mua ihmetyttää tai itse asiassa huvittaa sellaset ihmiset, jotka melkein joka asiaan vastaa et "onks lääkitys kunnossa" tai "toi on sairasta. mee hoitoon" ym muuta vastaavaa.
taitaa näillä tyypeillä olla itellään pahoja ongelmia ittensä kanssa
a) koska hokevat lääkkeistä
b) mitä ilmeisemmin tuntevat alan sairaalat, koska ilmeisesti omista kokemuksistaan tietävät et jos on "sairas", niin pöpilästähän sitä apua saa. (mikä on tietenkin hyvä asia, et apua saa kun sitä tarvitsee).
c) ei vissiin oo mitään fiksua sanottavaa
d) maailmankatsomus on mitä ilmisemmin aika negatiivistä kirjoittelusta päätellen.
toisaalta saahan sitä jokainen oman mielipiteensä kertoa.
vai mitä?
ihmetyttää tyypit
6
573
Vastaukset
- -Mari-
oon täysin mieltä että he tietävät mistä puhuu, miten muuten tulis edes mieleen..;)
- tää taas
kuuluu suhteet palstalle? Menee asian vierestä nyt.
- kaiken
Tietää, jos ne on itte lääkkeitten orjia.
- vaan
onkohan ihmettelijällä oikeesti 'kaikki kotona' koska tietää kaikki nuo vaihtoehdot..
ei millään pahalla mut on aika läpinäkyvää touhua...vaan miettimistä, vaikka ei se taida oikein onnistua, kun et tajuu mistä ne vaihtoehdot on tulleet.
täs on yks aika HELPPO vastaus jopa sunkin ymmärrettäväkses: vaihtoehdot otin täältä palstoilta. haloo pahvi!
täytyy myöntää et ärsyttää ku heti ollaan viisastelemassa et "onks kaikki kotona" ja "aika läpinäkyvää, blaa blaa..."- leikistä suutu
anna2 kirjoitti:
vaan miettimistä, vaikka ei se taida oikein onnistua, kun et tajuu mistä ne vaihtoehdot on tulleet.
täs on yks aika HELPPO vastaus jopa sunkin ymmärrettäväkses: vaihtoehdot otin täältä palstoilta. haloo pahvi!
täytyy myöntää et ärsyttää ku heti ollaan viisastelemassa et "onks kaikki kotona" ja "aika läpinäkyvää, blaa blaa..."olipas yllättävä vastaus, itsehän olet tämän keskusteluaiheen avannut joten ota vastaan meidän lukijoiden mielipiteet ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144