Kuinkahan kauan HIV-testin vastausta joutuu odottelemaan?
Tilasin Neva Toursilta vuosiviisumin ja nyt pyytävät HIV-testiä...Kun pääsis jouluksi Pietariin...
vuosiviisumi ja hiv-testi
6
2184
Vastaukset
- testattu
Hiv testin tulosten saaminen kestää noin kaksi viikkoa. Todistus tarvitaan vasta konsulaattia varten. Viisumipuollon hankkiminen puolestaan vie aikaa 4-6 viikoa, niin että vielä pääset jouluksi Pietariin.
- Positiivari
Mitäs jos tuo testin tulos on positiivinen ? Onko hiv -positiivisilta venäjänmaa evätty ?
- reissaaja
Positiivari kirjoitti:
Mitäs jos tuo testin tulos on positiivinen ? Onko hiv -positiivisilta venäjänmaa evätty ?
Joo, tätä on joskus vähän ihmetelty.
Jokatapauksessa lyhyisiin viisumeihin ei tarvita testiä, joten kyllä Venäjä ottaa vastaan avosylin kaikki matkaajat, taudilla tai ilman...
t:reissaaja reissaaja kirjoitti:
Joo, tätä on joskus vähän ihmetelty.
Jokatapauksessa lyhyisiin viisumeihin ei tarvita testiä, joten kyllä Venäjä ottaa vastaan avosylin kaikki matkaajat, taudilla tai ilman...
t:reissaajaviisumit karelia golden tourssilta!ei tartte hiv testiä!
- .jep
haha, kerrankin näin päin.
pietarissa saat hiv-testisi tulokset seuraavana päivänä.- bajahali
kumman haluat
- ...
- -...
- - -/ ...
eikä maksa välttämättä mitään,
joskus kannattaa tarkistaa lottokuponkin, joskus voi
voittaakin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398