Eli, 320,- käytetty canon eos 3. Alkaako se olla vanhanaikainen malli?
Millainen kamera on verrattuna näihin uusiin esim. canon 300 mallistoon.
Onko hyvä hinta?
6
1766
Vastaukset
- Pentax
MZ-5 runko ja Pentax FA 35-80mm/4-5.6 objektiivi samalla hinnalla
- gefilus
kun mulla on jo objektiivi joka sopisi canon 3:seen.
- numeroinnista
Canonin EOS-sarjan numeroissa pätee periaate "pieni on kaunista". Eos 1 on se raskaan sarjan ammattirunko, muut yksinumeroiset puoliammattilaisen/vakavan harrastajan, 2-numeroiset tavallisen harrastajan ja 3- ja 4- numeroiset aloittelijan malleja. Sama pätee myös digijärkkäreissä.
- gefilus
kai se on hyvä ostos kun on tuhat euro kalliimpi uutena.
- Hintoja seuraava
katsoppas mihin hintaan saat esim: EOS 1 ja 1N kahvalla http://www.fotokellari.fi
- gefilus
mutta kaupat tuli jo tehdyksi, että turha spekuloida enää. Tämä taitaa olla vähän uudempaa vuosimallia kuin 1n ja varsinkin 1, niin ehkä sillä selittyy niiden edullisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890