen juuri tutustunut rapumieheen, joka on aivan ihastuttava ihminen. Lämmin, turvallisen oloinen ja vieläpä hyvin huumorintajuinen. - rapu
olet tainnut tutustua yhteen tylsään rapuun ja siitä sitten ottanut tuon luulotautisen ja erittäin väärän mielipitees. ei kannata yleistää ääliö mulkku
- minä (n)
En usko horoskooppeihin, vaikka anna pikku analyysin omasta luonteestani:
Minuun on aluksi vaikea saada läheistä kontaktia - aikani sivusta seuraan muita ihmisiä ja sen jälkeen arvioin, ovatko he tutustumisen arvoisia.
En hölötä omia asioitani muille, vaan otan selvää muiden käyttäytymisen perusteella, ovatko he seurastani kiinnostuneita.
Jos kuoreni saa murrettua, minusta saa elinikäisen ja luotettavan ystävän.
Ja lopuksi: "huumorintajuttomuuteni" johtuu kenties siitä, että en olekaan mikään tyhjännauraja pintaliitäjä.
Niin, valitettavasti kaikki ne, jotka kaavoihin kangistuneena kiinnittävät huomiota horoskooppeihin, eivät koskaan tule nauttimaan syvällisen ja tunneälyisen ravun seurasta.
Olisiko siis syytä katsoa peiliin, arvon kanssaihmiset :)- Skorppari
Selailin tässä vanhoja viestejä ajankuluks. Hah, ravusta saa luotettavan ystävän. Mulla oli kolme erittäin läheistä rapu ystävää, josta yhtä luokittelen nykään oikeaksi ystäväksi. Toinen on roikkunut mukana lapsuudesta asti. Olen hänen paras ystävänsä, aina silloin, kun hän on yksin. Silloin soittelee, joka päivä jne. Mitä tapahtuu, kun hän rupee seurustelemaan. Ei kuulu, eikä näy. Tekee kaiken lisäksi ohareita, jos sovitaan, jotain. Mieheni lapsuudenkaveri on myös rapu. Lähestulkoon asui meillä useita vuosia, kunnes tapasi sen oikean naisen. Sitten yhteydenpito on ollut todella yksipuolista ja nykyään loppunut kokonaan. Näissä kahdessa ravussa olen huomannut sen, että ei ilmoiteta, että ei päästä, jos ilmoitetaan, niin ihan viime tingassa.
Sitten mulla on erittäin ihana rapu ystävä. Kumpikin olemme naimissa. Teemme mukavia asioita yhdessä ja meillä on omat perinteet esim. joka vuosi käydään yhdessä shoppailemassa messuilla. Emme näe viikottain, mutta yhteyttä pidetään. Käydään syömässä, kävelemässä, tai mitä milloinkin keksitään. Tämä ystävä on aina ajoissa ja ilmoitta, jos tulee suunitelmiin muutosta. Hän on juuri sellainen kuvailemasi luotettava ja elinikäinen ystävä. Ollaan tunnettu yli 15-vuotta.
- rapu65
Seura tekee kalteisekseen
niin ku aikasemmin kirjottelin et olin yhdessä rapu miehen kanssa se oli valehtelia jo heti aluks ja vieraissa juokseva eikä ilmottanu sovituta menoista jos hänen puoleltaan ei sopinutkaan odotin monesti hänen tuloaan kun meillä oli kauko suhde jos ei päässyt minä sain soitella ja kysellä aina perään että missä viipyy ja näin edes päin aina ikuisia pettymyksiä hänen kanssaan mut nyt ne on lopullisesti loppu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277