NORTON vai F-SECURE

Vaihtaa luotettavaan

Minulla on tällähetkellä netistä imuroitu ilmainen antiwir xp virustorjunta.Kyseinen torjuntaohjelma kuitenkin päivityksistä huolimatta päästi taas pahat virukset läpi ja kone sekaisin.Olen päättänyt ostaa kunnon torjunnat vaan kumpi olisi parempi, norton 2006 vai f-secure 2006.Selostuksista päätellen norton olisi monipuolisempi?
ONKO KOKEMUKSIA?????

13

2621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta
      • vaihtaa luotetavaan

onko ilmainen kokeiluversio luotettava, entä kun en saa pöpöjä pois niin voinko ostaa uuden maksullisen ja laittaa vaikkaa pöpöjä, poistaako tuolloin vai tarviiko kone puhdistaa ennen vaihtoa??

• kokeiluversio
        vaihtaa luotetavaan kirjoitti:

onko ilmainen kokeiluversio luotettava, entä kun en saa pöpöjä pois niin voinko ostaa uuden maksullisen ja laittaa vaikkaa pöpöjä, poistaako tuolloin vai tarviiko kone puhdistaa ennen vaihtoa??

Kokeiluversio on luotettava täysin oikea versio jota voit kokeilla ilmaiseksi tietyn ajan.

• Norton.

Jos haluat kunnollisen, puhuin juuri erään titokone alan edustajan kanssa hän itse sanoi ettei huolisi mistään hinnasta F - securea.

• asiantuntija

>puhuin juuri erään titokone alan edustajan kanssa hän itse sanoi ettei huolisi mistään hinnasta F - securea.<
        -Titokone asiatuntijasi ei ole mikään oikea asiantuntija vaan on pelkkä luulija.

On täysin makuasia kumman ottaa, molemmat on HYVIÄ eikä toinen ole toista parempi tai huonompi.

• vaikkapa

the Pirate Baystä. On hyvä eikä turhan raskas.

• Itsellä nyt Norton

Itselläni on kokemusta F-securen internet security 2005:stä sekä Norton internet security 2005:stä. Kummastakaan ei ole pahaa sanottavaa mutta jotenkin tuntuu että tuo Nortonin ohjelmisto pyörii kevyemmin kuin F-secure! Mene ja tiedä!?

• palaan entiseen jossain vai...

Jouduin hankkimaan uuden koneen jossa oli valmiina F-Secure 2005 vuoden lisenssillä,uudempikin on jo tullut.

Ei sitä vuoden lisenssiä viitsisi romukoppaan heittää kun tuntuu toimivan,lievästi jarruttaen.

Kirjoitan tämän siksi että mulla oli entisessä koneessa Avastin maksullinen Pro ja palomuurina ensin ZA PRO mutta tuli ongelmia,palasin takaisin entiseen tuttuun kotimaiseen Nettikilpeen vaikka info ei oikein pelaa sieltä Nettikilvestä päin.

Elikkä Avast ja Nettikilpi olivat loistoyhdistelmä,ei myöskään ongelmia Kerion ja Sygaten kanssa,Outpost ei ainakaan toiminut mulla Avastin kanssa.

HUOM! Se Avastin ilmainen versio on myös tosi toimiva.

• dfgfdfg

mul oli avast ja jouduin hankkimaaan uuden koneen kun meni niin sekasin vanha masiina.

• dfgfdfg kirjoitti:

mul oli avast ja jouduin hankkimaaan uuden koneen kun meni niin sekasin vanha masiina.

Ei konetta uusia tarvii, jos joku ohjelma solmus. Olet sen kyl muuten sekottanu ja tärvelly sit sisukset käsin.
        Ohjelman poistamalla (95&98) ja uudellen asentamalla kyl kone toimii ja xp:ssä palautus mahdollisuus, että tuo koneen tuhoutuminen kyl höpöjä.
        Mainitsemani ohjelmat omissa koneissani olleet ja ei mitää vikaa koneissa, et silleen.

• Nortonilla ajelee
        dfgfdfg kirjoitti:

Laitoin Avastin..kuulemma hyvä!!mut sekoitti koneeni niin täysin, et jouduin poistamaan kaiken ja lataamaan alusta alkaen uusiksi.
        Maksullinen Norton, jos tahtoo koneensa pysyvän puhtaana. Järkikin sanoo, ettei ilmaseksi mitään hyvää saa ..Mieluummin maksan hyvästä!!

• ...

Panda tai norton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe