Ko. päivän Neitsyitä onko täällä?
25.8. syntyneitä Neitsyitä
9
948
Vastaukset
- Myy81
Tääl ois yks. :)
- vm57
sama päivä minullakin, miksi kysyt
Claudia Schiffer, Gene Simmons, Elvis Costello, Sean Connery, Henry Toivanen ja MÄ, siis kaikki 25.8 syntyneitä:))))
- neitsyt rouva 49 v
Täällä myös joka on syntynyt 25.8. ja Henry Toivasen sen muistan siitä hyvin ,hän kun oli syntynyt juuri samana päivänä, kuukautena ja vuonna. Järkytyin hänen menehtymisestään.
- pimu
Minäkin olen synt. kyseisenä päivänä...
- MansikkaMarja84
minäkin...
- Hellan telttu
Oli niin polleeta pentuna, kun oli syntynyt samana päivänä kuin James BOnd (siis se AITO James BOnd) eli Sean Connery.
Mitään muuta hyvää elokuun lopun syntymäpäivästä ei kyllä ole kehittynyt; kaiken maailman harmia kylläkin. Suurimmat niistä VOTK:n eli Valtion Opintotukikeskuksen kanssa, painukoot se puoti alimpaan hornaan ja kärvistelköön helvetin ikuisissa lieskoissa kaikki VOTK:n päättäjät. - iida
täällä ois kans yks 25.8 syntynyt neitsyt :)
- Nata86´´
Joo, lisää 25.8 syntyneitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351