NORTON vai F-SECURE

Vaihtaa luotettavaan

Minulla on tällähetkellä netistä imuroitu ilmainen antiwir xp virustorjunta.Kyseinen torjuntaohjelma kuitenkin päivityksistä huolimatta päästi taas pahat virukset läpi ja kone sekaisin.Olen päättänyt ostaa kunnon torjunnat vaan kumpi olisi parempi, norton 2006 vai f-secure 2006.Selostuksista päätellen norton olisi monipuolisempi?
ONKO KOKEMUKSIA?????

13

2625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta
      • vaihtaa luotetavaan

onko ilmainen kokeiluversio luotettava, entä kun en saa pöpöjä pois niin voinko ostaa uuden maksullisen ja laittaa vaikkaa pöpöjä, poistaako tuolloin vai tarviiko kone puhdistaa ennen vaihtoa??

• kokeiluversio
        vaihtaa luotetavaan kirjoitti:

onko ilmainen kokeiluversio luotettava, entä kun en saa pöpöjä pois niin voinko ostaa uuden maksullisen ja laittaa vaikkaa pöpöjä, poistaako tuolloin vai tarviiko kone puhdistaa ennen vaihtoa??

Kokeiluversio on luotettava täysin oikea versio jota voit kokeilla ilmaiseksi tietyn ajan.

• Norton.

Jos haluat kunnollisen, puhuin juuri erään titokone alan edustajan kanssa hän itse sanoi ettei huolisi mistään hinnasta F - securea.

• asiantuntija

>puhuin juuri erään titokone alan edustajan kanssa hän itse sanoi ettei huolisi mistään hinnasta F - securea.<
        -Titokone asiatuntijasi ei ole mikään oikea asiantuntija vaan on pelkkä luulija.

On täysin makuasia kumman ottaa, molemmat on HYVIÄ eikä toinen ole toista parempi tai huonompi.

• vaikkapa

the Pirate Baystä. On hyvä eikä turhan raskas.

• Itsellä nyt Norton

Itselläni on kokemusta F-securen internet security 2005:stä sekä Norton internet security 2005:stä. Kummastakaan ei ole pahaa sanottavaa mutta jotenkin tuntuu että tuo Nortonin ohjelmisto pyörii kevyemmin kuin F-secure! Mene ja tiedä!?

• palaan entiseen jossain vai...

Jouduin hankkimaan uuden koneen jossa oli valmiina F-Secure 2005 vuoden lisenssillä,uudempikin on jo tullut.

Ei sitä vuoden lisenssiä viitsisi romukoppaan heittää kun tuntuu toimivan,lievästi jarruttaen.

Kirjoitan tämän siksi että mulla oli entisessä koneessa Avastin maksullinen Pro ja palomuurina ensin ZA PRO mutta tuli ongelmia,palasin takaisin entiseen tuttuun kotimaiseen Nettikilpeen vaikka info ei oikein pelaa sieltä Nettikilvestä päin.

Elikkä Avast ja Nettikilpi olivat loistoyhdistelmä,ei myöskään ongelmia Kerion ja Sygaten kanssa,Outpost ei ainakaan toiminut mulla Avastin kanssa.

HUOM! Se Avastin ilmainen versio on myös tosi toimiva.

• dfgfdfg

mul oli avast ja jouduin hankkimaaan uuden koneen kun meni niin sekasin vanha masiina.

• dfgfdfg kirjoitti:

mul oli avast ja jouduin hankkimaaan uuden koneen kun meni niin sekasin vanha masiina.

Ei konetta uusia tarvii, jos joku ohjelma solmus. Olet sen kyl muuten sekottanu ja tärvelly sit sisukset käsin.
        Ohjelman poistamalla (95&98) ja uudellen asentamalla kyl kone toimii ja xp:ssä palautus mahdollisuus, että tuo koneen tuhoutuminen kyl höpöjä.
        Mainitsemani ohjelmat omissa koneissani olleet ja ei mitää vikaa koneissa, et silleen.

• Nortonilla ajelee
        dfgfdfg kirjoitti:

Laitoin Avastin..kuulemma hyvä!!mut sekoitti koneeni niin täysin, et jouduin poistamaan kaiken ja lataamaan alusta alkaen uusiksi.
        Maksullinen Norton, jos tahtoo koneensa pysyvän puhtaana. Järkikin sanoo, ettei ilmaseksi mitään hyvää saa ..Mieluummin maksan hyvästä!!

• ...

Panda tai norton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe