huom.kaksosmiehet

lupaus

minäkin olen monta vuotta ollut rakastunut kaksosmieheen,rakastuin ens silmäyksellä,hän oli varattu mutta jostain järjettömistä syistä ajauduimme suhteeseeen jota kesti monta vuotta.meillä oli intohimoisia tapaamisia ja saatoimme puhua puhelimessa tuntikausia.Olen itse myös kaksonen ja kiinalaisessa kissa.Nyt olen huomannut että vaikka suhde loppui 3 vuotta sitten, olen alkanut ajattelemaan häntä uudestaan vaikka häivyin itse takavasemmelle tavattuani nykyisen mieheni.Luulen etten tule koskaan unohtamaan häntä mutta mitenköhän on hänen laitansa? kirjoittakaa jos löytyy kokemuksia "tämmöisestä".

2

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nasir

me kaksoset olemme hiukan häilyväisiä.Todennäköisesti kaverisi on jo sinut unohtanut.

• Mikään suhde missä on ollut intohimoa ja rakkautta
        ei unohdu koskaan!
        Muistan kaikki Elämäni naiset kai hautaan asti.
        Ihmisen muisti on siitä ovela suojeleva että vaikka suhde olis loppunut kuinka myskyisästi
        siitä jää se kaunis puoli mieleen,ainakin minulla on käynyt näin elämän varrella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe