Kyllä nyt taitaa olla niin,että myös "isoveli"on huomannut Terhin olevan ainoa täyspäinen nainen koko porukasta.Miksi muuten olisi pyytänyt Terhiä ottamaan ohjat käsiinsä Kathyn tapauksessa?Ainut joka jaksaa kuunnella toisten nurinoita ja valituksia.Sehän on sitten eriasia jos puhuu päiväkirja huoneessa ja purkaa tuntojaan,kaatamatta niitä muiden talossa olijoiden niskaan!
Päiväkirja huone
8
833
Vastaukset
- Mirrrmuli
Juu,niin mäkin alan olla sitä mieltä.Jengin naisista ainoa jolla viel kaikki kotona.Toisaalta tuo Tiinakin on koskus ihan jees.
- raakel
ajatelkaa jos kaikki kilpailijat pohtisivat ääneen yhtäpaljon kuin terhi. Terhi on herkkä ja tunteikas. Minna on liittoutuja (tarvitsen jonkun lähelleni tuekseni - AINA) ja itkijä. Nyyh, rakensin itseni tuon ihmisen varaan ja nyt se lähtee, nyyh! (en jaksa olla yksin vahva)
Terhissä on voimaa ja uskaltaa purkaa ulos tunteensa toisin kuin esim antti purkaa huutamalla ja heiluttamalla päätään kuin pieni lapsi.- Liekki
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
- totuuskomissio
Käsittelee == marisee? Lisäksi on vainoharhainen kuten eilinen pk-huone marina osoitti. Epäilee muiden pelaavan suurta peliä hänen selän takana. On kuitenkin itse niitä harvoja jotka pelaa ja manipuloi muiden äänestystä.
- Tyttö
..oikein olet asian ymmärtänyt. Ei rasita toisia kilpailijoita vaan vuodattelee ne isoveljelle. HYVÄ TERHI!!!!!!
kyllä se terhikin varmasti "liittoutuisi" jos sielä olisi joku samalla aaltopituudella kuin se.eikö se sitä yksinäisyyttä olekin sielä moneen otteeseen itkenytkin.olisihan se kaikille,varsinkin naisille,helpompaa jos olisi se sydän ystävä tollaisissa olosuhteissa jonka kanssa käsitellä asioita.
- enempää
puolustele Anttia tai ketään, mutta eikö kukaan ole katsellut Kummelia ja huomannut syy-yhteyttä.
- Toinen terhi fani
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Terhi on empaattinen muita kilpailijoita kohtaan,vaikka välillä päreet palavatkin=)
On varmasti hermoja koettelevaa olla koko ajan samojen ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796