Vituttaa, että Minnan kohdalla aina jauhetaan niistä lapsista. "Miksi lähti kun lapset sitä ja lapset tätä?". Tiedoksi kaikille, että Minna on muutakin kuin äiti. Minna on työtoveri, ex-vaimo, naisystävä, sisko, tytär, ystävä...
Mistä johtuu, että synnyttänyt nainen määritellään lähes poikkeuksetta äitiyden kautta? Eikö Minnalla saisi olla mitään muuta elämää kuin olla äiti?
Minnan lapsilla on isäkin ja lapset asuvat siellä kotonaan isän kanssa Minnan poissaolon ajan. Aivan hyvä isä näytti olevan ja perheessä asiat hyvin.
Jos teini-ikäisten lasten isä lähtee kolmen kuukauden työkomennukselle vaikka Aasiaan, niin ei sitä kukaan kauhistele. Nyt kun lasten äiti on lähtenyt, niin sytyttäkää roviot jo valmiiksi odottamaan studioon kun Minna talosta poistuu. Herra paratkoon, sieltähän tulee syntinen nainen joka on tehnyt äidiksi tulon jälkeen muutakin kuin maannut rähmällään lastensa edessä palvellen.
ÄIPÄN ROOLIT
16
1258
Vastaukset
- 3 lapsen äiti
samaa olen ajatellut minäkin..ihan totta kaikki!!
- mää
Ja samaa mieltä on mun mieskin, samoin just tästä reissupäiväelämästä, että 200 matkapäivää vuodessa, ja ihminen ei taatusti tunne omia lapsiaan.
Jos omaa elämänkokemusta ja taitoja, miksi ne pitäisi piilottaa ja leikkiä idioottia.
MINNA RULES - MUUT RUIKUTTAJAT METTÄÄN
- ehkä ei
kuitenkaan ollut ajatellut loppuun asti lähtöään, kerta niin paljon on itkenyt ikäväänsä. Kyllä kai nyt luulisi sen verran olevan itsehillintää, että kun on vapaaehtoisesti leikkiin lähtenyt, niin ei sitten tarvitse alkaa tekee muitten oloo kurjaks jatkuvalla itkulla.
Tai sitten se on yksi Minnan tyyli hakea sympatioita ja huomiota muilta, mene ja tiedä mutta sen vaikutelman siitä saa, ettei ollut sittenkään valmistautunut asiaan kunnolla.
Minna joutaa nyt kotiin lastensa luo ja sen jälkeen olisi Terhin vuoro, koska alkaa näyttää sille, että kaikkien pärstä ärsyttää sitä.- äiti myöskin
Ei minua Minnassa äitiys itsessään haittaa.
Mutta se asenne, että kun muut on niin nuoria, että....
ja se jatkuva marttyri-olotila sillä varjolla että on lapsia ikävä.
Varmasti on ikävä, en sitä epäile, mutta itse on leikkiin lähtenyt, joten voisi koittaa kätkeä hieman ikäväänsä, koska ei se varmasti muista kivalta tunnu.
Puit varmasti monen palstalukijan ajatukset sanoiksi. Harmi vain että tällaiset kirjoitukset ovat selkeänä vähemmistönä täällä. Toivotaan että samaa mieltä olevat jaksaisivat edes jonkun kommentin laittaa tähän...
- torvinen
Onko viihdeohjelma, jossa kaikki yhteydenpito ulkomaailmaan kielletty ja perheelle tuloja tuova työkomennus, josta saa pitää perheeseen yhteyttä todellakin mielestänne vertailukelpoisia keskenään? Elämänarvot on kyllä kovin hukassa ihmisillä, kun hupia/julkisuudenkipeyttä verrataan ansiotyöhön. En suostu vertaamaan, koska kyse on täysin eri asiasta ja eri syistä.
- kommentti vain
nuo Minnan miesasiat. Ei taida olla kaikki jauhot puhtaita silläkään. Jos äiti haluaa hylätä lapsensa tuosta noin vaan, niin senkun... Itelle ei tulis mieleenkään. Kun mut laitettiin työmatkalle 1 1/2 kuukaudeksi Miamiin, mun ehtona oli, että perhe lähtee mukaan. ja siihen suostuttiin. Hän on valintansa tehnyt. Turha sitä itkeä.
- tympis
eiköhän toi hylätä nyt ollu vähän liian rankka ilmaisu.Onhan lapsilla isä niitten kaa ja äitikään ei ole lopullisesti lähteny pois joten hylkäämisestä ei todellakaan ole kyse!
Äänestän kuitenkin Minnaa siitä syystä,että se ei ole enää henkisesti sopiva olee talossa.
Ärsyttävää se itku ja sen myötä on näyttäny, et ei ollu ollenkaan viisas veto lähtee mukaan koko juttuun kun ei henkinen kantti riitä! - äiti ja muutakin
"Jos äiti haluaa hylätä lapsensa tuosta noin vaan"
Jos on max. kolme kuukautta pois niin se tuskin on mikään hylkääminen..? Herra jumala ne lapset on teini - ikäisiä, eiköhän nuo kestä äidistä erossa sen ajan.
Lisäksi et taida lasten isää paljon minään pitää, jos lasten jättäminen hänen huostaansa on "hylkääminen".
- emma
Vaikka olen itsekin äiti niin kyllä mun kaaleen ei mene tollainen "äiti, äiti, lapset, lapset" hössötys. Aivan järkyttävää. ...ja vielä toi jokapäiväinen pillitys... Sori, mutta olen vain ihan täysi tota ja aion äänestää häntä.
- Julia
Kyllähän tuon ikäiset lapset pärjäävät ihan hyvin kotona isän kanssa. Minna voi ihan hyvin elää erossa lapsistaan. Mutta Minnan pää ei taida kestää tätä eroa.
Mikä Minnassa ärsyttää? Se jatkuva itku. Kyllä lapsia voi olla ikävä, ja tätä ikävää itketään. Minusta ei se ole ollenkaan huono asia.
Mutta kun itketään Iinan perään, tämä minua kummastuttaa. Tämä talon väki ovat tunteneet toisensa niin vähän aikaa, että ei tälläisten ihmisten perään pitäisi itkeä. Eihän Minna itkenyt Antin tai Janinkaan perään. Vai itkikö?
Minna on kuitenkin lähetenyt tähän peliin mukaan, ja silloin on hyväksyttävä se, että läheisiä ei näe. Uskoisin, että kaikilla kilpailijoilla on ikävä omaisiaan. Se on vain kestettävä. Tai hypättävä pois pelistä. - äiti itsekin
Aivan! Minna ei oo pelkkä lapsiensa jatke!
- suski
Minna on ihana ihminen jolla on tunteet kohdallaan, ihanat lapset, ura, on osannut säilyttää hyvät suhteet lastensa isään vaikka ovatkin erillään ja Minnala uusi mies! Aika fiksu nainen! Ja kuinka paljon niitä hakijoita sinne BB-taloon on ollut??? Nostan hattua jo siitä, että hän on päässyt sinne mukaan! Tottakai tulee ikävä lapsiaan vaikka kuinka hyvin olisi harkinnut lähdön! Ja Iinakin hänellä oli syystä ikävä koska molemmat tietävät mitä tarkoittaa "olla ystävä".
Ja Terhin kanssa se ei tule toimeen koska, niin kuten sanoin, naisella on järki päässä ja hän huomaa, mistä kaikki alkoi kun äänestykseen päätyivät Iina..., sitten Hanna... ja nyt hän itse. Olisi ollut ehkä sitten hyvä antaa pari pistettä Terhille!? - itsehän se
niistä mukuloistaan koko ajan märisee. Ei se mikään ihme ole jos katsojaa alkaa jatkuva vinkuiita vituttamaan.
- suski
Taikka sitten se on taas sitä ohjaajan jekkua... Et 24/7:ssa varmaan saisi erilaisen kuvan?
suski kirjoitti:
Taikka sitten se on taas sitä ohjaajan jekkua... Et 24/7:ssa varmaan saisi erilaisen kuvan?
Pari pahaa päivää ollut lapsien ikävöinnin puitteissa. silloin alussa kun joutui pois keittiöstä ja nyt sunnuntain tienoo. Onhan Minna toki useamminkin itkenyt, mutta syyt ovat olleet toisenlaiset. Iinan ja Hannan lähtöä itki kun menetti hyvän kaverin jolle kertoa asioita. Aina on tosin löytynyt uusi; Tällä hetkellä sellaista edustaa Antti.
Kaipa tuo on ärsyttänyt sitten useita, mutta minusta tuo on yhden ihmisen tapa reagoida... Toiset eivät pysty pitämään tunteitaan sisällään niin kuin esim Timo pystyy. Siinä on kaksi ihan erilaista tapaa käsitellä tunteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088