MINNAN ITKEMINEN

pinna palaa

Minna on niin naurettava. Aina itkemässä toiselle. Ja ikää oli? Ei tunnu 40 vaan pikemminkin 4. Aikuinen ihminen jolla on kaksi lasta ja itkee varmaan enemmän kuin lapset yhteensä. Ja se ainainen valittaminen!!! Ei kukaan valita sellaisista asioista. Minna nosti kauhean mölyn siitä, kun Terhi meni ulos ja keräsi muutaman omenan.Ei se maailmaa kaada. Olisi itse mennyt sitten hakemaan Terhin sieltä pois eikä vain suuttunut ja valittanut.

16

1773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallopööö

ja mikäs sen terhin ikä olikaan??yli 30 ja muistuttaa lasta jolle pitää sanoa toisen kerran.luulis jo niin vanhan naisen tajuavan mitä tarkoittaa että älä tee vielä mitään siellä ulkona.

• haloo itelles

mikäs se minna on määräämään ja kieltämään toisia?
        äitii... voi sissus sentään. ihan ku ei sais tehdä mitään ilman äidin lupaa.... ja taas itkettää... MINNA KOTIIN KASVAMAAN!!!!!
        Terhi on osoittanut keskustelutaitonsa ja kypsyytensä monta kertaa, aikuinen ihminen.
        Terhin ja muidenkin ulkonäön/koon arvostelijat taas osoittavat oman lapsellisuutensa ja kypsymättömyytensä = pinnallisuutensa.
        MENKÄÄ TEKIN KOTIIN KASVAMAAN!

• Onks Minna
        haloo itelles kirjoitti:

äitii... voi sissus sentään. ihan ku ei sais tehdä mitään ilman äidin lupaa.... ja taas itkettää... MINNA KOTIIN KASVAMAAN!!!!!
        Terhi on osoittanut keskustelutaitonsa ja kypsyytensä monta kertaa, aikuinen ihminen.
        Terhin ja muidenkin ulkonäön/koon arvostelijat taas osoittavat oman lapsellisuutensa ja kypsymättömyytensä = pinnallisuutensa.

itkeny tuolla ollessaan??

Höh, miks??

haloo itelles kirjoitti:

..ei monella tunnu olevan lahjoja siihen henkilökemia arvosteluun kun menee nää asiat päin mäntyä. Terhi on edelleen älykkäin talossa ja auttavainen toisia kohtaan PISTE........

• kukaan..

..ei ole sanonut että Terhi olisi järkevä.. Ainakaan itse aiheen aloittaja ei ole sanonut erikseen Terhin olevan jotenkin parempi kuin Minna. Mutta. Täytyy sanoa, että en itse kyllä pidä Terhistä. Se osaa olla niin ärsyttävä ja kaksinaamainen. En kyllä sano etteivätkö muutkin osaisi sitä olla, mutta Terhi on tuonut sitä eniten esille. Ensin se riitelee Minnan kanssa ja sitten se on taas hyvää kaveria, mutta puhuu kuitenkin selän takana pahaa Tiinalle tai Timolle. Tai eihän se vissiin paljon ole Timolle tuosta Minnasta valittanut, tai sitten ei ollenkaan. Mutta silti.

• Ninna

Aika sekavat tuntuu olevan Minnan taustat. Taitaa olla jo 40 kriisi. Kahden lapsen äiti. Aviomies ja rakastaja ja ties mitä. En ainakaan haluaisi, että Minna olis mun pomo. Herra varjele hänen alaisiaan.

• mitä haluaa

Eli semmoinen pomo, joka sanoo jotain, ja sit:
        no niin, en siis tarkottanut taaskaan sillai kun sä sen ymmärsit, mistä semmoinen olis kotoisin.
        Kyllä pomon pitää olla jämpti, muutenhan kaikki olis kuin noi kanat tuolla takapihalla.
        Mitä pahaa muuten on tunteidensa näyttämisessä, just oli yhdellä kurssilla, kaikki naisia, kukaan ei kuitenkaan esittelyissä puhunu perheistään. Kurssin vetäjä sanoi että oltiin kuin miehiä, nekään ei koskaan puhu perheistään tai lapsistaan. Se siitä lapsellisuudesta, tai naisena olemisesta. MINNA ON NAINEN - NAISELLINEN NAINEN.

• hiihaaa

Onkos sillä pakkomielle numeroon kaksi...kaksi lasta, kaksi miestä, ja eikös se sanonu olevansa KAHDESSA paikassa ravintolapäällikkö.
        Haluukohan se kakkoseen...(jokainen saa mielessään tajuta kuten haluaa)...

• Vampire

Olen samaa mieltä... pinna tuohon Minnaan palaa! Se on niin ärsyttävää kun itkee melkein joka asiasta. EIkä sen ikäselle musta kuulu sellanen vittuilu jotakuto kohtaan joka yrittää lohduttaa. Niin ku eilen siinä ohjelmassa TErhi yritti lohduttaa sitä niin tää vitun ämmä alkaa vituilleen sille. Kannattais olla vähän mukavampi toista ihmistä kohtaan jos se viittii tulla hänen luokse ja peräti lohduttaa häntä. ULOS VAIN!

• Miksi terhi lohdutti.antaa pisteensä minnalle ja puhuu siitä selän takana vähintäänkin yhtä paljon kun minna siitä.mielestäni minna teki oikein kun sanoi suoraan että terhi sitä joskus ärsyttää ja miks.tulipahan aiheesta vihdoin keskustelu aikaiseksi.

.......Terhi auttoi ja Minna vaan käänsi asian ihan vääristymäksi. Outoa käyttäytymistä toisia kohtaan.

• Nimetön

kuunnella eikä katsella pidempään. Sääli hänen alaisiaan ja "ystäviään", mutta kaiken se kestää, kaiken se kärsii...mutta minä en ainakaan jaksais tollaista edes kaverinani vaikka olenkin nainen.

• rasittava !

On kyllä todella naurettavaa tuo Minnan poraaminen. Ei taida oikein nainen tajuta ikäänsä kun pitää niin teiniä viellä yrittää olla.
      Terhi on vähintään yhtä naurettava !! Mitä ihme herttaista psygologia se NIINKU yrittää esittää ?
      Sen lässytystä ei jaksa kuunnella !!

• niinku tyypit

ei osaa puhua niinku, hirvee niinku tyyppi se yks siellä niinku, mitähän niinku asiaa sillä niinku tyypillä oikein niinku on...Hermot tommosen akan kanssa menisi jos pitempäänkin joutuis kuuntelee, onneksi ei ole ystäväni eikä tule olemaan.

• näin.

Hän kirjoitti oikein. Kuunnelkaa häntä.

• äippäkö?

Minna tilitti Kathyn lähtemistä pk-huoneessa. Vaikuttaa siltä et se ois omaksunut jonkun roolin todellakin tässä talossa, jonkun äitiroolin. Jokaisen lähtiessä itkee kuin äiti jonka lapset lähtee maailmaan. Varmasti sitten kun omat mukulatkin lähtee jatkuu sama.
      Minna vaikuttaa varsin herkältä kovaan ulkokuoreensa nähden kuitenkin.
      Poikkeukselliset olosuhteet saavat aikaan sellaisia tuntemuksia eri ihmisissä. Mulle tulee mieleen että Minna on kuitenkin talon herkin.
      Itse olen herkkä myös ja pillitän milloin ilosta ja milloin surusta. Mitä isommat tunteet ovat, sen varmimmin itken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe