Millainen rapu on?

nappi

Millaisia ravut ovat luonteenpiirteiltään? Erityisesti rapumiehet?

16

6802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siri

Rapumiehet ovat sulkeutuneita eivätkä osaa puhua ongelmistaan ja tunteistaan ennen kuin on pakko.. kasvotusten se ainakin on hankalaa. Aina saa olla arvailemassa, mistä pahan tuulisuus johtuu, onko jotain sattunut töissä, olenko sanonut/tehnyt jotain, loukannut, jokin iänikuinen murhe? Ei voi koskaan tietää, sillä kysymällä se ei ainakaan selviä. Ja jos ei kysy, niin olen tunteeton ja itsekäs ihminen, joka ei välitä muista ollenkaan. Jos jää inttämään, tulee entistä pahemmalle tuulelle ja sulkeutuu yhä enemmän.

Ravut myös osaavat olla todella romanttisia, sanovat kauniita sanoja ja tarkoittavatkin niitä, tuo synkistely on vain niin ärsyttävää. Rapu kaipaa rakkautta ja turvattua välittämisen tunnetta. Erotiikka on tärkeä osa ravun rakkauselämää.

• jokainen sana on totta ravusta jota sanoit aina jos erehdyt kyselemään et mikä on ni se on jo liikaa ja heti alkaa iän ikuinen kiukuttelu ja narina helppoa ei ole ravun kanssa yhdessä olo mut sit ku kaikki on hyvin ni se näkyy kilometrien päähän näin meillä. mä olen kaksonen ja mieheni on rapu ja toimeen ollaan tultu ainakin vielä toistaiseksi.

• hannina45

Kyllä pitää niin paikkaansa että aivan palelee.Koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan,kaikki on yhtä arvailua,ja jos kysyt niin vastausta et saa ei ainakaan rehellistä.Ei ota koskaan syytä itselleen kaikki johtuu toisesta osapuolesta.Kattelee kyllä muita vaikka kuinka huoliteltu olisit.Jos ravun kanssa elät niin helposti saat kyllä tnteen kuin olisi kahden kerroksen väkeä.ONgelmat jää varmasti selvittämättä,kyselet niin ovi kolahtaa.tosi surkeeta.Mutta kai niissäkin on erilaisia

• Ilmaa ja happea

omaan napaan tuijottava, omaa etuaan tiiviisti vahtiva, ainoastaan omaa huumoriaan viljelevä, pikkumainen ja pikkusieluinen, kaavoihinsa kangistunut ja vanhoista traditoistaan ikuisesti kiinni pitävä, vaikka ne olisivat käyneet hyödyttömiksi ja vanhanaikaisiksi. Toisia ihmisiä arvosteleva tuomitsija, joka ei näe omia vikojaan, toisten viat kyllä on näkevinään sitäkin selvemmin ja tykkää kuuluttaa niistä kaikille muillekin. Selän takan mussuttaja ja kuiskailija, kateellinen ja katkera paremmin menestyneille. Salamyhkäinen (yrittää olla, muttei siinä onnistu, koska on liian läpinäkyvä käytökseltään, muttei raukka sitä itse tajua) Rajoittunut henkisesti, ei näe metsää puilta.
      Yrittää kaikin tavoin kontrolloida toisten ihmisten elämää, ja utelee asioita, jotka eivät hänelle millään tavalla kuulu. Myöskin "hyväntahtoisuudessaan" sekaantuu toisten elämään" Tällainen on Rapu. Ja puhun kokemuksesta, sillä tunnen monta rapuihmistä sekä sukulaisia, työkavereita ja jopa seurustelukumppanina ollut.
      Huh Huh kun ahdistavia tapauksia.
      Ja sitten se yletön mustasukkaisuus ja vahtiminen, meinasi ihan listalta uhohtua.
      Ette voi kovin ylpeitä itsestänne olla rapu-parat.
      Itse olen ilman merkkiä ja rakastan erityisesti henkistä vapautta, mitä te ette osaa ettekä ymmärrä toisille ihmisille suoda, kun ette koko käsitettä ymmärrä. Teeskentelviä pikkun paholaisia olette.

• Ilmaa ja Happea

nyt ollaan pikkutarkkoja, niin korjaan vielä tuon sanan traditioistaan.

• rapuakka

Näinhän se on, kaikkien merkkien kanssa ei voi tulla niin hyvin toimeen kuin toisten kanssa. Itse en ole mitenkään "hurahtanut" horoskooppeihin, mutta kyllä minä pidin huolta, ettei lapsistani tule tiettyjen horoskooppien edustajia. Molemmat olimme samaa mieltä.

Rapuna en ehdoin tahdoin alkaisi kulkea ilmamerkin kanssa. Naisten kanssa se on niin tavattoman vaikeaksi havaittu. Ja kyllä sitä alhaisuutta valitettavasti on muissakin merkeissä kuin ravussa. Ainakin olen saanut sen tuta.

Mutta totuuden nimessä, minä tunnen hankalia rapujakin. Kyllä - ja heidän kaksinaamaisuutensa on ollut itselleni ikävä yllätys. Yhtäkkiä ovat oikutelleet ihan omituisesti. Ja mikä pahinta melko peruuttamattomasti. Siihen ei voi reagoida kuin nostamalla kädet pystyyn ja todeta, että olkoot omassa erinomaisuudessaan.

Ensi kerran minulla veden merkkinä on säätöä veden merkkisen kanssa ja on kuin olisi kotiinsa tullut. Kaikki on suoraa, reilua ilman mitään oikuttelua tai muuta häslinkiä. Koko ajan juttu etenee ja soljuu. Sen verran olisi voinut jo nuorena uskoa, että olisi silloin jo katsonut vesimerkkejä.

• rapuakka
        rapuakka kirjoitti:

Näinhän se on, kaikkien merkkien kanssa ei voi tulla niin hyvin toimeen kuin toisten kanssa. Itse en ole mitenkään "hurahtanut" horoskooppeihin, mutta kyllä minä pidin huolta, ettei lapsistani tule tiettyjen horoskooppien edustajia. Molemmat olimme samaa mieltä.

Rapuna en ehdoin tahdoin alkaisi kulkea ilmamerkin kanssa. Naisten kanssa se on niin tavattoman vaikeaksi havaittu. Ja kyllä sitä alhaisuutta valitettavasti on muissakin merkeissä kuin ravussa. Ainakin olen saanut sen tuta.

Mutta totuuden nimessä, minä tunnen hankalia rapujakin. Kyllä - ja heidän kaksinaamaisuutensa on ollut itselleni ikävä yllätys. Yhtäkkiä ovat oikutelleet ihan omituisesti. Ja mikä pahinta melko peruuttamattomasti. Siihen ei voi reagoida kuin nostamalla kädet pystyyn ja todeta, että olkoot omassa erinomaisuudessaan.

Ensi kerran minulla veden merkkinä on säätöä veden merkkisen kanssa ja on kuin olisi kotiinsa tullut. Kaikki on suoraa, reilua ilman mitään oikuttelua tai muuta häslinkiä. Koko ajan juttu etenee ja soljuu. Sen verran olisi voinut jo nuorena uskoa, että olisi silloin jo katsonut vesimerkkejä.

Niin, eilen jäin miettimään tuota väitettyä ravun alhaisuutta, ja muistinkin yhtäkkiä noita hankalia saksiniekkoja. Heidän käytöksensä on juuri sellaista, etten minä eivätkä muutkaan ole sitä ymmärtäneet. Eli nyt ei ollut kyse omasta puusilmäisyydestäni, vaan oikeasti muutkaan eivät ole käsittäneet mitä tapahtui.

• Inka

Huhhuh tulipas sieltä textiä. Onneksi en itse ole rapu!

• oinas**

Tulipas sieltä aika rankkaa tekstiä... Taitaa olla jotain kaunaa rapu-merkkisiä ihmisiä kohtaan...? Mielestäni on vähän turhaa alkaa luonnehtimaan ihmisiä tolla tavalla pelkän horoskoopin perusteella. Itse tunnen muutaman rapu-merkkisen ihmisen ja ainoastaan yksi sopii tohon kuvaukseen edes vähän... Kyllä niitä ihania ihmisiä löytyy ravuistakin! :)

• systeri78

Ihan kuin exääni oisit kuvannut. Nousi ihan niskakarvat pystyyn! Huh. No ainakin löytyi selkeys moneen asiaan tuosta tekstistä. Mä kun luulin että nuo ominaisuudet on vaan siinä miekkosessa, mutta näköjään se onkin yleisempää lajiominaisuutta sitten.
        Ovatko kaikki ravut tällaisia? Ei kai?!?

• systeri78
        oinas** kirjoitti:

Tulipas sieltä aika rankkaa tekstiä... Taitaa olla jotain kaunaa rapu-merkkisiä ihmisiä kohtaan...? Mielestäni on vähän turhaa alkaa luonnehtimaan ihmisiä tolla tavalla pelkän horoskoopin perusteella. Itse tunnen muutaman rapu-merkkisen ihmisen ja ainoastaan yksi sopii tohon kuvaukseen edes vähän... Kyllä niitä ihania ihmisiä löytyy ravuistakin! :)

on mulla yksi naispuoleinen rapu ystävä joka on tosi kiva, mutta miehiä tunnen vain yhden ja tuo kuvaus kyllä sopi siihen tosi hyvin. Vaikka ei sillai kaunaa enää sitä kohtaan ookaan.

• rapu-mies 2

Ootkos horoskoopiltas vesimies? Ainakaan itse rapuna en oo tavannut yhtään vesimiestä jonka kanssa viihtyisin.. Itseasiassa ainut horoskooppimerkki jonka edustajat saavat mut "voimaan pahoin".
        Ilmesesti rapu ja ilman horoskooppimerkit ovat valovuosien päässä toisistaan sillä vastaavia ongelmia en minkään muun horoskooppimerkin kanssa ole todennut. Tietysti veden merkit ovat kuin luotu ravulle mutta kyllä tulikin kaverina käy :)

• Nimetön

Itselläni on nössä, takertuva, kotona liikaa viihtyvä rapumies, että siittä vaan sanos Tsaikovski....oisko sulla vaihtaa tää johonkin tulimerkkiin?

• rapusista

oma rapumieheni on ainakin maailman luotettavin ihminen ja kunnioittaa toista ja toisen mielipidettä. huumori sillä välillä voi olla hieman satiirista mutta osaa kyllä vetää itsestäänkin hyvää huumoria jos on mokannut yms.
        olenkin ihmetellyt sitä että monet kirjoittavat ravuista että ovat epäluotettavia ja uskottomia sillä omani ei sitä ainakaan olen. toki olen pelisäännöt tehnyt selväksi ja muuten olen joustava mutta rajat molemmat tietävät hyvinkin selvästi.
        itselleni rapu sopii kumppaniksi todella hyvin. oma rapuni pitää kotona oleilusta ja onkin siellä tosi puuahkas ja yhdessä touhuamme koko ajan kaikenlaista kotona ja yhdessä aina juhlitaankin. oma rapuni on seurallinen ja todella äänekäskin ja huumoriveikko omassa kaveriporukassa mutta veiraassa seurassa hieman ehkä ujokin.
        oma rapuni on ainakin avulias, pyynteetön ja hauska kumppani.

• rapunainen
        rapusista kirjoitti:

oma rapumieheni on ainakin maailman luotettavin ihminen ja kunnioittaa toista ja toisen mielipidettä. huumori sillä välillä voi olla hieman satiirista mutta osaa kyllä vetää itsestäänkin hyvää huumoria jos on mokannut yms.
        olenkin ihmetellyt sitä että monet kirjoittavat ravuista että ovat epäluotettavia ja uskottomia sillä omani ei sitä ainakaan olen. toki olen pelisäännöt tehnyt selväksi ja muuten olen joustava mutta rajat molemmat tietävät hyvinkin selvästi.
        itselleni rapu sopii kumppaniksi todella hyvin. oma rapuni pitää kotona oleilusta ja onkin siellä tosi puuahkas ja yhdessä touhuamme koko ajan kaikenlaista kotona ja yhdessä aina juhlitaankin. oma rapuni on seurallinen ja todella äänekäskin ja huumoriveikko omassa kaveriporukassa mutta veiraassa seurassa hieman ehkä ujokin.
        oma rapuni on ainakin avulias, pyynteetön ja hauska kumppani.

Onneksi joku on löytänyt fiksunkin ravun, nimittäin meinasin ihan masentua...
        Itse olen rapunainen, aina on ollut paljon ystäviä ja töissä olen saanut hyviä työkamuja. Olen sellainen sosiaalinen, että monet ihmiset kertovat murheensa minulle/salaisuutensa. Elikkä ehdottomsti olen rehellinen, luotettava ja ahkera. Huonoja puoliakin tietty löytyy, mielenvaihtelut ja loukkaannun tosi helposti. Että tällasta...

• sipulinmukula
        rapunainen kirjoitti:

Onneksi joku on löytänyt fiksunkin ravun, nimittäin meinasin ihan masentua...
        Itse olen rapunainen, aina on ollut paljon ystäviä ja töissä olen saanut hyviä työkamuja. Olen sellainen sosiaalinen, että monet ihmiset kertovat murheensa minulle/salaisuutensa. Elikkä ehdottomsti olen rehellinen, luotettava ja ahkera. Huonoja puoliakin tietty löytyy, mielenvaihtelut ja loukkaannun tosi helposti. Että tällasta...

on muuten minullakin täysin samanlainen näkemys itsestäni.. välillä menee nämä mielialojen vaihtelut jo yli minunkin ymmärrykseni.. ja niistä skorppari jätkistä.. olette oikeassa.. ne on aivan älyttömän kiihkeitä ihmisiä..kaukaisia ym.. mutta niin rakastettavia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe