Onko tämä jokin tapa vai mikä ihme, että jokaiselle pitää avata 10 samalla tai lähes samalla nimellä olevia keskusteluja ja aiheet on kuitenkin täysin sanoja. Eihän tästä palstasta ota mitään selvää vaikka kuinka haluaisi. Tietenkin se on sulaa mahdottomuutta ajatella, että saman keskustelun alle voisi laittaa samasta aiheesta olevat, eikä avata aina uutta esim. Kati lähti, kati lähti talosta, kati poistui talosta, Katy lähti pois, äänestetään minnaa, minna pois, nyt äänestetään minna ulos, Timolle ääniä, timo ulos, timo pois talosta.... ja samanlaisia esimerkkejä ihan pilvin ja pimein. Ihan vähän helpottuisi tämän palstan viestien seuraaminen...
Jokaiselle keskustelulle uusi avaus
20
1002
Vastaukset
- saijja
mut tiettykään niitä kaikkia ei voi poistaa kun heti alkaa vinetys että miks poistettiin se ja se viesti vaikka siinä ei ollu mitään pahaa.. ja nyyh.
toisille kun on niin tärkeetä saada oma juttunsa näkyviin eikä sitä "minna ulos" viestiään voi laittaa jonkun toisen keskustelun jatkoks.
eipä olis.- tuonoi niinku
Läheks kahville :D
- saijja
tuonoi niinku kirjoitti:
Läheks kahville :D
"en tykkää kahvista" ;(
- nic
tuskin on..
- on niin
Tuntuu, että on kivempi aloittaa uusi keskustelu, kun vanhoja PITKIÄ keskusteluita ei jaksa lukea millään. Ainakin itse selailen mielummin lyhyitä keskusteluketjuja, kuin sellaisia joissa on n. 50 kirjoitusta. Etsin sitten vain mielenkiintoisimmat aloitukset täältä palstalta ja hyppään samankaltaiset yli. On se niin selkeää :)
- nic
Kas, vastasin mukamas itse viestiini vaikken vastannut... jännää
- nic
nic kirjoitti:
- saijja
on niin kirjoitti:
Tuntuu, että on kivempi aloittaa uusi keskustelu, kun vanhoja PITKIÄ keskusteluita ei jaksa lukea millään. Ainakin itse selailen mielummin lyhyitä keskusteluketjuja, kuin sellaisia joissa on n. 50 kirjoitusta. Etsin sitten vain mielenkiintoisimmat aloitukset täältä palstalta ja hyppään samankaltaiset yli. On se niin selkeää :)
..niitä turhia keskusteluita (jos niitä voi niiksi kutsua) tulee niin miljoonasti että HYVÄT keskustelut jää sitten jonnekin monen sivun päähän ja kiva alkaa niitä sitten sieltä etsimään ;:( ne mielenkiintoset mitkä sua kiinnostaa niin vois kaikki olla yhden keskustelun alla. eikä sun tarttis hyppiä turhien yli :p
- sitten...
saijja kirjoitti:
..niitä turhia keskusteluita (jos niitä voi niiksi kutsua) tulee niin miljoonasti että HYVÄT keskustelut jää sitten jonnekin monen sivun päähän ja kiva alkaa niitä sitten sieltä etsimään ;:( ne mielenkiintoset mitkä sua kiinnostaa niin vois kaikki olla yhden keskustelun alla. eikä sun tarttis hyppiä turhien yli :p
no teelle:D
- kun on niin
nic kirjoitti:
Ei mua ainakaan häirtse selailla sivuja edestakasin. Sieltähän löytyy samalla lisää kaikkea mielenkiintosta, mikä on voinut mennä ohi.
- saijja
sitten... kirjoitti:
no teelle:D
mut sä asut raumalla ;(/=?
- tuanoi niinku
saijja kirjoitti:
mut sä asut raumalla ;(/=?
Mistä sä nyt sellaista olet päähäsi saanut :D
- saijja
tuanoi niinku kirjoitti:
Mistä sä nyt sellaista olet päähäsi saanut :D
...koska sun kieles on tuanoinaa vähän siihen malliin solmussa. :o
- Ans kattoo
saijja kirjoitti:
...koska sun kieles on tuanoinaa vähän siihen malliin solmussa. :o
must tuntuu et tää ol hiema offtopikkii...no, mennää 'teelle' kuha täält raumalt ennätä :D
- sefu
Jokaiselle keskustelijalle oma palsta!
- yritin siitä jo
aamulla mainita, mutta sain vain vihaisia kommentteja. Totuus on että palstaa ei viitsi enää lukea kun se on niin sekaisin.
Mutta peri suomalaiseen tapaan menee täälläkin, minä ensin ja sillä sipuli ;)- ........
joskus tänne... Ärsyttää siksi, kun kirjottaa yhteen ketjuun jonkun nasevan kommentin, pian se on jossain viiden sivun päässä eikä kukaan enään kommentoi mun kommenttia. Sitten pitäis kirjottaa sama kommentti jokaiseen samaa asiaa koskevaan ketjuun (koska niitä täällä riittää!), mutta en jaksa kuluttaa päivääni kirjoittamalla samaa asiaa kahteenkymmeneen paikkaan.
........ kirjoitti:
joskus tänne... Ärsyttää siksi, kun kirjottaa yhteen ketjuun jonkun nasevan kommentin, pian se on jossain viiden sivun päässä eikä kukaan enään kommentoi mun kommenttia. Sitten pitäis kirjottaa sama kommentti jokaiseen samaa asiaa koskevaan ketjuun (koska niitä täällä riittää!), mutta en jaksa kuluttaa päivääni kirjoittamalla samaa asiaa kahteenkymmeneen paikkaan.
On itsekin tullut puututtua aiheeseen monta kertaa kun se todellakin käy ärsyttämään mm niistä syistä jotka mainitsit.Ihmisillä on mennyt sekaisin toi chatti ja keskustelupalsta.Se on sellainen huono kierre.Suurinta osaa keskustelioista tämä ärsyttää, mutta huomaa että oma kommentti ei täällaisella palstalla saa minkäänlaista huomiota, ellei aloita sitä uutta keskustelua...ja niin sama meininki jatkuu.Sitten on tietenkin kaikki nämä joilla ei ole muuta kommentoitavaa kun esim.minä vihaan sitä ja sitä...
Kunpa vaan ihmiset jaksaisivat lukea ja noudattaa noita seriffin neuvoja,mutta ne jotka niitä pitäisi lukea ei vaivaudu lukemaan muitten viestejä kun se oma aloitus on niiin kivan näköinen.- Just
priestess kirjoitti:
On itsekin tullut puututtua aiheeseen monta kertaa kun se todellakin käy ärsyttämään mm niistä syistä jotka mainitsit.Ihmisillä on mennyt sekaisin toi chatti ja keskustelupalsta.Se on sellainen huono kierre.Suurinta osaa keskustelioista tämä ärsyttää, mutta huomaa että oma kommentti ei täällaisella palstalla saa minkäänlaista huomiota, ellei aloita sitä uutta keskustelua...ja niin sama meininki jatkuu.Sitten on tietenkin kaikki nämä joilla ei ole muuta kommentoitavaa kun esim.minä vihaan sitä ja sitä...
Kunpa vaan ihmiset jaksaisivat lukea ja noudattaa noita seriffin neuvoja,mutta ne jotka niitä pitäisi lukea ei vaivaudu lukemaan muitten viestejä kun se oma aloitus on niiin kivan näköinen.ja allekirjoitan ylläolevat viestit palstan sekaisuudesta. Kunpa vetoomus menisi perille, ja Suomi24 vaikka kehittelisi jonkun roskan suodatinohjelman... Jonkun sellaisen, että samalla sivulla ei voi olla viestiketjuja, joiden aloitusviestin otsikossa on sama nimi kuin jo alla olevissa ketjuissa...
Tai otettaisiin se sama taktiikka käyttöön kuin useilla muilla foorumeilla, että uusimman viestin sisältävä ketju kiilaisi kärkeen. Olisi edes joku jatkuvuus näissä. - nic
Just kirjoitti:
ja allekirjoitan ylläolevat viestit palstan sekaisuudesta. Kunpa vetoomus menisi perille, ja Suomi24 vaikka kehittelisi jonkun roskan suodatinohjelman... Jonkun sellaisen, että samalla sivulla ei voi olla viestiketjuja, joiden aloitusviestin otsikossa on sama nimi kuin jo alla olevissa ketjuissa...
Tai otettaisiin se sama taktiikka käyttöön kuin useilla muilla foorumeilla, että uusimman viestin sisältävä ketju kiilaisi kärkeen. Olisi edes joku jatkuvuus näissä.Tästä olisin kyllä ihan samaa mieltä, että viimeisin viesti päivitettäisiin listan kärkeen, ja näin sitten saataisiin tuo erittäin hyvin mainittuja ja huomioitu chatti-keskustelupalsta sekoitus poistettua täältä. Piti tuosta jo itse mainita, mutta kun tämä viesti näytti menevän kuuroille korville, eikä näyttänyt vaikuttavan mitenkään. Toivottavasti tämä huomioitaisiin, niin tälläinen epämääräinen aina uusi viestiaus katoaisi tai ainakin vähenisi huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277