Niin...mun mielipide tässä asiassa on se että Tarja kusi koko homman! Ensinnäkin miksi tarjka ei halunnut firmaa perustaa yhdessä poikien kanssa? se firma olisi näin kerännyt kaikki bändille kertyneet rahat ja rahoittanut bändin toimintaa erittäin hyvin! Näin jokainen olisi samassa veneessä! ...mutta ei, Tarjahan otti miehensä managerikseen, ja miehen firma rahoitti tarjan menot ja ostokset....managerihan on se henkilö joka saa sievoisen summan bändin keikoista ja tässä tapauksessa tarjan keikoista...mitäs pojat saa, toki jotain... tarja on kaikkea muuta kuin bändin perustaja. ei ole sanoittanut vissiin ainuttakaan biisiä saatika säveltänyt, tämän on tehnyt bändin perustaja. Yhteinen firma olisi ollut oikea ratkaisu tässä suhteessa....ei kukaan olisi voinut vetää välistä senttiäkään, montakos senttiä tämä tarjan manageri on vetänyt omiin pusseihinsa jotta elämä olisi makeampaa tarjan kanssa??? Kyllä tämä on ihan oikein mennyt...ahneet pois porukasta, ei yksi lehmä ojaan kaada...vai mites se nyt menikään... :) takuulla nightwish saa keikkoja samalla lailla kun ennen, ja uskon että uusia faneja tulee lisää kun ääni kellossa muuttuu!!!
Rahan perässä...
1
410
Vastaukset
- Minä 28
Ei taida olla lukenut viimeisimpiä juttuja. Tuomas on tienannut 10x enemmän kuin Tarja kyseisessä bändissä. Tuomas on itsekin sanonut, että bändin jäsenille maksetaan tasavertaisesti.
Jos Tarjalla on oma manageri, eikä ole bändin osakkaanna, niin todellakin hän silloin saa pienimmän osan bändin tuloista. Hän varsinaisesti tässä tapauksessa tienaa bändin oheistuotteista/levyistä sellaista summaa kun muut bändin jäsenet ja sitten puhutaan Tarjan rahanahneudesta, hei Haloo!!!
Tuskin se Tuomaskaan lähtisi keikalle 1o eurolla näin kärjistetysti. Toki jos on menestyvä brändi niin siitä kannattaa hyötyä, tuskin tämä Tuomastakaan haittaa.
Tämä erottamiskirje oli mielestäni myös melkoinen julkisuustemppu bändin tulevaisuutta ajatellen. Jos Bändi olisi kertonut Tarjalle asiasta ennen Helsingin keikkaa ja se olisi tullut julkisuuteen, niin asiaan ei ehkä oltaisi suhtauduttu näin suuresti kuten nyt. Nythän media riepottelee kumpaakin osapuolta ja varmastikaan jutut eivät nyt aivan sanatarkasti pidä paikkaansa, toisin kun kirjeissä.
Mitä kirjeeseen tulee, niin todella törkeä tapa erottaa hyvä ystävä ja 9 vuotta bändissä ollut jäsen. Kuulostaa todella uskomattomalta ja oikeastaan melko raukkamaiselta tavalta. Kirjeen sisältö sinänsä, mikä nyt siitä paikkaa sitten pitääkään oli aivan liian henkiläkohtainen tapa tuoda asia julkisuuteen.
Suora puhe ja asian käsittely bändin sisällä olisi ollut ainut oikea tapa. Kyllä Tarjakin olisi tullut varmasti pöytään, jos pojat olisivat sanoneet erottavansa hänet.
Tulevaisuus:
NW tulee varmasti myymään kovasti uuden levyn kun saavat aikaiseksi uuden solistin kanssa. Tämä johtuu asian herättämästä mielenkiinnosta. TOsin tämän jälkeen en enää usko kovinkaan suureen menestykseen.
Tarjaa ei voi korvata ainakaan samantyylisellä laulajalla, se vaan suututtaisi kannattajat siis ne jotka ovat vielä jäljellä. Jotain uutta tuolla rintamalla pitää tapahtua ja tämä tarkoittaa, että vanhoja lauluja ei enää voi esittää.
Toivon Tarjalle kaikkea parasta, bändille myös, vaikka en heidän tavasta pitänytkään. NW ei ole Nw ilman Tarjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286