Kännisten lässytystä!

myrkkynainensuomi24fi

Jos siellä Perttu viettää prenkkujen kanssa juhlat niin kyllä se menee pelkäksi sössötykseksi.Ainakin yötö myöten.Naiset pussaa keskenään ja kuka kenenkin kanssa.Kyllä jurristen katsominen näyttää niin kuin katsoisi pellejä.Miksi ei voi juhlia täysijärkisenä ja selvin päin?

17

1714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KillJoy?

Nutturaa kireämmälle, lortto!

• myrkkynainensuomi24fi

Liian paljon alkoholiongelmaisia olen nähnyt ilman näittenkin dokaamista.Myös lähipiirissä.

• KillJoy?
        myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:

Liian paljon alkoholiongelmaisia olen nähnyt ilman näittenkin dokaamista.Myös lähipiirissä.

Koska tunnet alkoholiongelmaisia ihmisiä, Big Brother -talossa ei saa juoda alkoholia?

• myrkkynainensuomi24fi
        KillJoy? kirjoitti:

Koska tunnet alkoholiongelmaisia ihmisiä, Big Brother -talossa ei saa juoda alkoholia?

Näyttävät pelleiltä ja jälkeenpäin itsekin punastelevat töppäyksiään.Ei känninen ole selvän väärti.Eihän kukaan jurrissa käyttäydy niin kuin selvänä.Juokoon vaikka hengiltä itsensä minun puolestani.Minä en tuhlaa aikaani jurristen lässytykseen.On parempaakin tekemistä.Menen nyt saunaan.JA SELVIN PÄIN JA ILMAN NUTTURAA!

• sepi_rohdosmies

Näyttävät pelleiltä ja jälkeenpäin itsekin punastelevat töppäyksiään.Ei känninen ole selvän väärti.Eihän kukaan jurrissa käyttäydy niin kuin selvänä.Juokoon vaikka hengiltä itsensä minun puolestani.Minä en tuhlaa aikaani jurristen lässytykseen.On parempaakin tekemistä.Menen nyt saunaan.JA SELVIN PÄIN JA ILMAN NUTTURAA!

Ota myrkkyä saunan jälkeen.

• mikä kuvaus,

uskoin vain sen että olet äkkipikainen!!

Ja luulen että itse olet eniten kriisiavun tarpeessa!!

Siunauskappelissa, pyh!!!

• Mene itseesi
        sepi_rohdosmies kirjoitti:

Ota myrkkyä saunan jälkeen.

Suosittelen että laitat dynypötkön suuhusi ja sytytät sen.Niin ei tarvitse muita pölhö neuvoa älyttömyyksillä.

• Sinikello
        mikä kuvaus, kirjoitti:

uskoin vain sen että olet äkkipikainen!!

Ja luulen että itse olet eniten kriisiavun tarpeessa!!

Siunauskappelissa, pyh!!!

Ei jokainen pysty olemaan vainajien kanssa samassa tilassa.Vois tulla huonot housuun.

• Regina
        Sinikello kirjoitti:

Ei jokainen pysty olemaan vainajien kanssa samassa tilassa.Vois tulla huonot housuun.

kait sinne kaiken maaliman hulluja päästettäiskään!

• myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:

Sehän siinä just on.Kiva kattoo ku näyttävät "pelleiltä" ja punastelevat töppäilyjään.Onhan se jo nähty miten ne selvinpäin käyttäytyy ihan tarpeeks.Tämä on viihdeohjelma.

• ssama
        Mene itseesi kirjoitti:

Suosittelen että laitat dynypötkön suuhusi ja sytytät sen.Niin ei tarvitse muita pölhö neuvoa älyttömyyksillä.

Ota sinäkin myrkkyä.

• TeeNaGe DiRtBaG

Miks sitä pitäs juhlia selvinpäin? Etenkin jos on omat synttärit kyseessä.. :D Ite ainakin mieluummin vedän viinaa lärviin, kun olisin selvinpäin.. :P siis jos on kyse juhlimisesta! Alkoholisti en ole, sillä en juo, enkä kyllä myöskään juhli, kovinkaan usein. Joten silloin jos ulos lähden tai juhlin muuten vaan, niin viinaa menee.. Ja, eihän sun tarvi kattoo jos et kestä kattoo niitä kännissä..! xP

• Sinikello

Tuskin Minna olisi ängennyt Antin viereen selvin päin.Jurrissa menee vaikka iso isänsä viereen.Kyllä juhlia voi kun ei ole niin lärvissä et hävettää jälkeen päin tekemiset.Ei tarvii sit jälkeen päin sanoa että "en muista kun olin kännissä".Se ei ole mikään syy töppäilyn puolustukseksi.Ei rikoskaan pienene vaikka sanoo et mä tein sen kännissä".Että silleen!

• Regina
        Sinikello kirjoitti:

Tuskin Minna olisi ängennyt Antin viereen selvin päin.Jurrissa menee vaikka iso isänsä viereen.Kyllä juhlia voi kun ei ole niin lärvissä et hävettää jälkeen päin tekemiset.Ei tarvii sit jälkeen päin sanoa että "en muista kun olin kännissä".Se ei ole mikään syy töppäilyn puolustukseksi.Ei rikoskaan pienene vaikka sanoo et mä tein sen kännissä".Että silleen!

voi tehä sen mitä selvinpäin ei ilkee!!

Mutta kännissä voi myös tehä sen mitä selvinpäin ei todellakaan vois tehä, tarkoitan esim. tappaa jonku tosi ärsyttävän ihmisen!

Humalassa ei yleensä mietitä jälkiseurauksia!

• antti on hinuri

meinaa jo astua timoa hyi hyi

• nyt

...jurristen katsominen näyttää kuin katsoisi peiliä..Sorry, tuo lukuvirhe , mutta taitaa jo täpästää mullakin, kun en heti saanut selvää, vai liekö vika näissä "monitehoissa" ?

• Röppönen.

Jos alkaa tuntua että tulee lukuvirheitä ja näkee itsensä kuin peilistä kun seuraa talon ohjelmaa on parempi ostaa uudet lukulasit.SUOSITTELEN! Tai sit lopettaa kaljoittelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe