Tiina veti herneen nenään ku ei saanut leipoa...voi hyvänen aika!!!! Vähäkö se nalkutus oli ärsyttävän kuuloista....harmitti Mikan puolesta.
Tiinasta oon muuten tykännyt, mutta nyt alkoi ottaa niin päähän...
Tiina ja leipominen
11
1338
Vastaukset
- leivontakipon
joka kerta kun leipovat niin se kerää silmät seisoen taikinaa etusormeensa ja lipoo viimeisetkin tipat kiposta.Kerran se söi pöydältäkin kaikki taikinat suihinsa ihan täpinässään?Joku raja tuossa taikinan syömisessäkin vai mitä kansa?
- Sari
..asiaa ja ihmettelin, miten Mikan pinna kesti niin hyvin. Lapsellista oli vuoropuhelu Tiinan puolelta. Tiinalla varmaan ikävä omaa rakasta ja siksi kiukuttelee vähäisen toisille.
- ===
Alkaa kaikilla olla vaikeaa talossa ja Tiinasta se nyt purkautui näin. Voi mika raukkaa kun ensin joutui kestämään tiinan iloista lauleskelua ja nyt tällä viikolla kiukuttelua. Tässä todellakin kärpäsestä tehtiin härkänen.
Tiina on aikaisempina viikkoina nostanut esille kuinka joku on mokannut viikkotehtävävää tai rikkonut sääntöjä. Nyt hän itse oli mokaamassa Mikan kanssa kun ottivat hanskat pois kädestä. En kuullut kuitenkaan pahoitteluja hänen suustaan.. === kirjoitti:
Alkaa kaikilla olla vaikeaa talossa ja Tiinasta se nyt purkautui näin. Voi mika raukkaa kun ensin joutui kestämään tiinan iloista lauleskelua ja nyt tällä viikolla kiukuttelua. Tässä todellakin kärpäsestä tehtiin härkänen.
Tiina on aikaisempina viikkoina nostanut esille kuinka joku on mokannut viikkotehtävävää tai rikkonut sääntöjä. Nyt hän itse oli mokaamassa Mikan kanssa kun ottivat hanskat pois kädestä. En kuullut kuitenkaan pahoitteluja hänen suustaan..Tiina oli aluksi aika kivan tuntuinen,mutta siitä on todellakin kuoriutunut pikku piru.
Noi mainitsemasi asiat kyllä pistää vähän mietityttämään mitä tytön päässä liikkuu välillä.Pahin kuitenkin mielestäni oli kun mika ja timo yritti sillä aamiaisella korvata sen kauppa möhlingin.Jos joku pyytäisi minulta noin herttaisesti,tollaisella vaivalla ja suunnitelulla anteeksi niin olisin ihan myyty,mutta tämä ei reagoi mitenkään.Yrittihän se mika tos taikina jutussakin selvittää tiinan kaa tota juttuu,mut ei se suostunut siitä puhumaan, ku et no tehty mikä tehty ja et hän on tyytyväinen ku sai sekoittaa kaakaot.Naama kyl näytti kaikkee muuta ku tyytyväiseltä.....
- voinu topata
Tiinan pärstän jauhopussiin, eikä hölmönä sovitella. Eihän se raukka oikein osannut sanoa ees mistä urputtaa kunhan sössötti vaan... snif, mua on loukattu, kakkulikaan ei maistu miltään... buhahahaaa...
- ämmä
se tiina on. jouksee terhin talutushihnassa ja kotkottaa "niin, joo, just niin" kaikkeen mitä terhi sanoo. ja terhihän jaksaa muita haukkua.
tiina on varsinainen KANA - kertoi, että
Täällähän kirjoteltiin, että Tiinalla olisi lieväasteinen down-syndrooma. Pitääköhän paikkansa? Tämä voisi selittää jatkuvan mussutuksen ja minä-keskeisen elämänkuvan sekä sen ihmeellisen lipomistarveen, kun kipot ja kupit ja lusikat pitää aina välillä nuolla ja sitten pistää takaisin taikinan sekaan, että bakteerit kasvaisi. Myös räkäpallerot sopivat eilisen perusteella Tiinan mielestä taikinaan, ainakin se kaivo kärsäänsä ja pisti löytyneet "krokotiilit" taikinan sekaan....
- joojoo,
ja mielestäni se sikaprinsessa on toooosi osuva nimi!!!!
- vampire
Niimpä.. olisko Mikan pitänyt oikein tulla sen nenän eteen ja kysyä haluisiko neiti pilallelellittykakara tulla leipomaan, vai missä on vika? Taisi tulla leipomisinto liian myöhään ja meni laittaan syyt muuten vain mikalle...
- '''****''''
Siis uskomattoman lapsellisia on tuo Tiina (pitäs olla jo ikänsä puolesta aikuinen) ja superhyperlapsellinen on toi äiti-ihminen.
Jestas sentään, ei voi kuin ällistellä. Jotenkin kumpikin kehittymättömän oloisia. - mävaan
on se, siitä taikinan syönti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277