VIHAAN M I N N A A

Nimetön

TODELLA!

11

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanja

Jos sä niin vihaat Minnaa, nii miks edes vaivaudut katsomaan koko sarjaa. Et sä sitä pois oo vieläkään saanu, koska Minna ei ole ollut äänestyksessä. Mutta nyt on ja jos sä sit saat nyt sen tahtosi läpi. Toi on aika vitun säälittävää jankuttaa, et mä vihaan sitä ja sitä...Mee itse telkkariin nii varmaa sua sit inhoaa koko Suomi! Hei mieti vähän ja hanki omakin elämä, äläkä elä pelkällä tv:llä!!!

• Tyttö

..asia.Hyvin sanoit asian.

• IHUNA MINNA

Hävetkää....haukutte Minnaa vaikkei soo mitää pahaa teheny tiätääkseni kellekkään!

• NIMETÖN

TODELLA!

• tanja

Vihaa vaan mua, mut mä rakastan sua! En tiiä paskaakaan susta nii en todellakaa vihaa, rakasta tai mitään muutakaa. Mut nuo on noita teini puheita, vaikka oisitkin vaikka yli 20 reilusti, nii et ainakaan osaa niin käyttäytyä.

• muhvi

tunnetko sitten minnan?? jos et tunne älä tuomitse..

mietippä ittes sinne...

miust minna on ainakin ihana.. se vaan on herkempi..

luulenpa ettet minnaaa tunne, miten voit sanoo että vihaat sitä? ehkä se ei oo ihminen sun makuun.. ei kaikkien kans voi tulla toimeen.. mut se toinen voi silti olla hieno ihminen vaikka ei oiskaan sun makuun..

tosi tyhmää arvostella muita!

kaikissa on jotain hyvää!!!!!

• Jumala

Mikä vittu teitä vaivaa ku ikinä ei saisi tuoda mielipiteitään julki paitsi jos haluaa ylistää ja kehua jotain kusipäätä. Oikeasti sinäki oot katkera pikku paska joka selän takana muita samanlaisia pikku paskoja morkkaa. Ja sitten itketään kun joku toinen sattuu jotain negatiivista sanomaan. Haista paska!

• muhvi
        Jumala kirjoitti:

Mikä vittu teitä vaivaa ku ikinä ei saisi tuoda mielipiteitään julki paitsi jos haluaa ylistää ja kehua jotain kusipäätä. Oikeasti sinäki oot katkera pikku paska joka selän takana muita samanlaisia pikku paskoja morkkaa. Ja sitten itketään kun joku toinen sattuu jotain negatiivista sanomaan. Haista paska!

ja mikäs sä nyt oot mua arvostelemaan? tottakai kaikil saa omat mielipiteensä olla!!!!!

• Jos kerran toi oli mielestäsi niin tärkeä ja ainutlaatuinen asia että siitä oli aloitettava uusi keskustelu,niin olisit edes voinut perustella kantasi.

• tyttö-84

Puhut asiaa! Ja jos joku vihaa jotakin, niin siinähän vihaa... Mut täytyykö kaikesta aina tulla niin iso juttu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe