" mä olen

rakkauden ammattilainen,onko väliä sen minne meen yöksi sain rakkauden ammatiksi "...ohoos näppis teki maksetun mainoksen.....
Toimisto auki on on....

85

2655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntu hyvälle..kävin eilen illalla pitkästä aikaa 40 sätti huoneessa..tuntu hyvälle kun ihmiset moikkaa..:) eivät ole unohtaneet...:)

• meriv

Hyvää huomenta toimistopäällikkö.

Jahas..vai rakkauden ammattilainen tänä aamuna*hymyilee*
      Josko joutessasi keksisit minulle helpomman tavan ansaita leipärahaa kuin tämä ikuinen työnteko niin olisin kovasti kiitollinen.

Juu juu..olenpahan poissa pahanteosta, kun olen 12 tuntia päivässä töissä.

Mukavaa päivänjatkoa sinulle ja kaikille muillekkin

• kaunistus...sinusta kuuluu...hyvä niin..katos kun ikävä......
        Olen minä sulle töitä tarjonnut täältä..mutta aina kaatunut tuohon ...nooh..:)
        Hei miten tupa akkalakko

• meriv
        hai kirjoitti:

kaunistus...sinusta kuuluu...hyvä niin..katos kun ikävä......
        Olen minä sulle töitä tarjonnut täältä..mutta aina kaatunut tuohon ...nooh..:)
        Hei miten tupa akkalakko

Ikävää pukkaa..eli mitäs sille tehtäisiin? :(

Tupakkalakko alkoi lupaavasti, mutta sitten olin taas yksin viikonlopun ja minua alkoi muutama asia ottamaan pattiin..joten..*huokaus* se siitä lakosta.

Nyt kuitenkin menen pesemään lattiat..*irvistelee*
        ja sitten tiski ja sitten tee ja sitten..sohvaperunaksi.

mukavaa maanantaiaamua, mikäli luet tämän vasta silloin..muuten mukavaa mitä tahansa hetkeä *hymyilee*

• meriv kirjoitti:

Ikävää pukkaa..eli mitäs sille tehtäisiin? :(

Tupakkalakko alkoi lupaavasti, mutta sitten olin taas yksin viikonlopun ja minua alkoi muutama asia ottamaan pattiin..joten..*huokaus* se siitä lakosta.

Nyt kuitenkin menen pesemään lattiat..*irvistelee*
        ja sitten tiski ja sitten tee ja sitten..sohvaperunaksi.

mukavaa maanantaiaamua, mikäli luet tämän vasta silloin..muuten mukavaa mitä tahansa hetkeä *hymyilee*

myös sinulle...vai loppui lakko...nyt sit voin sanoa..lähes röökille.....vielläkin tuo naurattaa....))

• ja taas

viikonloppua pukkaa..tuntuu ettei muuta olekkaan kuin viikonloppuja :o/ oonko iha torvi kun tykkään arkipäivistä??? hmmmmm :o)) niin joo..huomenta tietysti kanssa :o)

• mikään torvi ole..olet mukava...
        Sanos mistä muusta tykkäät...:)..hei ei mitään kaksimielisiä....:)))
        Mä tykkään,,pyttipannusta,jamesonista,irlannin kahvista.....perhana noi onkin kaikki mitä voi nauttia suun kautta....

• paljoa
        hai kirjoitti:

mikään torvi ole..olet mukava...
        Sanos mistä muusta tykkäät...:)..hei ei mitään kaksimielisiä....:)))
        Mä tykkään,,pyttipannusta,jamesonista,irlannin kahvista.....perhana noi onkin kaikki mitä voi nauttia suun kautta....

tarvi miettiä.. mää tykkään syksystä kun on pientä pakkasta ja aurinko paistaa, saunomisesta ja kipakoista löylyistä, lukea hyvää kirjaa kun puut palaa ja paukahtelee takassa.. :o) siinäpä muutama, onhan sitä paljon muutakin mistä tykkää :o) nii ja kaksimieliset ei tullu mieleenkään..mites sellaset ny tällaselle yksinkertaaselle naisihmiselle..*viheltelee* :o))

• paljoa kirjoitti:

tarvi miettiä.. mää tykkään syksystä kun on pientä pakkasta ja aurinko paistaa, saunomisesta ja kipakoista löylyistä, lukea hyvää kirjaa kun puut palaa ja paukahtelee takassa.. :o) siinäpä muutama, onhan sitä paljon muutakin mistä tykkää :o) nii ja kaksimieliset ei tullu mieleenkään..mites sellaset ny tällaselle yksinkertaaselle naisihmiselle..*viheltelee* :o))

Saunan mä unohdin tykkänään...ja tuo takka homma..jes..harmi kun ei ole takkaa kotona..pitää mennä vieraisiin jos nauttia haluaa...ääh mitä mä kirjaan...:)

• innostu
        hai kirjoitti:

Saunan mä unohdin tykkänään...ja tuo takka homma..jes..harmi kun ei ole takkaa kotona..pitää mennä vieraisiin jos nauttia haluaa...ääh mitä mä kirjaan...:)

..meinaakko että tarttis saada pantua klapia pesään? :o)) voihan sitä naatiskella ilman takkaakin..kynttilänvalossa on aika romanttista olla :o) *hyräilee celine dionia*

• innostu kirjoitti:

..meinaakko että tarttis saada pantua klapia pesään? :o)) voihan sitä naatiskella ilman takkaakin..kynttilänvalossa on aika romanttista olla :o) *hyräilee celine dionia*

äijään liikettä.....
        " kipasen kauppaa sata kynttilää mulle "....

• joutessas
        hai kirjoitti:

äijään liikettä.....
        " kipasen kauppaa sata kynttilää mulle "....

kuinka ihana on olla kynttilänvalossa, juoda viiniä ja maistella viinirypäleitä ja juustoja erityisessä seurassa..ja vielä saunapuhtaana :o)) siinä humaltuu pelkästään hyvästä olosta jo.. :o)

• joutessas kirjoitti:

kuinka ihana on olla kynttilänvalossa, juoda viiniä ja maistella viinirypäleitä ja juustoja erityisessä seurassa..ja vielä saunapuhtaana :o)) siinä humaltuu pelkästään hyvästä olosta jo.. :o)

juuston ystävä ole...viinirypäleet muodossa kuin muodossa maistuu...

• nyt
        hai kirjoitti:

juuston ystävä ole...viinirypäleet muodossa kuin muodossa maistuu...

oli vain esimerkki..tietysti sitä voi syödä mitä haluaa..paitsi jos läskisoosia vetäsee naamariin niin siinä on romanttisuus kaukana :o))

• nyt kirjoitti:

oli vain esimerkki..tietysti sitä voi syödä mitä haluaa..paitsi jos läskisoosia vetäsee naamariin niin siinä on romanttisuus kaukana :o))

Voiko makkaraa siinä takassa..eihän se vie romantiikkaa...

• voi sitäkin
        hai kirjoitti:

Voiko makkaraa siinä takassa..eihän se vie romantiikkaa...

jos sulle sellainen vain maistuu :o) makkara onkin ihan hyvää.. :o) onkos muuten posteljooni taas käynyt häiritsemässä? *viheltelee taas*

• mitä olet luvannut

Onkos tuollainen mainostus täällä edes sallittua:D

• Arveluttava..mutta minkä minä voin..näppis se aikaan sai..pitäskö vaihtaa...no en olen siihen tottunut..pidin kyllä puhuttelun...
        Onneksi se oli vain laulu..noo muuneltu..:)

• se selkäkipuinen vielä tässä voivottelee.Ei tule tuosta rakkauden teoistakaan mitään kun pitää selkää varoa.Mikä neuvoksi?
      Mieli olisi tallella, mutta kun fysiikka pettää ja viikonloppukin tulossa, ei pääse uimaankaan.
      Lisää kaukoparannusta kaipailee....

• kaunis,sellaista sielu janoaa "..tuo oli kauko parannus laulu..toivottavasti sut kohtaa.....:)

• hai kirjoitti:

kaunis,sellaista sielu janoaa "..tuo oli kauko parannus laulu..toivottavasti sut kohtaa.....:)

kaukoparannuksesi siloitti selkäni mutkan ja kävelen, tosin liukastellen töihin, mieli kirkkaana.Hyvä viikonloppua sinulle....

• Tukihenkilö(si)

Että terapia on toiminut ;) ja lääkityksen vaihto (kossusta konjakkiin) on toiminut.

• Sinä mies seinän takaa......arvaas mitä tein kahvikupillasi aamulla kun vedit viellä unta kaaliin...hä hää
        Tiedoksi vessa on rikki....

• tukihenkilö
        hai kirjoitti:

Sinä mies seinän takaa......arvaas mitä tein kahvikupillasi aamulla kun vedit viellä unta kaaliin...hä hää
        Tiedoksi vessa on rikki....

on myös alaikäisten mahdollista lukea, en kerro mitä aamulla ve...
        Onneksi kahvini HAIn automaatista

• tukihenkilö kirjoitti:

on myös alaikäisten mahdollista lukea, en kerro mitä aamulla ve...
        Onneksi kahvini HAIn automaatista

Päällesi aamulla vedit.....
        Muuten se kopio maksaa sit viisi ekuu....kun kerta värinä sen haluat...

• funis

petoseni...

ox kaffiiiii???*palelee*

• ympärillesi......kahvia on ..kelpaako kertakäyttö mukista...:)

• funis
        hai kirjoitti:

ympärillesi......kahvia on ..kelpaako kertakäyttö mukista...:)

mulle mitää särkyvää kannata muutenkaa antaa käteen..*nauraa*

oox taas lakisääteisel lusmutauol?

• funis kirjoitti:

mulle mitää särkyvää kannata muutenkaa antaa käteen..*nauraa*

oox taas lakisääteisel lusmutauol?

eivät viellä paitti tuo tukihekilöni huomanneet että olen toimistolla...hys hys...

• funis
        hai kirjoitti:

eivät viellä paitti tuo tukihekilöni huomanneet että olen toimistolla...hys hys...

soot piilos tääl...ai no mä meen sit möykkäämäst ettet jää kii pimeist duuneist*wirn*

• funis kirjoitti:

soot piilos tääl...ai no mä meen sit möykkäämäst ettet jää kii pimeist duuneist*wirn*

ei mihkään kadota...vaikka kyllä mä tiedä olet liukas liikkeinen...:)

• funis
        hai kirjoitti:

ei mihkään kadota...vaikka kyllä mä tiedä olet liukas liikkeinen...:)

"tulihännänalla"....no jos santsin sit viäl..

*huoks*

• AngorVat

avataan ja suljetaan
      me maailmanpyörällä kuljetaan
      Ylöspäin, ja alas, ja ympäri hei
      maailmanpyöräni vei
      elämäni oli tylsää niin
      sitä tylsyyttä katselin silmät kii
      silmäni avasin ja maailman näin
      maailmaani katsomaan jäin" lalalalaa...

Huomenta siis ;)

Ootko sää jotesakin herkällä tuulella?
      Tässä sulle perjantaimiete:

"Jos joudut todella suuren tunnekuohun valtaan niin on parempi lähteä reippaalle lenkille korttelin ympäri ja pistäytyä paluumatkalla kapakkaa nauttimaan lasillinen perspektiiviä soodan kanssa."

hih,hih ;))

• tulit..olen jo ootellut sua..:)
        Olen mä aina joteskin herkällä tuulella...
        Oliskin mukava nyt lähteä parille....
        Kysy haukkupaukulta että onko tämä näin " Riippumatta siitä, kummalla puolen ovea koira on , se haluaa toiselle puolelle "...)

• AngorVat
        hai kirjoitti:

tulit..olen jo ootellut sua..:)
        Kysy haukkupaukulta että onko tämä näin " Riippumatta siitä, kummalla puolen ovea koira on , se haluaa toiselle puolelle "...)

ja rommia pullo ;)

Kyllä se on just niin; aivan sama kummalla puolella ovee on..

Jos mentäis maailmanlopunravintolaan ja otettais pangalaktiset kurlauspommit ? (hymiö)

• AngorVat kirjoitti:

ja rommia pullo ;)

Kyllä se on just niin; aivan sama kummalla puolella ovee on..

Jos mentäis maailmanlopunravintolaan ja otettais pangalaktiset kurlauspommit ? (hymiö)

se nyt olikaan.....
        Mutta ei voitais tätä laulaa " rommia rannalla ryypätään ja naisia pyörryksiin nus...."..
        " viheltelee "....

• AngorVat
        hai kirjoitti:

se nyt olikaan.....
        Mutta ei voitais tätä laulaa " rommia rannalla ryypätään ja naisia pyörryksiin nus...."..
        " viheltelee "....

että semmotteella tuulella.. ;)

Oisit muuten voinut lainata mulle sitä teidän tukihenkilöö niin ei tarttei itte kaikkee tehdä. Se varmaan osais päivittää noi torjuntajutskat niin mää voisin tehdä itte kaikkee kivaa....

;) hih

• AngorVat kirjoitti:

että semmotteella tuulella.. ;)

Oisit muuten voinut lainata mulle sitä teidän tukihenkilöö niin ei tarttei itte kaikkee tehdä. Se varmaan osais päivittää noi torjuntajutskat niin mää voisin tehdä itte kaikkee kivaa....

;) hih

päästäisi häntä sun luokse..nääs tunnen sen tyypin hyvin....
        Eikä hän tietsi jutuista mitään ymmärrä..

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Ai, antaako se teidän tukihenkilö sitten ihan muun laista tukee... Ihan kun Harri Kirvesniemikin antoi muijallensa niin paljon tukee ettei hiidosta tullut mitään kun polvet oli ihan hyytelöö.

• AngorVat kirjoitti:

Ai, antaako se teidän tukihenkilö sitten ihan muun laista tukee... Ihan kun Harri Kirvesniemikin antoi muijallensa niin paljon tukee ettei hiidosta tullut mitään kun polvet oli ihan hyytelöö.

ollaan hänen kanssaan tunnettu yli 20 vuotta niin jouduttu saanut tukea puolin jos toisin ,me..
        Mutta eikös se kirvesniemellä ..tai jotain rako pienentynyt...ainaskin selostaja tiesi kertoa....:))

• AngorVat
        hai kirjoitti:

ollaan hänen kanssaan tunnettu yli 20 vuotta niin jouduttu saanut tukea puolin jos toisin ,me..
        Mutta eikös se kirvesniemellä ..tai jotain rako pienentynyt...ainaskin selostaja tiesi kertoa....:))

mutta, ei SE haitannut. Tiesitkö että:
        "Voittaja on se joukkue, joka ensiksi voittaa."
        :)))

• AngorVat kirjoitti:

mutta, ei SE haitannut. Tiesitkö että:
        "Voittaja on se joukkue, joka ensiksi voittaa."
        :)))

Pakko tuo tietää..muista että uima tuomari olen..siis ainaskin vietissä pitää paikkansa..ellen hylkää käännöstö tai muusta virheestä raakkaa..hä hää
        ei vain en ilkeä ole..enhän ??

• tukihenkilö
        hai kirjoitti:

Niin, mutta torjunnasta on kokemusta - yleensä kyllä portsari jo ovella - mut kyllä soittoruokaloissa naisetkin

• AngorVat
        hai kirjoitti:

tulit..olen jo ootellut sua..:)

että alkoholin liikakäyttö on ongelmien sekä syy että ratkaisu. ;) Joku viisas kertoi..

Mutta eihän muuta paukku pahaa tee - ja ämpäriin ei huku ;)

Mää tässä tankaan kopteria:))))

• AngorVat kirjoitti:

että alkoholin liikakäyttö on ongelmien sekä syy että ratkaisu. ;) Joku viisas kertoi..

Mutta eihän muuta paukku pahaa tee - ja ämpäriin ei huku ;)

Mää tässä tankaan kopteria:))))

mut sit mukaan lennolle..mä sen hiekka jutun hoidan sä saat ohjastaa...

• AngorVat
        hai kirjoitti:

mut sit mukaan lennolle..mä sen hiekka jutun hoidan sä saat ohjastaa...

niinhän me sovittiin ;)

Mää tossa keräsin kesäkamppeet pihalta... mulla on muuten tosi hieno grille - haluatko nähdä? Mää laitan tuleen :)))

• AngorVat kirjoitti:

niinhän me sovittiin ;)

Mää tossa keräsin kesäkamppeet pihalta... mulla on muuten tosi hieno grille - haluatko nähdä? Mää laitan tuleen :)))

laita....
        " heitän kaikki vuokse naisen , eihän löydy sulle vertaa vaikka kuinka hakisin " lal laa

• AngorVat
        hai kirjoitti:

laita....
        " heitän kaikki vuokse naisen , eihän löydy sulle vertaa vaikka kuinka hakisin " lal laa

Sinulle on postia!

• AngorVat kirjoitti:

niinhän me sovittiin ;)

Mä hankin kaupasta het tollasen....tai parkkipaikalta...:))))

• VeliP

Se vituttaa ei saa
      Sut vaikka kantapaikasta kannetaan
      Ulos asti rauhoittumaan
      Kun hakemalla syitä haetaan

• Olen lentänyt kapakasta ulos...kaveri rupes tappelee ja ja mä hänen selkäpuolen pidin vapaan muista rähinöitsijöistä...
        Mutta oli meillä hauskaa ulkona..onneksi oli kesä silloin...:))

• se ootkin ;) se ammattilainen! Kukas hain iskuja voisi unhohtaa*moikkaa*

• en hauku sua nyt......:)
        Niih niitä iskuja on täällä vaikea toteuttaa...:(
        Kiva kun löysit tännä..nooh on tämä hidas tempoisempaa...ehtii perhana ihan ajatella mitä kirjaa....:)))

• Foxin mä aina haukuin en sua..hau hau....
        Vitsi tätä muistamattomuutta..:(

• keskiyonkehraaja

Tulee levottomat tuulet noutamaan ja ne vie minut mukanaan, en onneton oo kokonaan mut ne tuulet viheltää taas kutsuaan, enää hetken luonas olla saan...

Siis työhaastattelu ens viikolla arvaa jännittääkö. Pidä mulle peukkuja!!

• Evän ja varpaatkin pystyssä....
        Ole itsesi ja rantona vain..kaikki käy hyvin...

• vio-letti

Vai rakkauden ammattilainen. Täällä olisi mainosta jatkokoulutuskurssista jos haluat uralla edetä. Wassåguu!

Mies-strippareista on kuulemma kova pula, töitä löytyis oitis ja ja palkkakin vähästä työstä oikein hyvä. Klubeissa ja baareissa ei tarvi uroksien raataa, niinkuin naispuoliset kolleegat vaan töitä kerrotaan löytyvän runsaasti privaateissa näytöksissä. Alan ammattiin valmistava koulu löytyy nyt Ruotsin Boråsista, he aloittavat toimintansa ihan justiinsa kohta.

Ala-ikäraja 18, ylä-ikärajaa ei ole. Rytmitajua ja karismaa pitää löytyä omasta takaa, hyvännäköinen ei tarvitse olla sillä makuja on joka lähtöön.

Siinä tarjous jos kyllästyt konttorihommiin..

Lepposaa perjantaita sinne toimistoosi. :)

• en tiedä sopisko tuo vaatteen riisumis ammatti mulle....rytmitajua mulla kyllä mutta tää ulkoinen pätevyys rajais aika paljon keikkoja...
        Oli nuorena atenemiuksella alaston mallina...nuoret naiset mua piirteli..nooh paha juttu siinä kun paikat rupes jäykistyy....aattele kolme tunti yhessä asennossa piti olla...

• vio-letti
        hai kirjoitti:

en tiedä sopisko tuo vaatteen riisumis ammatti mulle....rytmitajua mulla kyllä mutta tää ulkoinen pätevyys rajais aika paljon keikkoja...
        Oli nuorena atenemiuksella alaston mallina...nuoret naiset mua piirteli..nooh paha juttu siinä kun paikat rupes jäykistyy....aattele kolme tunti yhessä asennossa piti olla...

Kuka sitä tietää vaikka olisit jollekin "juuri sellainen", se "oikea". Tai niin kuin ruotsalainen sanoo; "Smaken är delad som baken", käännetynä suunnillen - "voi mun puatani kun on kahresta kappaleesta ja viälä rako välissä" - öööh? ei nyt ihan, mutta melkein.

Vai olet ollut alastonmallina, sehän kiinostavaa. Mutta että kolme tuntia paikat jäykkänä samassa asennossa? Eikös sitä lääketieteen kielellä kutsuta nimellä priapis, jos muistan oikein..., juu, muistin ihan oikein. Semmoinen tilanne olisi kuule voinut päättyä hassustikkin. Omin avuinko sinä siitä sitten selvisit vai saitko hyvää tarkoittavilta kanssaihmisiltä apua?

• vio-letti
        vio-letti kirjoitti:

Kuka sitä tietää vaikka olisit jollekin "juuri sellainen", se "oikea". Tai niin kuin ruotsalainen sanoo; "Smaken är delad som baken", käännetynä suunnillen - "voi mun puatani kun on kahresta kappaleesta ja viälä rako välissä" - öööh? ei nyt ihan, mutta melkein.

Vai olet ollut alastonmallina, sehän kiinostavaa. Mutta että kolme tuntia paikat jäykkänä samassa asennossa? Eikös sitä lääketieteen kielellä kutsuta nimellä priapis, jos muistan oikein..., juu, muistin ihan oikein. Semmoinen tilanne olisi kuule voinut päättyä hassustikkin. Omin avuinko sinä siitä sitten selvisit vai saitko hyvää tarkoittavilta kanssaihmisiltä apua?

Korjaus kirjoitusvirheeseen, putos ämmä pois perästä. ;( Näin se pitäisi olla; *priapism*, eikä mitään muuta.

• vio-letti kirjoitti:

tunnustetava en muista auttoiko kukaan....siihen aikaan oli niin paljon vilskettä että muistot menee sekaisin...:)) ( vastaa hain näppis äijä on kahvilla )

• vio-letti
        hai kirjoitti:

tunnustetava en muista auttoiko kukaan....siihen aikaan oli niin paljon vilskettä että muistot menee sekaisin...:)) ( vastaa hain näppis äijä on kahvilla )

Niinhän se, aika kultaa muistot ja joskus se kulta kimaltelee niin, ettei muuta näekkään. Vaik'ei kaikki ole kultaa mikä kimaltelee.. ups! nyt meni vallan runoiluks' tää... :)))

• vio-letti kirjoitti:

Niinhän se, aika kultaa muistot ja joskus se kulta kimaltelee niin, ettei muuta näekkään. Vaik'ei kaikki ole kultaa mikä kimaltelee.. ups! nyt meni vallan runoiluks' tää... :)))

On ihan hyvä juttu varsinkin oma tekemää....
        " muistoissa oonko vain sun " no laulun sanat..en kyllä oikein ymmärrä niitä....

• vio-letti
        hai kirjoitti:

On ihan hyvä juttu varsinkin oma tekemää....
        " muistoissa oonko vain sun " no laulun sanat..en kyllä oikein ymmärrä niitä....

Voisithan sinä minun olla juu, jos vain muistaisin sinut..hitsi kun minunkin muisti on menny huanoks'

Ihan vakavasti vähän joukkoon. Minulla kyllä on joitakin ihmisiä tuolla "sydämen sopukoissa" asumassa. Ihmisiä joita olen kerran rakastanut ja yhä rakastan ja muistoissani hellin. Sanon että minulla on sellainen "sydämen kartano" jossa on monta huonetta ja he saavat "asua" siellä. Monia heistä en enää elävässä elämässä tapaa, eri syistä. Joitakin en edes voi tavata, sillä he eivät enää ole täällä maanpäällä ihmisinä. Mutta luonnossa voin heidän olemuksensa joskus tuntea hyvinkin selvästi ja läheisenä.

No, herrejee, tämähän kuullostaa melkein "uskovaisten jutuille". Sanotaan kyllä että pirukin tulee uskovaiseksi kun tulee tarpeeksi vanhaksi. Olenkohan minä tulossa vanhaksi nyt sitten? Näyttää siltä.. Hui kamalaa.. ;)))

• vio-letti kirjoitti:

Voisithan sinä minun olla juu, jos vain muistaisin sinut..hitsi kun minunkin muisti on menny huanoks'

Ihan vakavasti vähän joukkoon. Minulla kyllä on joitakin ihmisiä tuolla "sydämen sopukoissa" asumassa. Ihmisiä joita olen kerran rakastanut ja yhä rakastan ja muistoissani hellin. Sanon että minulla on sellainen "sydämen kartano" jossa on monta huonetta ja he saavat "asua" siellä. Monia heistä en enää elävässä elämässä tapaa, eri syistä. Joitakin en edes voi tavata, sillä he eivät enää ole täällä maanpäällä ihmisinä. Mutta luonnossa voin heidän olemuksensa joskus tuntea hyvinkin selvästi ja läheisenä.

No, herrejee, tämähän kuullostaa melkein "uskovaisten jutuille". Sanotaan kyllä että pirukin tulee uskovaiseksi kun tulee tarpeeksi vanhaksi. Olenkohan minä tulossa vanhaksi nyt sitten? Näyttää siltä.. Hui kamalaa.. ;)))

ainakin yritän jutella vakavasti...
        Sanot somasti " sydämmen sopukoissa " niin minullakin ,sanotaan että sinne ei kahta ämmää sovi..mutta totuus on kyllä sopii...ja eihän elettyä elämää pois saa ...
        Samoin mulla on heitä joita en tienpäällä enää näe mutta siellä he ovat....
        Elämän rikkaus onkin juuri tuo ei materia ympärillä...ainakin minä nautin kun voin palata ..hyym.muistoissa määrättyyn hetkeen.

Saanko luvan tulee piisi " sinulle mä aarteeni antaisin " Jari Silllanpää lauloi...:)

• vio-letti
        hai kirjoitti:

ainakin yritän jutella vakavasti...
        Sanot somasti " sydämmen sopukoissa " niin minullakin ,sanotaan että sinne ei kahta ämmää sovi..mutta totuus on kyllä sopii...ja eihän elettyä elämää pois saa ...
        Samoin mulla on heitä joita en tienpäällä enää näe mutta siellä he ovat....
        Elämän rikkaus onkin juuri tuo ei materia ympärillä...ainakin minä nautin kun voin palata ..hyym.muistoissa määrättyyn hetkeen.

Saanko luvan tulee piisi " sinulle mä aarteeni antaisin " Jari Silllanpää lauloi...:)

Mikäs siinä kun on niin nätti biisi, laitan sen soimaan täällä. Tuo kappale löytyy levyltä joka on niitä harvoja suomalaisia levyjä joita ylipäätään omistan. Tanssitaan sitten yhdessä, vaikka on iso meri välissä.. :)

Minäkin olen sitä mieltä, - ei, minulla on se kokemus omasta elämästäni -, että voi rakastaa useita. Joku nyt sanoisi vastaan, että silloin ei ole kohdanut "sitä ainoaa, oikeaa" - what ever it means? No, jos se niin jollekin on, OK minun puolestani. Mutta minulle se ei ole niin. Olen oppinut iän mukana hyväksymään oman itseni sellaisena kuin olen ja pitämään sitä elämän rikkautena. Hyvä niin.

Oli kiva kun "ymmärsit". :)

Mutta hiljaa nyt kun on niin nätti kappale..

• vio-letti kirjoitti:

Mikäs siinä kun on niin nätti biisi, laitan sen soimaan täällä. Tuo kappale löytyy levyltä joka on niitä harvoja suomalaisia levyjä joita ylipäätään omistan. Tanssitaan sitten yhdessä, vaikka on iso meri välissä.. :)

Minäkin olen sitä mieltä, - ei, minulla on se kokemus omasta elämästäni -, että voi rakastaa useita. Joku nyt sanoisi vastaan, että silloin ei ole kohdanut "sitä ainoaa, oikeaa" - what ever it means? No, jos se niin jollekin on, OK minun puolestani. Mutta minulle se ei ole niin. Olen oppinut iän mukana hyväksymään oman itseni sellaisena kuin olen ja pitämään sitä elämän rikkautena. Hyvä niin.

Oli kiva kun "ymmärsit". :)

Mutta hiljaa nyt kun on niin nätti kappale..

mulle mikään este jos tanssimaan pääsen....
        " nyökyttää "..olen tottunut ymmärtämään..sanoin " kyllä " johan mun nikkikin on kyllä...japaniksi...:))

• jpntar1

täältä meiltä sinne teille :) Matkaa on..mutta tuuli tuo tuuli vie..:)))

• jokos meno jalkaa vipattaa.....
        Istuu nyt tuossa vieressä tukihenkilö..hää on jo perjantai fiiliksellä...:))

• POMO

HAILLA PALJOO TEKEMISTÄ TÖISSÄ KUN NOTKUU PÄIVÄT NETISSÄ. TARPEETON KOKO UKKO...

• -av-

Eipä ole paljon sullekaan käyttöö kun kerran ehdin roikkua lukemassa toisten juttuja, hah hah

• tukihenkilö

ovat ympyräsi? Duuneja on niin monenlaisia, kuten pomojakin - ei kaikki kyttää koko ajan porukoitaan (vaikka kyttääjät puhuvatkin alaisistaan).

• Olet oikeessa turha ukko olen.....
        Onneksi on iso liksa ei tänne muuten viitsisi tulla...

• tuffe

Amoriksiko olet ruvennut? Vai perheterapeutiksi ;))

Mulla on oma rakkausterapeutti - kissa. Siinä työt ja huolet unohtuu kun se heittäytyy näppiksen päälle rapsutettavaksi. Auttaa muuten monessa... joskus olen joutunut tutkimaan miten ihmeessä se kisu sai piippauksen päälle aina kun käytin capslockia. Tai mistä sen netin fontin taas saa pienemmäksi. Jotenkin kummasti näkyy kissan jalanjäljet näppiksessä aina näytöllä... ja minä revin hiuksia - mitä se nyt taaaaas teki...

• meriv

Jo vain ihmettelinkin mihin ihmeeseen olet kadonnut, mutta sinulla onkin kädenvääntö nettiajasta kissan kanssa.
        Siinä sitä auktoriteettia ja kärsivällisyyttä koetellaan.

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Jo vain ihmettelinkin mihin ihmeeseen olet kadonnut, mutta sinulla onkin kädenvääntö nettiajasta kissan kanssa.
        Siinä sitä auktoriteettia ja kärsivällisyyttä koetellaan.

heh, hyvin päätelty :)))... ja väännä ny sit tassua tuollaisen silakanfileerauskoneen kanssa :/

• meriv
        tuffe kirjoitti:

heh, hyvin päätelty :)))... ja väännä ny sit tassua tuollaisen silakanfileerauskoneen kanssa :/

Sunnuntai ja hävyttömän aikaisin hereillä :( Sitä se kellonaikojen siirtely teettää.
        Minulla kädenvääntöä vain 15 vee tyttären kanssa..*huokaus*.
        Välillä ihmettelen missä on se auktoriteetti, mitä vanhemmilla kuuluisi olla.
        Et ole sattunut näkemään??

ps. leikkaa siltä kala-ammattilaiselta kynnet..

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Sunnuntai ja hävyttömän aikaisin hereillä :( Sitä se kellonaikojen siirtely teettää.
        Minulla kädenvääntöä vain 15 vee tyttären kanssa..*huokaus*.
        Välillä ihmettelen missä on se auktoriteetti, mitä vanhemmilla kuuluisi olla.
        Et ole sattunut näkemään??

ps. leikkaa siltä kala-ammattilaiselta kynnet..

Auktoriteetti... min en muista mikä se on.. Oliko se sitä kun kädet nyrkissä polkee jalkaa? En kadehdi sua yhtään, mielummin terävähampainen kissa kuin murkkuikäinen tyttö :// Ai mutta pahus, mullahan on se edessä... mut ei hätiä mitiä! Sinähän osaat sitten neuvoa mua 8 vuoden päästä :)))

• remax
        tuffe kirjoitti:

Auktoriteetti... min en muista mikä se on.. Oliko se sitä kun kädet nyrkissä polkee jalkaa? En kadehdi sua yhtään, mielummin terävähampainen kissa kuin murkkuikäinen tyttö :// Ai mutta pahus, mullahan on se edessä... mut ei hätiä mitiä! Sinähän osaat sitten neuvoa mua 8 vuoden päästä :)))

Sulla on hyvin viehättävä sessio edessä. Kandee alkaa peliln edessä harjoitteleen sitä auktoriteettiä.
        Poikien kans tuo aika on paljon helpompi. Riittää kun jaksaa vuoden ajan katsella ruokapöydässä, kun mieskokelas kaivaa nenäänsä siten, että sormenpää vilkkuu ulkona korvasta. Sanavarasto myös supistuu ajattelun myötä olennaiseen, ja sehän on tietty se v...u. Homma on ohi vuodessa jonka jälkeen talon voi otsonikäsitellä pinttyneen sukkamehunkäryn jäljiltä metsänraikkaksi.

• meriv
        tuffe kirjoitti:

Kaikista parhaat neuvot tässä etukäteen.
        1. Vahvista kaikki ovenpielet
        2. Hanki laatikollinen korvatulppia
        Muita neuvoja ei oikein kannata jakaa..minulla tämä jo 4. murkkuikäinen..eikä ollut minkäänsortin valmiuksia juuri tämän neidon mielialatornadoihin.

Lohtuna sinulle ja muille..olemme molemmat vielä hengissä ja jopa suht järjissämmekin.

• meriv
        remax kirjoitti:

Sulla on hyvin viehättävä sessio edessä. Kandee alkaa peliln edessä harjoitteleen sitä auktoriteettiä.
        Poikien kans tuo aika on paljon helpompi. Riittää kun jaksaa vuoden ajan katsella ruokapöydässä, kun mieskokelas kaivaa nenäänsä siten, että sormenpää vilkkuu ulkona korvasta. Sanavarasto myös supistuu ajattelun myötä olennaiseen, ja sehän on tietty se v...u. Homma on ohi vuodessa jonka jälkeen talon voi otsonikäsitellä pinttyneen sukkamehunkäryn jäljiltä metsänraikkaksi.

Tyttöjen kanssa tahtoo olla taistelua siitä viimeisestä sanasta..se iki-ihana mutina vielä nurkan takaa

• Olet rivissä taasen ..hyväää..:))

• tuffe
        meriv kirjoitti:

Kaikista parhaat neuvot tässä etukäteen.
        1. Vahvista kaikki ovenpielet
        2. Hanki laatikollinen korvatulppia
        Muita neuvoja ei oikein kannata jakaa..minulla tämä jo 4. murkkuikäinen..eikä ollut minkäänsortin valmiuksia juuri tämän neidon mielialatornadoihin.

Lohtuna sinulle ja muille..olemme molemmat vielä hengissä ja jopa suht järjissämmekin.

Neljäs murkkuikäinen... no se selittää sun nuorekkuuden ja huumorintajun :)))

Uskon jonkin verran kohtaloon, kaikilla asioilla on syynsä. Ne kolme edelliset teinit valmensi sua tätä viimeistä, tulisinta varten ;) Sen takia mulle on siunattu vain kaksi lasta, heidän kanssa murrosikä tulee olemaan lasten leikkiä ;)) *toivooooo*

• tuffe
        remax kirjoitti:

kuulosti hauskalta :))) Sen sois kelle tahansa... vihamiehelle :/

• remax
        tuffe kirjoitti:

kuulosti hauskalta :))) Sen sois kelle tahansa... vihamiehelle :/

Mutta kyllä siitä selviää. Ite siitä selvis pitkävaikutteisella B-vitskukuurilla, joten taas pari avemariaa. Peace ja respect. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe