Maruin pyssyt hajoaa!!

Saetkae

Ostettiin pentujen kanssa jousitoimista softispyssyä par kappaletta: Glock 17 HopUp ja M92F M.M. HopUp. Molemmat Maruin tekemiä. Kotiin päästyämme otettiin pieni sota, ja minun M92 hajosi kun olin ampunut 30 kuulaa. Siitä meni sellaine pieni "muovipalkki" poikki joka yhdistää liipaisimen koneistoon. Se on pyssyn oikealla puolella.

Glocki hajosi hetkeä myöhemmin (noin 60 kuulaa) niin että se meni totaalisesti jumiin. Siinä ei liikkunut luisti mihinkään.

Takaisin kauppaan, jossa ystävällinen myyjä hetken kyseltyään antoi meille kaksi uutta Glockia hajonneiden tilalle. Viivana kotiin sotimaan...

Taas jumitti toinen Glockki. Parin latausliikkeen jälkeen saatin ravisteltua ulos yhden kuulan, ja pienen hevosenkengän muotoisen muovipalasen joka tuli jostain pyssyn sisältä. Pyssy ampuu vielä, mutta se vetää kuulan piippuun vain välillä.

Ei oikein Maruin laatu vakuuta!! Tiedänhän minä että ne on leluja, mutta kyllä 45€ lelu pitää kestää ampua edes mukana tulleet kuulat hajoamatta!

Miten teillä muilla? Mikä käsiasejousipyssy on teistä hyvä? Vai onko niitä hyviä ollenkaan?

288

20144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

Se on kestänyt softaamista.
      Sen minun mielestä hyvä kuula-ase!!

• -Rollaattori-

Ensinnäkin: ME EMME SODI, VAAN PELAAMME! YMMÄRTÄKÄÄ

Toiseksi: Maruin laatu on sen verran hyvää, että ei ihan normaalipeluulla hajoa käsiin tuolla tavalla.
      Kiinnostaisi ihan tietää mitä kuulia käytitte? Kun nämä nyt kuitenkin ovat vain muovisia aseita niin niitä pitää käsitellä sen mukaisesti.

AS-aseet eivät ole myöskään leluja. KAi ymmärsitte edes käyttää oikeanmoisia suojalaseja?

• tupu14

oot oikees

• at-te

olet aivan oikeassa maruin on kestävä merkki joka ei hajoa helposti jos sitä osaa käyttää

• haputtaja

ME EMME PELAA VAAN LEIKIMME. YMMÄRTÄKÄÄ. Airsoft on kivaa touhua, mutta leikkiähän se on. Ja paljon mielummin kutsun sitä sotimiseksi, enkä pelaamiseksi.

Siinä yritetään ampua toisia aseilla.

• (salainen)

mäkin oon sitä mieltä että maruin aseet on ihan hyviä oon ite ollu yleensä tyytyväinen kun oon ostanut maruimerkkisen aseen mutta joskus kuulissa on vikaa kuten jos on ampunu jo yhden kuulan niin sitä ei saa ampua enää
        uudestaan vai??.............

• Latex-iii
        (salainen) kirjoitti:

mäkin oon sitä mieltä että maruin aseet on ihan hyviä oon ite ollu yleensä tyytyväinen kun oon ostanut maruimerkkisen aseen mutta joskus kuulissa on vikaa kuten jos on ampunu jo yhden kuulan niin sitä ei saa ampua enää
        uudestaan vai??.............

Ei missän tapuksessa!!! Se voi rikkoutua piippuun ja sit on koko ase paskana = Halvempaa ostaa uusia kuulia ku rikkoo vanhoilla koko ase.

• >:(
        haputtaja kirjoitti:

ME EMME PELAA VAAN LEIKIMME. YMMÄRTÄKÄÄ. Airsoft on kivaa touhua, mutta leikkiähän se on. Ja paljon mielummin kutsun sitä sotimiseksi, enkä pelaamiseksi.

Siinä yritetään ampua toisia aseilla.

Jos mielestäsi on leikkiä että sua ammutaan selkään aseella josta lähtee 140m/s viiden metrin päästä niin oot väärässä mulla on kokemusta sattuu aivan vitusti!!!!

• asdf09
        >:( kirjoitti:

Jos mielestäsi on leikkiä että sua ammutaan selkään aseella josta lähtee 140m/s viiden metrin päästä niin oot väärässä mulla on kokemusta sattuu aivan vitusti!!!!

sniperi ampuu selkään 5 metrin päästä? koska yleiset sähkö aseet hajoaa tollasilla vireillä :P

• H KN f1 u im jfjfhöd
        asdf09 kirjoitti:

sniperi ampuu selkään 5 metrin päästä? koska yleiset sähkö aseet hajoaa tollasilla vireillä :P

Ei hajoa, jos osaa virittää eli ostaa muutakin kuin jousen.

• :D
        >:( kirjoitti:

No eipä se kauheasti tunnu ku vertaa sitä siihen ku tulee 175 m/s huulen sisälle.

• :LD
        :D kirjoitti:

No eipä se kauheasti tunnu ku vertaa sitä siihen ku tulee 175 m/s huulen sisälle.

Jaajaa mitenkäs se snaipperi osu 0,20 g kuulilla? Vai oliko joku 215 m/s co2 kivääri.

• ootte homoja

rollaattori kyllä te vaa soditte vitun tyhmä ite vedät joku ruohopuku päällä ja 500€ muovipaska ku luulet olevas joku armeijan komentaja ja oikeesti et varmaa jaksais pitää oikeeta asetta kädessäs toi on niin vitu lapsellista ku käytätte mm noita jotai armeijan arvomerkkejä

• Air-Soft Veteraani

On se hyvä kun mainitsit tuon pentujen kanssa. Ehkä pennut eivät osaa käsitellä niitä! Ainakin tuon kertomuksesi perusteella teillä oli Glockissa VARMISTIN PÄÄLLÄ ammuttaessa! Itselläni on sama ase ja mitään vikaa ei ole koskaan ilmennyt! Joten ottakaas selvää aseen käyttötavasta!

• Saetkae

Ei minun tarvitse kutsua sodan leikkimistä "pelaamiseksi". Sotaleikkejä leikkittiin silloin kuin minä olin pieni puisilla pyssyillä. Eikä siitä kukaan täyspäinen ota hernettä nenään jos asiat kutsuu niitten oikeilla nimillä. ;)

Ei ammuttu varmistin päällä, eikä käytetty halpiskuulia. Ei ehditty edes ampua niitä pyssyjen mukana tulleet loppuun ennenkuin hajosivat.

On taas vaikeaa sanoa oliko kyseessä käyttövirheitä, koska pyssyjen mukana tulee ainoastaan Japaninkielisiä käyttöohjeita, enkä osaa lukea heidän risuaitoja. Minun ymmärtääkseni Suomessa saa myydä vain suomenkielisillä käyttöohjeilla varustettuja tavaroita.

M92:onen hajosi minun käsissä, molemmat Glockit sellaisen pennun käsissä joka on harrastanut softausta jo vuoden. Luulisin että pyssyt toimivat kuten esikuvansa, eli liikkuvat taakse ja veto liipaisimesta. Tarkkana täytyy tietysti olla ettei mene likaa koneistoon, siitä ei tykkää mikään mekaaninen laite.

Ja huolestuneille tiedoksi: Joo, meillä oli kokonaamarit, paksut vaatteet, hanskat ja oltiin sellaisessa ympäristössä leikkimässä SOTAA ettei kukaan sivullinen ollut vaarassa, ei edes meidän kissat.

Pointtini on, että ei Maruin pyssyjen laatu oikein vakuuta minua, mutta saattaahan se olla että halpiskauppa HongKong on ostanut hylkyerän halvalla...

• -Rollaattori-
        Saetkae kirjoitti:

Ei minun tarvitse kutsua sodan leikkimistä "pelaamiseksi". Sotaleikkejä leikkittiin silloin kuin minä olin pieni puisilla pyssyillä. Eikä siitä kukaan täyspäinen ota hernettä nenään jos asiat kutsuu niitten oikeilla nimillä. ;)

Ei ammuttu varmistin päällä, eikä käytetty halpiskuulia. Ei ehditty edes ampua niitä pyssyjen mukana tulleet loppuun ennenkuin hajosivat.

On taas vaikeaa sanoa oliko kyseessä käyttövirheitä, koska pyssyjen mukana tulee ainoastaan Japaninkielisiä käyttöohjeita, enkä osaa lukea heidän risuaitoja. Minun ymmärtääkseni Suomessa saa myydä vain suomenkielisillä käyttöohjeilla varustettuja tavaroita.

M92:onen hajosi minun käsissä, molemmat Glockit sellaisen pennun käsissä joka on harrastanut softausta jo vuoden. Luulisin että pyssyt toimivat kuten esikuvansa, eli liikkuvat taakse ja veto liipaisimesta. Tarkkana täytyy tietysti olla ettei mene likaa koneistoon, siitä ei tykkää mikään mekaaninen laite.

Ja huolestuneille tiedoksi: Joo, meillä oli kokonaamarit, paksut vaatteet, hanskat ja oltiin sellaisessa ympäristössä leikkimässä SOTAA ettei kukaan sivullinen ollut vaarassa, ei edes meidän kissat.

Pointtini on, että ei Maruin pyssyjen laatu oikein vakuuta minua, mutta saattaahan se olla että halpiskauppa HongKong on ostanut hylkyerän halvalla...

Ilmeisesti on hyvä tehdä selväksi muutamia asioita:

Sota: Sodassa OIKEAT ihmiset, kuolevat OIKEASTI, OIKEISIIN luoteihin.

Leikkisota: LEIKKIsodassa LEIKKIsotilaat kuolevat LEIKISTI LEIKKIluoteihin

Airsoftpeli: Kuula-aseilla ammutaan toisia, mutta ei sodita, kuolla eikä tapeta.

Airsoftia pelataan, koska sana SOTA ja LEIKKIsota tarkoittavat täysin eri asiaa.

Airsoft-aseet EIVÄT myöskään ole leluja koska leluilla ei voi vahingoittaa toista (paitsi heittämällä päin näköä).

Näistä syistä toivon hartaasti, ettet enää käyttäisi sanoja: sota, kuolla ja tappaa myöskin siitä syystä, että ne kuulostavat ulkopuolisen korvaan turhan negatiivisilta ja pian ollaan pitkin pitäjiä päivittelemässä kuinka "KUULASOTA kasvattaa pikku Jani-Pettereistä vastuuttomia psykopaatteja".

Kun maailmassa nyt kuitenkin on niitä vähemmän täyspäisiä aina jonkin verran niin puhutaanhan asioista niiden oikeilla nimillä?

• DudeDude
        -Rollaattori- kirjoitti:

Airsoftpeli: Kuula-aseilla ammutaan toisia, mutta ei sodita, kuolla eikä tapeta.

Airsoftia pelataan, koska sana SOTA ja LEIKKIsota tarkoittavat täysin eri asiaa.

Airsoft-aseet EIVÄT myöskään ole leluja koska leluilla ei voi vahingoittaa toista (paitsi heittämällä päin näköä).

Näistä syistä toivon hartaasti, ettet enää käyttäisi sanoja: sota, kuolla ja tappaa myöskin siitä syystä, että ne kuulostavat ulkopuolisen korvaan turhan negatiivisilta ja pian ollaan pitkin pitäjiä päivittelemässä kuinka "KUULASOTA kasvattaa pikku Jani-Pettereistä vastuuttomia psykopaatteja".

Kun maailmassa nyt kuitenkin on niitä vähemmän täyspäisiä aina jonkin verran niin puhutaanhan asioista niiden oikeilla nimillä?

Ärsyttää tällainen tosiasioiden kiertely. Pohjimmiltaan tämä on sotaleikkiä. Sotaleikkiä parhaimmillaan. =)

• -Rollaattori-
        DudeDude kirjoitti:

Ärsyttää tällainen tosiasioiden kiertely. Pohjimmiltaan tämä on sotaleikkiä. Sotaleikkiä parhaimmillaan. =)

Mielummin vaikka taistelusimulaatio, mutta herrantähden miksi sotaleikki, kun airsoft ei ole sotaa eikä leikkiä?!

Eihän se minulle henkilökohtaisesti mitään tee miksi asioita kutsutte, mutta ulkopuolisen korvaan saattaa kuulostaa turhan negatiiviselta tällainen: "joo eilen oltiin sotaa kuulapyssyillä ja tapoin ainakin 5, mutta kuolin vaan 2 kertaa!" Siinä ovat naapurin mummot helisemässä.

Ei voi olla niin vaikeata.

• HarrastanSoftausta
        Saetkae kirjoitti:

Olen kuullut että HongKong TOSIAAN OSTAA HALPISERIÄ!!! Kuulin luotettavalta taholta ja juuri siitä syystä siellä on halpaa kun siellä on hieman huonompilaatuista tavaraa.... Kannattaa kokeilla Nemesistä, ProAirsoftia(osa ProHobbya) ja pcb-airsoftia

• DudeDude
        -Rollaattori- kirjoitti:

Mielummin vaikka taistelusimulaatio, mutta herrantähden miksi sotaleikki, kun airsoft ei ole sotaa eikä leikkiä?!

Eihän se minulle henkilökohtaisesti mitään tee miksi asioita kutsutte, mutta ulkopuolisen korvaan saattaa kuulostaa turhan negatiiviselta tällainen: "joo eilen oltiin sotaa kuulapyssyillä ja tapoin ainakin 5, mutta kuolin vaan 2 kertaa!" Siinä ovat naapurin mummot helisemässä.

No voi HUOH. En jaksa tapella näin typerästä asiasta. Ulkopuolisenkorvaan ulkopuolisenkorvaan. Jaksa oikeesti jauhaa tollasesta koko ajan. Mitäs kuuntelevat mummelit. ;D

• gbb
        DudeDude kirjoitti:

No voi HUOH. En jaksa tapella näin typerästä asiasta. Ulkopuolisenkorvaan ulkopuolisenkorvaan. Jaksa oikeesti jauhaa tollasesta koko ajan. Mitäs kuuntelevat mummelit. ;D

Rauhoittukaa nyt. Voinhan itsekin ottaa tähän kantaa. Olen tässä asiassa täysin rollaatorin puolella. Hei Dude, ei se SUA ehkä nyt haittaa jos mummot ja muut kuulee tälläst että: Joo eilen ku sodittiin ni tapoin kaikki yksin. Ammuin Mikaa päähän ja se kuoli. Sit pistin sarjaa sen toisen päähän ja sit sekin kuoli. Ja kai ne nyt kuulee jos toiset lesottaa oikeen kunnolla samalla ku kävelee jossain kadulla. Sillon ku jotkut pikkunaskit lesottaa niin ne varmaan huutaa kunnolla kun on niin kovii. Mut muita se saattaa häiritä ku jotku voi saada vähä huonon kuvan airsoftist.

• softari
        -Rollaattori- kirjoitti:

toi se vasta oli asiaa sii tossa ton rollaattorin päässä on jotai tietoisuutta!!

• softari
        -Rollaattori- kirjoitti:

NIIN JUST!!!!!!!!!

• Joo-j
        HarrastanSoftausta kirjoitti:

Olen kuullut että HongKong TOSIAAN OSTAA HALPISERIÄ!!! Kuulin luotettavalta taholta ja juuri siitä syystä siellä on halpaa kun siellä on hieman huonompilaatuista tavaraa.... Kannattaa kokeilla Nemesistä, ProAirsoftia(osa ProHobbya) ja pcb-airsoftia

Eli siis tuo Hongkong ei osta halppisversioita vaan täsmälleen samat aseet mitä prohobbykin myy. Aseet ostetaan maahantuojalta ja maahantuoja saa ne maruin tehtaalta. Syy halpoihin hintoihin on ero siinä että hongkong ostaa isomman erän sisään joten he saavat aseet halvemmalla.

• noobsoftaaja
        Joo-j kirjoitti:

Eli siis tuo Hongkong ei osta halppisversioita vaan täsmälleen samat aseet mitä prohobbykin myy. Aseet ostetaan maahantuojalta ja maahantuoja saa ne maruin tehtaalta. Syy halpoihin hintoihin on ero siinä että hongkong ostaa isomman erän sisään joten he saavat aseet halvemmalla.

vihdoinki joku puhuu asiaa

• naapurinmummo ymmärtää
        -Rollaattori- kirjoitti:

Uskon nimenomaan, että naapurinmummo ymmärtää.
        Luulenpa, että tässä on nyt ikäpolvien eri terminologiasta vain kyse. Minunkin nuoruudessa, kun metsältä tulin leikkipyssyineni(70-luvun alussa), niin mummo kysyi kaakaota lämmittäessä, että kuinkas
        ne sodat siellä metsässä meni.
        Mulle sama mikä sana,kunhan ei oikeasti tapa.

• ole!
        -Rollaattori- kirjoitti:

Menkää armeijaan nulikat!

T: Ylil. MM

• Ihmetteliiiäää
        -Rollaattori- kirjoitti:

Toi EI SOTA! juttu on vähän huonoin perustein... Millä nimellä tätä "sotaa" pitäisi sitten kutsua? Tulitaistelu? Toimintaa? Ei oikeen sovi.... Ja tapoilla ja kuolemilla mitataan pelaajien taitoa, sitä paitsi normaalisti puhutaan montako tyyppiä eliminoitiin... PS. Älä valita mun sähköpostiosotteesta!

• asdkjsdkgjn

Tosiaan, marui on todella arvostettu merkki melkein jopa hieman yliarvostettu. Kyllä maruin pitäisi kestää MUTTAyleensä maruin aseissa on joitain pikku vikoja esim. ruuvit saattavat tipahdella vaikka ei olisi edes ampunut aseella. No kannattaa miettiä ei välttämättä kannata heti ostaa maruin aseita koska olen itse huomannut niissä paljon pikku vikoja ei mitään sen vakavampia mutta yleisiä vikoja on varsinkin maruin jousitoimisissa aseissa. Esim. jos sinulla on esim. jonkun lainen maruin vemppu konepistooli niin niistä saattaa irrota vaikka tukki ennen aikojaan. Juuri silleen et joku pikku ruuvi on tippunu. Kyllä maruin sähkö/kaasu aseet kestää mutta vempuissa ilmenee paljon pikku vikoja!

• patrik97
        asdkjsdkgjn kirjoitti:

Tosiaan, marui on todella arvostettu merkki melkein jopa hieman yliarvostettu. Kyllä maruin pitäisi kestää MUTTAyleensä maruin aseissa on joitain pikku vikoja esim. ruuvit saattavat tipahdella vaikka ei olisi edes ampunut aseella. No kannattaa miettiä ei välttämättä kannata heti ostaa maruin aseita koska olen itse huomannut niissä paljon pikku vikoja ei mitään sen vakavampia mutta yleisiä vikoja on varsinkin maruin jousitoimisissa aseissa. Esim. jos sinulla on esim. jonkun lainen maruin vemppu konepistooli niin niistä saattaa irrota vaikka tukki ennen aikojaan. Juuri silleen et joku pikku ruuvi on tippunu. Kyllä maruin sähkö/kaasu aseet kestää mutta vempuissa ilmenee paljon pikku vikoja!

mutta ostin maruin mp40 sähkön ja se oli hyvä ase mutta ei vaan toiminut koska öljyä oli johdoissa

• Akseli.s
        -Rollaattori- kirjoitti:

Vtn mummo! Airsoft on airsoftia vaikka kuinka kirjoitat ihan sama onko se Airsoftia vai Kuulasotaa! V***n ääliö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Akseli.s
        -Rollaattori- kirjoitti:

Vtn mummo! Airsoft on airsoftia vaikka kuinka kirjoitat ihan sama onko se Airsoftia vai Kuulasotaa! V***n ääliö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• patrik97 kirjoitti:

mutta ostin maruin mp40 sähkön ja se oli hyvä ase mutta ei vaan toiminut koska öljyä oli johdoissa

Marui ei valmista MP40 asetta. Sitä valmistaa vain AGM ja muut myyvät sitä omalla nimellään, lisensillä. Esim minulla oli ''CyberGun'' Mp40 mutta oikeasti valmistaja oli AGM.

• -Rollaattori- kirjoitti:

Siis mun mielestä ihmiset saa kutsua sitä ihan miks haluaa, kunhan toiset tietävät mitä tarkoittaa... Ei sille nyt oo mitään tarkkaa nimitystä sillein edes olemassa, Leikkiminen, Sotiminen, HArrastaminen, Softaaminen, kaikki käy!

• ak
        -Rollaattori- kirjoitti:

mitä ihmeen väliä sillä on jos joku kutsu airsoftaamista "leikiksi" tai "peliksi"!
        Sanon ite iha vaa "sota" eikä kukaa oo tullu valittaa...
        mutta näitä näköjää löytyy...

• hjhkkkk
        ole! kirjoitti:

Ottaa yliluti vaa koppalakin päähänsä ja tulee isoon skenaarioon mukaan, asetta saa lainaan. Sittempähä näät et aika lähel simua liikutaan...
        Onha se kiva elvistellä "isona poiikana" ku just o intistä päässy. Pikkupojat piukkuineen...

• nike11111111111111
        noobsoftaaja kirjoitti:

vihdoinki joku puhuu asiaa

olet oikeessa

• ekodildo
        Saetkae kirjoitti:

pyssyn mukana tulleet kuulat ovat aivan perseestä ... niitä ei kannata käyttää koska ne rikkoo koko pyssyn ... idiootti

• Akseli.s
        -Rollaattori- kirjoitti:

Stanan kukka hattu täti so on ihan sama mitä termiä siitä käyttää!!

• Akseli.s
        ekodildo kirjoitti:

pyssyn mukana tulleet kuulat ovat aivan perseestä ... niitä ei kannata käyttää koska ne rikkoo koko pyssyn ... idiootti

Ne on ihan hyviä

• TiLs^^
        Saetkae kirjoitti:

ittelläni on ollut 2 vuotta maruin glock, luotettavampaa asetta on vaikea löytää. kaverit on pudotellu sitä, ampunu MAASTA löydettyjä kuulia sun muuta. ainut vika mikä aseeseen on tullut, on se että hoppi on hieman kulunut.

Ase myös ottaa välillä kuulan luistin väliin jumituksiin, mutta se hoituu parissa kymmenessä sekuntissa.

• Megasoftari

kannattaa ostaa muovisotilaasta. sieltä saa todella hyviä kuula-aseita aika halvalla. sieltä munä ostan eikä ole mennyt rikki kertaakaan ostamani G36C ja SVD.

• jokurandomtyyppi
        Saetkae kirjoitti:

no hong kongista ei kannata kuulaasetta hankkii :D
        käy proairsoftis tai nemesikses sielt saa laatukamaa ;D

• NIH!
        -Rollaattori- kirjoitti:

kuulaSODASSA SODITAAN!

• matte94

Oikeassa olet, miten ihmeessä ne voivat maksaa 100euroa vähemmän honkkarissa? nehän ostetaan normi hintaan ja sitten vedetään 100euroa miinukselle ?!? Kaverin "MARUI" glock 18 full auto juu ei kestäny sekunttiakaan kun lipas jo heitti kuulat ulos... -_-' sitä vaan että kun lopulta on ostanut 3-4 kappaletta näitä rikkimeneviä leluja ja huomaat että oho menipäs rahaa jolla olisi voinut hankki vaikka uuden/hienon/laadukkaan kuula-aseen

• matte94
        asdkjsdkgjn kirjoitti:

ja ne on ihan helvetin kalliita -_-' munkin Ak-47 Beta Spetsnaz maksoi 340e ja katsos vain kaveri oli ostanut samanlaisen (joka toimi/ampui yhtä hyvin) ja maksoi 190e...

• huoh!
        ekodildo kirjoitti:

et taida olla ihan viisas, jos väität, että maruin kuulat rikkovat maruinin aseet. Ja ne kuulat mitkä tulevat aseen mukana ovat maruinin.

• MESTARI! luuseri...

ÄLÄ OSTA MASKIA HONG KONGISTA ELLET HALUU KUULIA NAAMAAS !!! muovisotilas testas honkkarin maskei 15m päästä 80 lähtäri maski hajos ja tuli reikiä täytee oon ite käyny siel maski oli ihan romuna ja pro airsoftin maski kesti 100 lähtärin 10m pääst JOTEN MIETI MIST OSTAT MASKIS...

• 6rju7u
        MESTARI! luuseri... kirjoitti:

ÄLÄ OSTA MASKIA HONG KONGISTA ELLET HALUU KUULIA NAAMAAS !!! muovisotilas testas honkkarin maskei 15m päästä 80 lähtäri maski hajos ja tuli reikiä täytee oon ite käyny siel maski oli ihan romuna ja pro airsoftin maski kesti 100 lähtärin 10m pääst JOTEN MIETI MIST OSTAT MASKIS...

Kuule menkää sinne Pro Airsoft.com paikkaan sieltä saatte kaikki parhaat varusteet -.- maskit,aseet.

• mun nimi on hei
        matte94 kirjoitti:

ja ne on ihan helvetin kalliita -_-' munkin Ak-47 Beta Spetsnaz maksoi 340e ja katsos vain kaveri oli ostanut samanlaisen (joka toimi/ampui yhtä hyvin) ja maksoi 190e...

vittu menkää sinne pro airsoftin sivuulle sieltä löytyy kaikki tarpeellinen softaukseen helvetin tyhmät -.-

• mp50 fani
        DudeDude kirjoitti:

softaaaminen on harrastus eikä mikäämn sota tai leikki

• Latex-iii
        Saetkae kirjoitti:

Voi olla mahdollista kyllä että ne ovat kopioituja...

• 12
        Saetkae kirjoitti:

Maruin aseet eivät hajoa käsiin. Itsellä olut marui usp yli 2v eikä ole hajonnut asetta ei ole edes öljytty yms.
        Ehkä teille on myyty jotain kiina kopioita kalliilla.

• reverandH
        -Rollaattori- kirjoitti:

Nuo air soft aseet ON PELKKIÄ LELUJA oikeisiin asisiin verrattuna :)

Äläkä ota nokkiis, EI OLE NIIN vakavaa...HONG KONG MYY PASKAA ja piste.olen ostanut honkkarista joskus kaverin kanssa näitä aseita: KWC USP KWC Beretta Marui scorpion Marui glock KWC glock ja MArui dessu
        dessu rikki, uspi rikki beretta toimii mutta on vikaa scorppari rikki, molemmat glockit ehjinä :)
        Uspi meni rikki kun ammuin niin koko v*tun piippu lens jorpakkoon eikä sitä enää löytänyt, sitten dessu hajos kun kaveri tunki lippaan väkisin sisään, joidenkin maruin aseiden lipas on ohut ja huono...scorpparista en tiedä ei ole minun.

• ummmm????
        gbb kirjoitti:

Rauhoittukaa nyt. Voinhan itsekin ottaa tähän kantaa. Olen tässä asiassa täysin rollaatorin puolella. Hei Dude, ei se SUA ehkä nyt haittaa jos mummot ja muut kuulee tälläst että: Joo eilen ku sodittiin ni tapoin kaikki yksin. Ammuin Mikaa päähän ja se kuoli. Sit pistin sarjaa sen toisen päähän ja sit sekin kuoli. Ja kai ne nyt kuulee jos toiset lesottaa oikeen kunnolla samalla ku kävelee jossain kadulla. Sillon ku jotkut pikkunaskit lesottaa niin ne varmaan huutaa kunnolla kun on niin kovii. Mut muita se saattaa häiritä ku jotku voi saada vähä huonon kuvan airsoftist.

Oletko ikinä kuulut tuollaista puhetta kakaroiden suusta? :)))
        JA NE KUULA PYSSYT ON K-18 VAIKKA EIHÄN SITÄ KUKAAN NOUDATA. OMA VIKA JOS OSTAA LAPSELLEEN KUULA ASEEN JA MENEE TOLLASTA HUUTELEE ;)

• jgzosdj
        Akseli.s kirjoitti:

voi vittu jos se softaaminen on noin vitun tärkeetä niin lopettakaa se saatana :D
        kaikki itkee, se on harrastus eikä mikään sota, who fuckin cares?!?!?!?!?!?
        ei varmaan ketään oikeasti kiinnosta millä nimellä sitä LEIKKII.
        JA JOS JOKU UKKO OSTAA KAKAROILLEEN KUULAPYSSYN NIIN EI KAI NE OIKEASTI OSAA KÄYTTÄÄ SANAA SOFTAUS PRKL.LAPSET KÄYTTÄÄ AINA SITÄ SOTA SANAA TYKKÄSITTE SIITÄ TAI ETTE. lol

• PERÄJORMA
        Ihmetteliiiäää kirjoitti:

Toi EI SOTA! juttu on vähän huonoin perustein... Millä nimellä tätä "sotaa" pitäisi sitten kutsua? Tulitaistelu? Toimintaa? Ei oikeen sovi.... Ja tapoilla ja kuolemilla mitataan pelaajien taitoa, sitä paitsi normaalisti puhutaan montako tyyppiä eliminoitiin... PS. Älä valita mun sähköpostiosotteesta!

VAIKKA KESKETÄN TEIDÄN SOTA/PELI JUTUT NII KYL SE MARUI TOIMII MULL ON OLLU JO 3 VUOTTA VANHA VEMPPU JA TOIMII VIELÄKIN VAIKKA KÄYTÄN JO G36C ASETTA

• ghfujgfugg
        DudeDude kirjoitti:

luokittelekko sit pain ballinkin sodaks.sama asia

• joku vaa
        ole! kirjoitti:

äläpä yhtää lesoile siinä luulet varmaa olevas aikune ja kokenu muttet oo miestä nähnykkää oot varmaa just sieltä armeijastas päässy

• softari124
        ummmm???? kirjoitti:

Oletko ikinä kuulut tuollaista puhetta kakaroiden suusta? :)))
        JA NE KUULA PYSSYT ON K-18 VAIKKA EIHÄN SITÄ KUKAAN NOUDATA. OMA VIKA JOS OSTAA LAPSELLEEN KUULA ASEEN JA MENEE TOLLASTA HUUTELEE ;)

Juu meni vaan vähän väärin, lain mukaan "kuula pyssyjä" eisaa luovuttaa alaikäiselle PYSYVÄSTI eli alaikäinen ei saa omistaa kuula pyssyä, mutta se saa käytäää sitä niin paljon kun sielu sietää.

• 97428376572346758453
        ole! kirjoitti:

oos ny. mitä sä tääl juttelet.

• jaahas!
        Saetkae kirjoitti:

tai sitten saattaa olla että hongkong on ostanut eri rahti-firmalta/maahan-tuojalta ne aseet koska niitten normaalilla maahan-tuojalla ne oli tilapäisesti loppu ja saattoivat olla kopiota eikä siks kestäny ittellä on maruin haulikko ollu jo 3 vuotta eikä oo mitää vikaa

• Lols
        MESTARI! luuseri... kirjoitti:

Jaajaa, monella on silti niitä 126 m/s lähteviä sarjarynkkyjä :( ja kivääreit 130/170 m/s 0.20g's

• Kestävää
        TiLs^^ kirjoitti:

ittelläni on ollut 2 vuotta maruin glock, luotettavampaa asetta on vaikea löytää. kaverit on pudotellu sitä, ampunu MAASTA löydettyjä kuulia sun muuta. ainut vika mikä aseeseen on tullut, on se että hoppi on hieman kulunut.

Ase myös ottaa välillä kuulan luistin väliin jumituksiin, mutta se hoituu parissa kymmenessä sekuntissa.

Mulla meni maruin aeg glockista hoppi rikki, mutta oli yllättävän helppo korjata näin vippaskonsteilla :p Kestäviä tuotteita kyllä on, vaikka ovatkin muovisia :p

• m9derppi
        ole! kirjoitti:

t Yli mummo?

• DudeDude

Nyt on kyllä kyseessä joko todella huono onni tai ette vain osaa käsitellä aseita. =)
      Minulla eikä kavereillani ole Maruin vemppupistoolit koskaan hajonneet noin nopeasti.

Olettekos nyt varmoja että kyseessä oli marui, eikä mikään halpatuotemerkki?

• yupyup

Clockkien laatu kyllä tiedetään nuo on heikoimpia aseita mitä marui on tehnyt.Kyselin kerran yhdestä liikkestä clockkia niin myyjä sano että niitä ei myydä enää kun niissä on virheitä vaikka kuinka.Kaveri löysi jostain ja osti niin se latausjuttu meni heti jumiin parin kuulan jälkeen...

• PretaattoriM4a1
        yupyup kirjoitti:

Clockkien laatu kyllä tiedetään nuo on heikoimpia aseita mitä marui on tehnyt.Kyselin kerran yhdestä liikkestä clockkia niin myyjä sano että niitä ei myydä enää kun niissä on virheitä vaikka kuinka.Kaveri löysi jostain ja osti niin se latausjuttu meni heti jumiin parin kuulan jälkeen...

Tosiaan outoa...

Itselläni ei kyseisiä aseita ole, mutta kaverin Marui hop-up vemppu "lokkeja" olen käyttnyt. Kyseisellä kaverilla ase on ollut pari vuotta, eikä mikään ole ollut vikana.

Liekö huonoa tuuria...=)

• Saetkae

Vielä jaksoi Honkkarin myyjä hymyillä, kun vaihdoin Glockin uuteen. Toivottavasti tämä pysyy kasassa.

Olen nähnyt täysmetallisia pyssyjä. Olisikohan ollut KWC merkkisiä? Mahtaakohan ne olla parempia kuin nämä muovihärpättimet?

Ainakin ne mitkä näin oli helppoja purkaa ja putsata. Ne olivat ihan samalla tavalla purettavissa kuin oikeakin pyssy. Näitä Glockeja ei olla vielä yritetty purkaa, odotetaan että ½ vuoden takuu loppuu ensin ;)

• Air-Soft Veteraani

Olit aivan oikeassa metallisten pistoolien suhteen. Niitä valmistaa KWC ja tässä yksi esimerkki: http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=36 . Nämä ovat mainioita pistooleja, niissä on hop-up, ne ovat metallisia ja erikoisuuten niissä jää luisti taakse kuulien loputtua;D Ainoa miinus on KWC:n aseille normaaliin tapaan on pieni lipas. Mutta tämä korjaantuu varalippaalla, joka on tietydti myös metallia;D

• Saetkae
        Air-Soft Veteraani kirjoitti:

Olit aivan oikeassa metallisten pistoolien suhteen. Niitä valmistaa KWC ja tässä yksi esimerkki: http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=36 . Nämä ovat mainioita pistooleja, niissä on hop-up, ne ovat metallisia ja erikoisuuten niissä jää luisti taakse kuulien loputtua;D Ainoa miinus on KWC:n aseille normaaliin tapaan on pieni lipas. Mutta tämä korjaantuu varalippaalla, joka on tietydti myös metallia;D

Juuri tuollainen oli kysessä. Täytyypi yrittää hankkia....

• softari

joo KWC on paras ase merkki meinaa mulla oli maruin ase minkä ostin ennen KWC:ta mutta miten sattu olemaan semmone tilanne et ehdin ampumaan yhden päivän ja maruin ase oli rikki. Tänä päivänä minä vielä ammun KWC:llä ja ostin KWC:n aseen 2 vuotta sitten jouluna.

• noobsoftaaja
        Air-Soft Veteraani kirjoitti:

ja todella epätehokkaita

• noobsoftaaja

Käytä oikeian laisia kuulia!!!!!!!!!!!!!!!!

• 12

kyllä metalli kestää paremmin ja ''ase'' tuntuu aidommalta

• olppa

maruin aseissa on takuu ja voit viedä sen vaihdettavaks

• 11.v

moi
      minusta aika moni ase on hyvä. itselläni on myös lähtenyt glockistani se hevosenkenkä osa.minusta kannattaa ostaa centimeter master (maruin)hop upilla se on hyvä ja tarkka itse olen saamassa sähkö asetta

• jeppe

maruin käsi vempuista on hyviä ainaki sckorpin... kaveril on sellanen ja toimii kon unelma.

• ?WHAT?

Eli onko kukaan testannut kyseistä asetta, olen harkinnut aseen perätöntä versiota mutta en tiedä voinko luottaa tähän sivustoon koska täällä on niin paljon väittäjiä jotka väittävät maruin aseita surkeiksi. muuten kannattaa ostaa maruin centimeter, olen käyttänyt asetta ja se ei ole mennyt miksikkään paitsi se on jumittanut vain kerran...

• matte94

omistan/omistin sellaisen mutta piti aina kääntää pysyy toisinpäin että kuula tippui lippaasta aseeseen -_-' myin kaverille :D

• 10.v

tarkotatko vz61 scorpionia

• jkjk

tottakai se hajoaa jos sitä ei ostaa käsitellä oikein!

• Softaaja..

... Marui on paras laatu, kyllä se on teissä se vika.. sillä mun airsoft tiimissä suunnillee 90% käyttää Maruin aseita eikä oo menny kertaakaa rikki... itellänikin on marui ase eikä oo kertaakaan menny rikki... :/

• pettynyt

jos sie et koko aja sillä ampuis nii eihä se rikki menis.
      katos jousi kuumennee sisällä ja alakaa heittään kuulia joka paikkan koska jousi mennee löysäksi lämmetessä, joten kannattaa harkita ennenku alkaa ostaan PRO tavaraa... meikäläisellä ase o jumittanu 3v:uoden käytön jälkeen vaan yhesti vaikka sitä o käytetty melekei joka päivä... joten ase kannattaa ladata rauhallisesti eikä hosua sen kanssa...

• Senior

mistäs osti Helsingistä?

• ...

EVO EVO. Opettele käyttämään niitä pyssyjä.

• ????

ensimmäiseen kohtaan on vastaus. Sama tapahtui minulle Maruin Desert Eaglessa, olit pistänyt varmistimen päälle ja se katkesi. Limmasin sen takaisin ja toimi. (Menee helposti taas rikki).

• paras566

mul on ollu vuoden kwc:n glock17 ja se on pysyny koko ajan ehjänä.

• Akseli.s

KWCn P99 Blowback Kaasu Puoliautomaatti on paras!!

• innostunut sonni

Emmäny tiiä onko marui niin huono, on niitä huonompiaki esm. glassi army mitä!

• innostunut sonni

olis pitäny sanoo gy gyber gun :D

• hanniboll

• vitsi on ärsyttävä sivu! :(

• JB3

VALETTA! Maruin aseet eivät hajoa noin vain!

• JB3

Ette ole lukeneet käyttö ohjeita!

• Softaaja-poika

Sanoitte ettei teillä ollut muuta kuin Japanin kielisiä käyttöohjeita. Tämä johtuu siitä ettette ostaneet asetta alan kaupasta jonka vuoksi sinne ei ollut laitettu noita suomen kielisiä käyttö ohjeita.

• matte94

Olettaen että kaikki osaa kiinaa?

• nooberi

itelläki meni ku en käyttäny tarpeeks hyvi mun ekaa asetta. hommaa silikoni sprayta sprayaa sillä joka sodan jälkee piippu,myös hop up jos on. talvella kuulikset menee helposti rikki ja käytä vain KORKEA LAATUISIA KUULIA!!!!!!!!!!!!

• mmöömö

Käytä laadukaita kuulia ja käsittele aseita hyvin.

Minulla ollut glocki n. vuoden (enemmänkin?)
        ja ostan ihan juuri maruin sähköaseen.

• dfssds

Kyllähän ne hajoaa jos paska käsitteliä !M O=?"JU kfopek

• Aseet?

Jokainen Suomen valtion asukas on oikeutettu ampuma-aseeseen??? Siis pistooleihin, revolvereihin, kivääreihin, haulikoihin yms. Näinollen myös jokainen Suomen kansalainen on oikeutettu Valtion tuella suojautumaan: Panssariliiveihin, kypäriin, päänsuojuksiin yms. Aseet jokaiselle ja kulkekaamme kaikki panssariliivit päällä. PS. Menet metsään ja murhaat ajanvietteeksesi metsänasukkaan, näet veren, näet kuoleman, sydämesi kovettuu.

• Sepe92

Okei nyt mä sanon tähän jotain
      1.Airsoft on softaamista tai pelaamista EI sotimista.
      2.Marui on yksi alan johtavista valmistajista eli ei sen aseet hajoa noin vain tai syynä voi olla huolimaton käyttö. Muuten aseen luisti saattaa olla jumissa esim pudottamisen takia. Vedäluistia ees taas ees taas kunnes luisti liikkuu taas normaalisti.
      3.Jos pelasitte pakkasella niin aseen muovi(aivan lähes jokainen Maruin aseen ulkokuori on muovia jos ette tienneet.) on saattanut haurastua ja vaan katketa.

Siinä nyt noi pari asiaa mitä halusin kertoa tääsä vielä pari muuta.
      Syy miksi airsoftissa ei puhuta sotimisesta on se että näiden Jokelan ja Kauhajoen tapausten jälkeen on hyökätty erästä harrastajakuntaa vastaan! Mikä on aivan omituista. Kaikki varmaaan arvaa mistä harrastajakunnasta on kysymys?! Aivan oiken airsoftin harrastajista! Siksi siis on parempi että ei puhuta airsoftista sotimisena vaan pelaamisen. Muutenkin jo huono mainen lajilla.
      Sitten itse omistan 5-vuotta vanhan Maruin MP5A3 jousitoimisena ei ainuttakaan vikaa ollut koskaan eli en ymmärrä miten joku Marui ase voi mennä päivässä rikki? Saattaa johtua huolimattomasta käytöstä tai niinsanotusta "manantaikappaleesta" eli tehtaalla on sattunut juuri niiden aseiden kohdalla jostain syystä jokin virhe.

• anteeksi vaan

mutta se ei ole ainoa harrastajakunta joka joutui kärsimään.myös kaikki metsästäjät ja aseidenkeräilijät.ja vain siksi että kaksi oikeasti järkevää heppua päätti tehdä itsemurhan ja viedä muitakin mukana.olin itse unelmoinut revolveristä mutta en saa lupia pitkiin aikoihin.joudun siis tyytymään kuularevolveriin vielä pitkäksi aikaa

• Söftmän

Itelläni myös tämä m92, ja hyvin on kestänyt, ei siinä mitää käyttö ohjeita tarvit, ainaki jos ymmärtää mitää mistää..

Sodassa o kestäny iha hyvin..

kaverilla on samainen Glockki ja toiminu seki moitteettomasti..

en alkais heti moittia merkkia jos ei vaaa osaa käyttäää näitä

• pentti kjtr

öhöm!... airsoft

• tuk

pitäs kyllä kestää mulla on aina ollu marui pistooli ei oo hajonnu ja kolmella kaverilla on ollu tollane glock 17 ties kuinka kauvan eikä mitää vikaa

• s90gi0s

Jaa-a mulla on kyl marui mp5 a3 ja toimii iha
      sanoisinko perfect..¨

=)

• Airsoftfreak;D

Kyllä maruin aseisiin voi luottaa kunhan niitä osaa käsitellä! Jos asetta ei lataa kunnolla joka kerta yms. yms. ei kestä kauan saada ase paskaks! Mutta asiasta toiseen, vaikka pysytäänkin asiassa. Ei kannata ostaa tälläisiä "vemppuja" vaan mielummin vaikka tilata milgearista haulikko 80e ja pelata sillä pitkään. Suosittelen siis ostamaan kunnon aseen kerralla, lukea käyttöohjeet, eikä rikkoa jokseenkin luotettavia, heikkotekoisia aseita!

• ...mäsäx...

...jos niitä käyttää väärin. Mulla on Centimeter master. Ja on ihan sanoisinko jopa vitun kestävä. Tippu jokeen sillalta ja toimii ku unelma.

• embo

Ostin kwc vemppupislan proairsoftista noin vuos sitte, monta kertaa on tippunu mutta rikki ei oo menny. Uskoisin että niissä oli joku valmistusvirhe, kun kerta omasta mielestäs käytit asetta oikein.

• tomppeli2

mulla on jo ollut glock 17 hop up kolmisen vuotta,ihan hyvin kestäny,haluaisin vaan kysyä että millai ootte oikee käyttäny sitä...? :)ja jos haluutte jotain hyviä aseita ostaa,niin marui Scorpion vz61 on hyvä,se kestää.hinta on 59 e,ja on paljon parempi kuin glock.

• kovia pätijöitä on

Älä lataa sitä kuin oikeata asetta, saata luisti eteen niin kestää pitempään.

• kovia pätijöitä on kirjoitti:

Älä lataa sitä kuin oikeata asetta, saata luisti eteen niin kestää pitempään.

Olen tavallaan hiukan ymmällään, sillä olen ollut töissä mm. maruin mallistoa jälleenmyyvässä kaupassa aika tarkalleen 2 vuotta ja mm. takuukorjannut pyssyjä. Sinäaikana ei ole tullut kuin muutama maruin pistooli maahantuojalle lähetettäväksi (jousitoimisiin ei saa kunnolla varaosia, siis aina maahantuojalle eli prohobbyyn). Tosiasia kuitenkin on että nämä jousitoimiset täysin muoviset tai metalliset aseet ovat aika leluja. Metallisissa runko voi olla kestävä mutta koneisto on samaa tavaraa. Silti ainakin oma maruin glockki toimi aikanaan pitkään ja sillä paukuteltiin ainakin 15 000 laakia, todennäköisesti huomattavasti enemmän. Siis aseiden kyllä pitäisi kestää peruskäyttöä, kunhan niitä ei nyt ihan kiveen hakkaa.

• aaaaaaaaaaaSIAAA!!!!!!!!
        yber_softaaja kirjoitti:

Olen tavallaan hiukan ymmällään, sillä olen ollut töissä mm. maruin mallistoa jälleenmyyvässä kaupassa aika tarkalleen 2 vuotta ja mm. takuukorjannut pyssyjä. Sinäaikana ei ole tullut kuin muutama maruin pistooli maahantuojalle lähetettäväksi (jousitoimisiin ei saa kunnolla varaosia, siis aina maahantuojalle eli prohobbyyn). Tosiasia kuitenkin on että nämä jousitoimiset täysin muoviset tai metalliset aseet ovat aika leluja. Metallisissa runko voi olla kestävä mutta koneisto on samaa tavaraa. Silti ainakin oma maruin glockki toimi aikanaan pitkään ja sillä paukuteltiin ainakin 15 000 laakia, todennäköisesti huomattavasti enemmän. Siis aseiden kyllä pitäisi kestää peruskäyttöä, kunhan niitä ei nyt ihan kiveen hakkaa.

MARUI ON ASIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

(JA G&G)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Heduttaja

HAHAHA et vaan osaa käyttää airsoft asetta. sinuna siirtyisin smurffi peleihin

• llllhh

et vaan osaa tyhmä!!!! mulla marui clock17 jousitoiminen on toiminu jo 4 v. että miettikää ensin kun alatte haukkuu.......

• Akseli.s

Osta kerralla kestävä ja hyvä ase mieluiten joku automaatti!! Ei kannata tuhlata tuhnuihin!

• käytettyi

Varmaan pistän sisään käytettyi kuulii

• cs

onko kwc aseet laadukkaita kun ne on valmistettu taiwanissa?

• lolzz

Voi niitä "käytettyjä" kuulia käyttää, kunhan on ehjiä...Ei siis rikki mennyitä...

• mjmadmaölsdas

ainoa syy miksi maruin laatu on menny ihan paskaks on se et maruin osat tulee kiinast ja kootaan japsis nonii 55% japsi et made in japan oikee loistaa kyljes voe lol se on totuus marui on kiinalainen!

• gamer java

airsoft on harrastus siinä mitkä muutkin.
      maruin aseet ovat melkein parasta laatua,ja ase voi hajota jos käytitte jotain 0.12 kuulia tai keltaisia,valkoiset ovat yleensä laatua,ja kannattaa tarkastaa onko kuulissa saumat...ja kiinnostaa vähän että miten oikein 'soditte'?

• aseen käyttäjä

itelläni on ollu marui m92f 2 vuotta eikä oo ollu muuta vikaa kun kuula nousee ylös päin 20g kuulil.

• Kettuu

Eli toi sun kuulan ylös nousu johtuu siitä, että sulla on liian kevyet kuulat. Kokeile ampua 0.25g. Maruin aseet ovat laatua. Niitä on helppo virittää ja korjata. Omalla viiden vuoden softaus kokemuksella voin sanoa, että marui on yksi parhaimmista aseista jota olen kourissani purkanut,koonnut,virittänyt ja pelannut. Tuo, että luistin menee jumiin johtuu toden näköisesti siitä, että teillä on ollut liaan pieniä kuulia(esim. 0.12g). Maruin ohjeissa on japania kyllä, mutta niissä on HYVÄT kuvat jota tommonen seitsemän vuotias osaa katsoa! Ja jos neljä maruin asetta menevät kaikki rikki(kaikki ovat peräkkäin ostettu) niin silloin vika on käyttäjässä/käyttäjissä.

• Sworrof
        Kettuu kirjoitti:

Eli toi sun kuulan ylös nousu johtuu siitä, että sulla on liian kevyet kuulat. Kokeile ampua 0.25g. Maruin aseet ovat laatua. Niitä on helppo virittää ja korjata. Omalla viiden vuoden softaus kokemuksella voin sanoa, että marui on yksi parhaimmista aseista jota olen kourissani purkanut,koonnut,virittänyt ja pelannut. Tuo, että luistin menee jumiin johtuu toden näköisesti siitä, että teillä on ollut liaan pieniä kuulia(esim. 0.12g). Maruin ohjeissa on japania kyllä, mutta niissä on HYVÄT kuvat jota tommonen seitsemän vuotias osaa katsoa! Ja jos neljä maruin asetta menevät kaikki rikki(kaikki ovat peräkkäin ostettu) niin silloin vika on käyttäjässä/käyttäjissä.

Eli palataan ihan alkuun näissä airsoftin perusteissa.
        Airsoft on adrenaliini laji jossa ihmiset käyvät taisteluja oikean varustuksen ja oikeisen tuliaseitten näköisillä muovikuula aseilla. Airsoftissa EI KUKAAN KUOLE! Airsoftissa pudotaan pelistä! allekirjoittanutta pelotta/kauhistuttaa lajin tulevaisuus, koska yhe enemmän nuorempia pelaajia ja myös vanhempia menee luvattomille alueille ja laittomiin peleihin jonnekkin puistoon. Sekin minua huolestuttaa kun kävelen ulkona ja näen alle 10-v poikia leikkipuistossa ampumassa toisiaan kuulapistoileila ja laseina on joko aurinkolasit tai ei mitään laseja! Uskokaa hyvät ihmiset, että eduskunnassa on jo ollut ehdotuksenna, että airsoft tulisi K18 lajiksi ja aseisiin täytyisi olla luvat. Itseäni tuo laki pykälä ei haittaisi kun on ikää sen verran, mutta olen varma, että nuorempia se haittaisi paljon! Joten muistakaa JOKAINEN teistä on vastuussa TÄMÄN lajin tulevaisuudesta!

PS. Jos joku nyt on sitä mieltä, että "Ei softia kielletä missään" niin Nokialla on paintball kielletty! Paintball on kyllä oma laji erikseen, mutta linja oon siinä, että airsoftissa ja paintbalissa on paljon samaa ja tuo Nokian juttu on vain esimaku mitä nämä lajit tulevat kohtaaman.

• m3tsAEp31kk0
        Sworrof kirjoitti:

Airsoft on adrenaliini laji jossa ihmiset käyvät taisteluja oikean varustuksen ja oikeisen tuliaseitten näköisillä muovikuula aseilla. Airsoftissa EI KUKAAN KUOLE! Airsoftissa pudotaan pelistä! allekirjoittanutta pelotta/kauhistuttaa lajin tulevaisuus, koska yhe enemmän nuorempia pelaajia ja myös vanhempia menee luvattomille alueille ja laittomiin peleihin jonnekkin puistoon. Sekin minua huolestuttaa kun kävelen ulkona ja näen alle 10-v poikia leikkipuistossa ampumassa toisiaan kuulapistoileila ja laseina on joko aurinkolasit tai ei mitään laseja! Uskokaa hyvät ihmiset, että eduskunnassa on jo ollut ehdotuksenna, että airsoft tulisi K18 lajiksi ja aseisiin täytyisi olla luvat. Itseäni tuo laki pykälä ei haittaisi kun on ikää sen verran, mutta olen varma, että nuorempia se haittaisi paljon! Joten muistakaa JOKAINEN teistä on vastuussa TÄMÄN lajin tulevaisuudesta!

PS. Jos joku nyt on sitä mieltä, että "Ei softia kielletä missään" niin Nokialla on paintball kielletty! Paintball on kyllä oma laji erikseen, mutta linja oon siinä, että airsoftissa ja paintbalissa on paljon samaa ja tuo Nokian juttu on vain esimaku mitä nämä lajit tulevat kohtaaman.

Onko sinulla todisteita tästä kiellosta, sillä periaatteessa se on mahdoton: Nokian kaupunginhallitus voi varmasti säätää erinäisiä järjestyssääntöjä, mutta esim. Painballin - eli Suomen lain valossa täysin laillisen harrastuksen - täydellinen kieltäminen ei kyllä onnistu. Mikäli et siis tarkoita jonkin tietyn pelipaikan käytön kieltämistä.

Myös tällänen (http://www.nokiapaintball.fi/) sivu on olemassa, eikä siellä kerrota mitään ko. kiellosta

• Sworrof
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Onko sinulla todisteita tästä kiellosta, sillä periaatteessa se on mahdoton: Nokian kaupunginhallitus voi varmasti säätää erinäisiä järjestyssääntöjä, mutta esim. Painballin - eli Suomen lain valossa täysin laillisen harrastuksen - täydellinen kieltäminen ei kyllä onnistu. Mikäli et siis tarkoita jonkin tietyn pelipaikan käytön kieltämistä.

Myös tällänen (http://www.nokiapaintball.fi/) sivu on olemassa, eikä siellä kerrota mitään ko. kiellosta

Softaajan etusivulla luki pariviikkoa sitten

• m3tsAEp31kk0

• Akseli.s
        Sworrof kirjoitti:

Eli olisi parempi jos alle13softausta valvottaisiin enemmän.Kunnon maskit ja varusteet!!! J

• olisi se
        Akseli.s kirjoitti:

Eli olisi parempi jos alle13softausta valvottaisiin enemmän.Kunnon maskit ja varusteet!!! J

Kaikkein paras olisi se, että airsoft aseet ja varusteet lähtisivät pois markettien hyllyiltä, ja niitä saisi myydä vain liikkeet, jossa jotain tiedetään kyseisestä lajista. Sekin auttaisi paljon, että airsoftista tulisi K13-K15.

• Akseli.s
        olisi se kirjoitti:

Kaikkein paras olisi se, että airsoft aseet ja varusteet lähtisivät pois markettien hyllyiltä, ja niitä saisi myydä vain liikkeet, jossa jotain tiedetään kyseisestä lajista. Sekin auttaisi paljon, että airsoftista tulisi K13-K15.

Kuten kaikki tietävät citymarketeissa,prismoissa ja muissa päivittäis tavara kaupoissa myydään EPÄTURVALLISIA verkko/lasi maskeja. Ongelma on se että kun tälläinen maski hajoaa ja sitten sattuu, kaiken mailman KUKKAHATTUTÄDIT Ry (Lähde hikipedia) tulevat tänne 24,adressit .comiin ja muualle kirjoitteleen että KIELTÄKÄÄ airsoft. Hyvät ALOITTELIJAT ei niitä maskeja mistään sellaisesta kaupasta osteta jossa myydään tutteja ja maitoa ja sun muuta VAAN kunnon Airsoft LIIKKEESTÄ, eli eipäs osteta sikaa säkissä... ja MINÄ TIEDÄN MISTÄ MINÄ PUHUN JA KAYTÄN OIKEITA MASKEJA JA KUNNON BOLLE TRACKER LASEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos luitte tämän viestin kerro mitä mieltä olet!!

Nämä markettien p-sk-t lasit ja maskit sekä kuulat pitää KIELTÄÄ!!

• airesof
        olisi se kirjoitti:

säkö multa kieltäisit softaamisen saatana et ikäraja 13-15 ei tu kesää kuka ostais kalliit varusteet kahen vuoden harrastukseen kule ikärajassa ei saa olla ylä rajaa URPO 12-70K olis hyvä turvallisuus syistä meinaa 70v alkaa jo rappeentuu ja alle 12v kattoo piippuun

• NÖNÖ
        Kettuu kirjoitti:

Ja sä oot harrastanu 5vuotta ja sanot maruita parhaimmaks merkiks jo 2vuoden kokemuksel tietäis et se KUSEE ja mä oon harrastanu 12vuot et siit vää sä tuskin harrastat

• matte94
        Akseli.s kirjoitti:

Kuten kaikki tietävät citymarketeissa,prismoissa ja muissa päivittäis tavara kaupoissa myydään EPÄTURVALLISIA verkko/lasi maskeja. Ongelma on se että kun tälläinen maski hajoaa ja sitten sattuu, kaiken mailman KUKKAHATTUTÄDIT Ry (Lähde hikipedia) tulevat tänne 24,adressit .comiin ja muualle kirjoitteleen että KIELTÄKÄÄ airsoft. Hyvät ALOITTELIJAT ei niitä maskeja mistään sellaisesta kaupasta osteta jossa myydään tutteja ja maitoa ja sun muuta VAAN kunnon Airsoft LIIKKEESTÄ, eli eipäs osteta sikaa säkissä... ja MINÄ TIEDÄN MISTÄ MINÄ PUHUN JA KAYTÄN OIKEITA MASKEJA JA KUNNON BOLLE TRACKER LASEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos luitte tämän viestin kerro mitä mieltä olet!!

Nämä markettien p-sk-t lasit ja maskit sekä kuulat pitää KIELTÄÄ!!

Kaveri osti citymarketista ja käytti sitten niitä... no osuin sitten häneen varmaan jostain 40metrin päästä ak:lla ja se ritilä upposi sisäänpäin s. puoli senttiä, ihan silmän tuntumaan... Kunnon maski Maruin kaupoista (sabe turussa) saa 40eurolla kunnon ritilä maskin

• 12
        Sworrof kirjoitti:

olen itsekkin huomannut näitä 8-11v poikia puistoissa, mutta kun olen asetta kauempaa katsonut olen tullut lopputulokseen että se on joku cm ase. Ja kyllä kun pelaa tulee adrealiini purkauksia varsinkin kun pitää suojautua sarjatulen alla yms.

• trololololo
        airesof kirjoitti:

säkö multa kieltäisit softaamisen saatana et ikäraja 13-15 ei tu kesää kuka ostais kalliit varusteet kahen vuoden harrastukseen kule ikärajassa ei saa olla ylä rajaa URPO 12-70K olis hyvä turvallisuus syistä meinaa 70v alkaa jo rappeentuu ja alle 12v kattoo piippuun

trorlololololo

k13 tarkoittaa kielletty alle 13 vuotiailta
        k15 tarkoittaa kielletty alle 15 vuotiailta
        eli ei sallittu vain 13-15 vuotiaille

• lol
        NÖNÖ kirjoitti:

Ja sä oot harrastanu 5vuotta ja sanot maruita parhaimmaks merkiks jo 2vuoden kokemuksel tietäis et se KUSEE ja mä oon harrastanu 12vuot et siit vää sä tuskin harrastat

Nönö mee vittuun!!!!!!

• lol
        NÖNÖ kirjoitti:

Nönö mee vittuun!!!!!!

• lol
        NÖNÖ kirjoitti:

Nönö mee vittuun!!!!!!

• Makaci47

Maruin pyssyt ei noin vaan mee paskaksi.Ette osanneet käyttää yksi syy voi olla siinä.Tai sitten teillä oli todella huono tuuri ja tuli virheellinen ase,mikä on aika epätodenäköistä mutta hyvinkin mahdollista.

• (Tiiän kyl...)

Kuules marui on lähes paras kuula-ase merkki ja tunnetuin , ne ei noin vaa hajoa. Joko ette osanneet käyttää tai sitten käytitte vääriä kuulia. Turha on tänne tulla ulvomaan kokeneille softaajille jotai että muka marui on huono opetelkaa eka tuntee aseet.

• s alle

SUOMI24 on yhtä hyvä kun marui! Älkää meille softaajille valittako! Ostakaa joku kallis ase! Tai kalliimpi! Pistooli ei oo ensinnäkään mikään softi ase vaan maallinen vara ase. Ostakaa vaikkapa kunnon rynkky tai konepistooli. Meille turha valittaa!

• airosyl

säkö sitte oot kokenu softaaja XD Ja mä oon softannu 5vuotta ja sanon et marui on huono ja kukaan AMMATTILAINEN softaaja käytä maruita ilman virejä koksa maruilla ei muuten pärjää!

Ja ehkä se on tunnetuin mutta ei todellakaan parhain

• asd56789
        airosyl kirjoitti:

säkö sitte oot kokenu softaaja XD Ja mä oon softannu 5vuotta ja sanon et marui on huono ja kukaan AMMATTILAINEN softaaja käytä maruita ilman virejä koksa maruilla ei muuten pärjää!

Tässä kyllä puhuttiin laadusta eikä tehosta kai ymmärrät. Tehokkaitakin marui aseita löytyy mutta tärkein ominaisuus on laatu ja kestävyys!

• matte94
        airosyl kirjoitti:

On parempiakin merkkejä, marui vain tunnetaan koska se oli ensimmäinen tekijä (wikipedia). mutta paljon halvemmalla saa parempia ja kestävämpiä aseita, esim. dBoys, A & K, AGM, AIM ja niin edespäin

• ii

mulla ittelläni on ollu mp7ai maruilta jo melkein 2 v eikä pienintäkään vikaa ole ollut. Sitäpaitsi pakkausen mukana tulevat kuulat ovat todella huonoja.

• Ja minulla on kanssa maruin mp7 ja ostin sen kun ase oli vuoden vanha ja paskana...
        Marui on ihan ok, mutta mielestäni marui tekee enää muutamaa asetta jota kannattaa maruilta ostaa.

• s alle

Joo marui tosiaan on paras airsoft ase merkki GG on ***** Cyma on ***** Aim top on ***** Marui on : ) : ) : ) Kiinalaistelkaa te vaan Cymalla ja JingGongilla (tai mikä nyt onkaan)!

• mieltä

Itselläni on Thompson, joka on pitkään palvellut uskollisesti vaikka kaikenlaisia sontakeleja on kokenut, eli varsinainen luottokalu.

Ja kun kyseessä on "Chicagon piano" niin kyseinen tykki lisäksi sen kuin kaunistuu käytön myötä.

• asdasdfsdf

ÄITIS HAJOS KU SINUA TEKI

• Isäs

LollollolollololxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDmaruit ei oo parempia ku kiinalaisetkaa!

Mun mielestä.

• wxd
        Isäs kirjoitti:

LollollolollololxDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDmaruit ei oo parempia ku kiinalaisetkaa!

Mun mielestä.

moi!!!!! onks xD hyvä?????mul on pc356?!?!

• s alle

Lelu on halveksittavasti sanottu! Ne ei oo leluja vaan kunnon airsoft aseita. Ittelläni on vsr-10 maruin jousi tarkkuuskivääri. Toimii hyvin, mutta hinta katossa: 190€- 230€. Nemesis Tampere myi 199€.

• NÖNÖ

Miks kaikki mainostaa jotai maruita vaikka se KUSEE!!
        Muutaman kerran jälkee ku on ollu softaamas haluis paremman!!

KOSKA:
        -Maruin tussarilla ku ammpuu nii toinen ehtii mennä piiloon ennen ku kuula on
        lähelläkää!
        -Tehot kusee
        -Täyttä muovia koko ase (sisältä ja ulkoa)
        -Runko halkeaa pienestä pudotuksesta
        (Cyma Ak-47 tippui puusta pienellä naarmulla)
        -Liian kallis
        -CQB taistelussakin kantama ei riitä
        -Ainoa mihkä voi olla tyytyväinen on HOPPI, mutta mitä järkeä ostaa ase hopin
        takii??

• Akseli.s

Ei niitä aseiksi lueta

• oBiz
        NÖNÖ kirjoitti:

KOSKA:
        lähelläkää!
        -Tehot kusee
        -Liian kallis
        takii??

Ensinnäki se kuula lähtee piipusta 90 m/s kun kiina aseilla (cyma ak-47) lähtee ensimäisen 5 tunnin aikana 130 m/s mutta niitten ensimmäisten tuntien jälkeen se ampuu 10 m/s eli luultavasti on hajonnut koko koneisto. kyllä saa halvalla aseen rungon cymalta,jing jongilta ym, mutta enään pitää vaihtaa kaikki muu. Itellä on ak-47 beta spetznats toimii perfekto.

• GRAA
        NÖNÖ kirjoitti:

KOSKA:
        lähelläkää!
        -Tehot kusee
        -Liian kallis
        takii??

Hei oikeesti!! Kyl maruiltaki hyviii pyssyi löytyy :p Ja ne maruin lähdöt on nii matalat ko Japseissa ei saa lähtee päälle satasen tai jtn. Mut kyl maruilta löytyy hyvii pyssyi :V

• matte94
        GRAA kirjoitti:

Hei oikeesti!! Kyl maruiltaki hyviii pyssyi löytyy :p Ja ne maruin lähdöt on nii matalat ko Japseissa ei saa lähtee päälle satasen tai jtn. Mut kyl maruilta löytyy hyvii pyssyi :V

totta, pistää vain uuden jouse (noin 35e) ja ehkä käyttää 9,6v akkua niin homma toimii

• xdxdxdxdxdxd!!!!!!!=
        NÖNÖ kirjoitti:

KOSKA:
        lähelläkää!
        -Tehot kusee
        -Liian kallis
        takii??

maruit on (HYVII)!"#¤&%/=?

• Cullin

Itte sain maruin vemppu vakio Glock17L, ja on jo päivän vanha, ja vielä pelaa.

Aseenne on voinut rikkoutua näiden seikkojen takia:

1. Olette ampuneet varmistin päällä, joten liipasin jne muut osat voivat rikkoutua.

2. Käytä vain laadukkaita kuulia. (Ei keltasia, punaisia, sinisiä, vihreitä) Poikkeuksia kumminkin on.

3. Huolimaton käytös.

4. ette ole lukeneet käyttöohjeita.

5. Ostit tavaratalosta, (ÄLÄ HELVETISSÄ OSTA!!!) Vain nettisivuilta, luotettavilta sellaisilta, (Esim Proairsoft, Jamatik, PARAS LAATU!!!)

• Superhakkermuovikuulanördemies

Eiköhän se ole ihan sama mistä ostaa jos on sama valmistaja ;) No joo. Kyllä Maruin vemput hyvin kestää oikein käytettynä, kuten on jo useampaan kertaan topiikissa todettu. Aseen voi mallista riippuen saada jumiin, jos kuula joutuu luistin väliin. Tämä saattaa tapahtua kun aseella tekee kaksoislatauksen. Esim latausliike ja uudelleen latausliike ampumatta aikaisempaa kuulaa ulos. Tietyssä asennossa kuula pomppaa ns. patruunapesästä luistin ja liipasinkoneiston ihmeelliseen maailmaan ja klops. Ase on jumissa. Yleensä jumittumisen saa pois omatoimisesti pienellä vääntelyllä ja heiluttelulla jos sellainen tapahtuu. Aika harvinaista, mutta eri valmistajien ja eri asemallien kanssa mahdollinen ongelma jousitoimisissa aseissa.

• HOPELESS
        Superhakkermuovikuulanördemies kirjoitti:

Eiköhän se ole ihan sama mistä ostaa jos on sama valmistaja ;) No joo. Kyllä Maruin vemput hyvin kestää oikein käytettynä, kuten on jo useampaan kertaan topiikissa todettu. Aseen voi mallista riippuen saada jumiin, jos kuula joutuu luistin väliin. Tämä saattaa tapahtua kun aseella tekee kaksoislatauksen. Esim latausliike ja uudelleen latausliike ampumatta aikaisempaa kuulaa ulos. Tietyssä asennossa kuula pomppaa ns. patruunapesästä luistin ja liipasinkoneiston ihmeelliseen maailmaan ja klops. Ase on jumissa. Yleensä jumittumisen saa pois omatoimisesti pienellä vääntelyllä ja heiluttelulla jos sellainen tapahtuu. Aika harvinaista, mutta eri valmistajien ja eri asemallien kanssa mahdollinen ongelma jousitoimisissa aseissa.

Olisko kellään tietoo tällasesta ongelmasta desert eagle 50 hardkick blowback gas aseessa että kun latasin sinne aika reilusti kaasua ja latasin lippaaseen pari kutia ja koitin ampua niin se ampui kerran normaalisti ja toisella kertaa se vaan napsautti sen kuulan ulos. Jos on tietoo miten ongelma hoidetaan niin kertokaa! Tarviin apua.

• matte94
        HOPELESS kirjoitti:

Olisko kellään tietoo tällasesta ongelmasta desert eagle 50 hardkick blowback gas aseessa että kun latasin sinne aika reilusti kaasua ja latasin lippaaseen pari kutia ja koitin ampua niin se ampui kerran normaalisti ja toisella kertaa se vaan napsautti sen kuulan ulos. Jos on tietoo miten ongelma hoidetaan niin kertokaa! Tarviin apua.

mulla on käyny samalla tavalla, mulla oli ainakin niin että siinä kaasun lataamisessa on oma taitonsa ja mä sitten olin ladannu huonosti niin kaasua oli mennyt ohi... voi myös olla ett ase on jo niin vanha/valmistusvirhe että se hylkii kaasua, kaikki kaasu tulee ulos (harvinaista) jos ongelma jatkuu... osta uusi lipas, ase on varmaan ihan kunnossa

• glokki

glokki 17 on hyvä paras jousitoiminen käsiase

• Jännä-mies

Kieltämättä Glock 17 on erittäin hyvä ase esimerkiksi lyhen lautaus liikkensä ansiosta, jos vaikka verrataan Maruin Berettaan

PS . Kyllä mulla ne Tokyo Maruit kestää... Kopio Maruista tiedä en....

• homo

olen 10v onko reilua että 7v riehuu kuula aseen kans ja mulsa notaan että odot viel 8 vuot

• söftäri 97

ei oo reiluu mun mielest mä täytän puolen vuoden pääst 13 ja mulle on ostettu kuula aseita jopa 10 vuotiaan ja saan viel joululahjaks 2 kpl kuula aseita...

• pertti fdoj

mitä jos kuuntelisit äikän tunnil paremmin ja oppisit kirjottamaan silleen että muut ymmärtää esim mitä tarkottaa mulsa , notaan odot(meinaatko odottaa?)

• vemppumaster

no ei hajoo! itellä tuo m92 ihan vi**n hyvä vemppu pisla

• tiedän sen

marui vois vaikka ruveta tekee OMPELUKONEITA!
        marui on ylihinnoteltua keräysmuovia jota ei todellakaan kannata ostaa.
        lapset ostaakaa cybergun tai cyma saat melkeen kolme semmost rynkkyä marui hintaan tehot paljon parempii, metallia, ja toimii ihan yhtä hyvin kun maruit.
        Tiedän kokemuksesta sanon vaat et kiinalaiset merkit nousee!

• Cullin

No älä.. ittelki on ollu Maruin vemppu glokki, ja ei hajonnu koskaa, sit myin sen kaveril. Omistan kyllä viellä nykyäänkin tämän M92, eikä vielkää oo hajonnu käsii.

• Maruin PUOLESTA!
        tiedän sen kirjoitti:

marui vois vaikka ruveta tekee OMPELUKONEITA!
        marui on ylihinnoteltua keräysmuovia jota ei todellakaan kannata ostaa.
        lapset ostaakaa cybergun tai cyma saat melkeen kolme semmost rynkkyä marui hintaan tehot paljon parempii, metallia, ja toimii ihan yhtä hyvin kun maruit.
        Tiedän kokemuksesta sanon vaat et kiinalaiset merkit nousee!

Tän kaverin kokemus rajoittuu tasan näihiin 90 euron kiinaihmeisii ja maruita sen on nähnyt ainoastaan kaupan hyllyllä! Tunnen siis tän jätkän ja kokemus softauksesta rajoittuu tällä James Bond- pistooli leikkeihin omalla pihalla! Marui ei ole paras, mutta laadukas (ainakaan minulle ei ole sattunut mitään). Tietenkin aseet voisivat olla metallisia ja tehot parempia, mutta suosittelen kuitenkin mielummin maruita kuin esim. cymaa, jollaista saat sitten korjautella joka toinen päivä...

• kiinalaisten puolest
        Maruin PUOLESTA! kirjoitti:

Tän kaverin kokemus rajoittuu tasan näihiin 90 euron kiinaihmeisii ja maruita sen on nähnyt ainoastaan kaupan hyllyllä! Tunnen siis tän jätkän ja kokemus softauksesta rajoittuu tällä James Bond- pistooli leikkeihin omalla pihalla! Marui ei ole paras, mutta laadukas (ainakaan minulle ei ole sattunut mitään). Tietenkin aseet voisivat olla metallisia ja tehot parempia, mutta suosittelen kuitenkin mielummin maruita kuin esim. cymaa, jollaista saat sitten korjautella joka toinen päivä...

jaahas kaveria taitaa vaan ketuttaa ku mul on näitä hyviä kiinareita ja sil on KOLMENSADANVIIDENKYMMENEN euron marui joka on mitä on taitaa vaan kaveria ketuttaa kun osti loistokasta maruita!(:

• Maruin PUOLESTA!
        kiinalaisten puolest kirjoitti:

jaahas kaveria taitaa vaan ketuttaa ku mul on näitä hyviä kiinareita ja sil on KOLMENSADANVIIDENKYMMENEN euron marui joka on mitä on taitaa vaan kaveria ketuttaa kun osti loistokasta maruita!(:

"Joka on mitä on"????????? Tämä "kaveri" ei edes omista tällä hetkellä kuula-asetta (!) ja mun maruissa ei ole ollut yhtään mitään vikaa! Totta kai sitä voi viritellä ja noin, mutta jo pelkästä paketista saa hyvin toimivan sähkön itselleen, eikä siihen mitään tarvitse laitella

• kiinaritrulez

"Joka on mitä on"????????? Tämä "kaveri" ei edes omista tällä hetkellä kuula-asetta (!) ja mun maruissa ei ole ollut yhtään mitään vikaa! Totta kai sitä voi viritellä ja noin, mutta jo pelkästä paketista saa hyvin toimivan sähkön itselleen, eikä siihen mitään tarvitse laitella

kyllä sen toimivan marui saa 350e jos siihe isket m120 jousen niin ihan varppina saat hyvää kierrätysmuovia koska marui aseet eivät kestä tommosta kun taas voit ostaa kiinalaisen jossa ln on valmiina 110m/s ja hintaa 150 ja kaikki sälät messii. kiinalaiset on nyt todettu hyviksi ja niitä kannattaa ostaa

• Maruin PUOLESTA!!!
        kiinaritrulez kirjoitti:

kyllä sen toimivan marui saa 350e jos siihe isket m120 jousen niin ihan varppina saat hyvää kierrätysmuovia koska marui aseet eivät kestä tommosta kun taas voit ostaa kiinalaisen jossa ln on valmiina 110m/s ja hintaa 150 ja kaikki sälät messii. kiinalaiset on nyt todettu hyviksi ja niitä kannattaa ostaa

Kiinalainen, joka lähtee kovaa, tekeekin kiepin ja JEE HEDSHOOT!! mutta kuula onki ampujan päässä! kyllä kovuutta saa mutta se tarkkuus onkin sitten ihan eri juttu!! Toisekseen kyllä myyjä voi aina väittää että pyssy pamauttaa 110m/s kudin mutta totuus voikin olla aivan erilainen....!!!

• niintainäinsinnepäin
        Maruin PUOLESTA!!! kirjoitti:

Kiinalainen, joka lähtee kovaa, tekeekin kiepin ja JEE HEDSHOOT!! mutta kuula onki ampujan päässä! kyllä kovuutta saa mutta se tarkkuus onkin sitten ihan eri juttu!! Toisekseen kyllä myyjä voi aina väittää että pyssy pamauttaa 110m/s kudin mutta totuus voikin olla aivan erilainen....!!!

mielummin ammun sen kymmenen kutia ennen kun osun kun taas ammun marui pyssyllä ja kaverit onjo kotonaan ennenkun kuula on perillä enkä nyt rupeaisi marui tarkkuutta kehumaan

• Maruin PUOLESTA!
        niintainäinsinnepäin kirjoitti:

mielummin ammun sen kymmenen kutia ennen kun osun kun taas ammun marui pyssyllä ja kaverit onjo kotonaan ennenkun kuula on perillä enkä nyt rupeaisi marui tarkkuutta kehumaan

eipä taida toi kymmenen kutia riittää, vaan taitaa mennä koko hicu lipas, jos sekään riittää. Kiinaihmeissä kun sattuu olemaan se hopu aika olematon, tai jos sitä nyt edes on, sillä kuula saattaa lähteä kovaa, mutta tipuukin jo muutaman metrin päässä!!?? MIKSI!? HOP-UP:in takia!!!! Maruilla kun sattuu olemaan maailman paras patentoitu hop-up! Luovuta hyvä mies, et sä maruita kaada!!!!

• rajaavähänpoikasein

eipä taida toi kymmenen kutia riittää, vaan taitaa mennä koko hicu lipas, jos sekään riittää. Kiinaihmeissä kun sattuu olemaan se hopu aika olematon, tai jos sitä nyt edes on, sillä kuula saattaa lähteä kovaa, mutta tipuukin jo muutaman metrin päässä!!?? MIKSI!? HOP-UP:in takia!!!! Maruilla kun sattuu olemaan maailman paras patentoitu hop-up! Luovuta hyvä mies, et sä maruita kaada!!!!

liiottelet vähän väittäisin että kiinaihmeillä lentää pidemmälle kun maruilla ja koko hiculipas menee yrittäessä jos kohde on niin kaukana että noin paljon menee kuteja niin se on sitten niin kaukana ettei maruin muovipalat lennä sinne asti kyllä se mahtaa ennemän ketuttaa se!!

• Maruin PUOLESTA!
        rajaavähänpoikasein kirjoitti:

liiottelet vähän väittäisin että kiinaihmeillä lentää pidemmälle kun maruilla ja koko hiculipas menee yrittäessä jos kohde on niin kaukana että noin paljon menee kuteja niin se on sitten niin kaukana ettei maruin muovipalat lennä sinne asti kyllä se mahtaa ennemän ketuttaa se!!

"Maruin muovipalat"!? Muovi kuuliahan käytetään softauksessa, en sitten tiedä onko kiiinaihmeet niin ihmeellisiä että tuo on korvattu jollakin muulla!? Ja edelleenkin väitän että vaikka maruissa sattuisi olemaan hiukan vähemmän sitä lähtönopeutta niin maailman parhaan hopin ansiosta se KYLLÄ lentää aikamoisen pitkälle! Ja puhuit tuosssa, että kiinaihmeen mukaan saa 150 eurolla sälät, niin jos sinä siihe kiinapaskaakkuun ja laturiin haluat luottaa, niin en estä! Varo vaan ettei tukka kärähdä ensimmäistä kertaa pistorasiaan laittaessa! "Kyllä se mahtaa enemmän ketuttaa se"??? Lopputuloshan on se ettei kummallakaan aseella osuta, mieti vähän noita sanojas!

• seolisittensiinä

"Maruin muovipalat"!? Muovi kuuliahan käytetään softauksessa, en sitten tiedä onko kiiinaihmeet niin ihmeellisiä että tuo on korvattu jollakin muulla!? Ja edelleenkin väitän että vaikka maruissa sattuisi olemaan hiukan vähemmän sitä lähtönopeutta niin maailman parhaan hopin ansiosta se KYLLÄ lentää aikamoisen pitkälle! Ja puhuit tuosssa, että kiinaihmeen mukaan saa 150 eurolla sälät, niin jos sinä siihe kiinapaskaakkuun ja laturiin haluat luottaa, niin en estä! Varo vaan ettei tukka kärähdä ensimmäistä kertaa pistorasiaan laittaessa! "Kyllä se mahtaa enemmän ketuttaa se"??? Lopputuloshan on se ettei kummallakaan aseella osuta, mieti vähän noita sanojas!

maruin ja kiinareiden osat on tehty kiinassa jos nyt ees sitä tiesit mielummin otan sen huonon akun ja normlaturin kun ostan ne nemusta tai prohobbysta hintaan 60e marui kusee loppu ja hyvästi amatööri vauva.

• Maruin PUOLESTA!
        seolisittensiinä kirjoitti:

maruin ja kiinareiden osat on tehty kiinassa jos nyt ees sitä tiesit mielummin otan sen huonon akun ja normlaturin kun ostan ne nemusta tai prohobbysta hintaan 60e marui kusee loppu ja hyvästi amatööri vauva.

Turvallisuus ensin, ootko kuullut! Mielummin 50 e ku et kärähän taivaan tuulii! Ja mitä tohon osiin tulee, mitä välii sil on, mis ne on tehty, ne on suunniteltu kuitenkin huolella, toisin ku kiinaihmeet, jotka on kehitetty päivässä ja rakennettu jonkun kiinalaisen autotallissa! Marui ei kuse, ainakaan niin pahasti ku kiinaihmeet (äklöttää lausuu jo nimiki) ja toisin ku sä, mä en oo enää vauva!

• mf

mun kaverilla on tokio marui glockki se on ollut sillä 5 vuotta ja se ei mene rikki te muut ette osaa käyttää niitä

• halitsia

kyl mulla on kans käynyt noin mut meni tukkoon koko piippu.
      kun mä sit aloin purkaa pyssyy niin osat levis ja en tiiä minne ne menee. sit paripäivää myöhemmin otin piipun irti kunnol ja katoin sinne siel oli kolme kuulaa peräkanaa jumis kun rupesin niit pois ottaan niin sieltä tuli nuppi neula vähän vään tyneenä ja nyt on yhden osan paikka enää löutymät mua potuttaa se niin paljon et voisin vaikka mennä sen heittämään kaupan tiskille ja valittaa siitä. :(

• nk

oon samaa mieltä g-g on parasmut marui syvält

• oiiijj kyllä

Kerro lisää !

• matte94

omistan 150e glock 17 ja se ainakin toimii... joskus laadusta saa maksaa enemmän

• SamuFin

ostin itte kangasalan hong kongista MP5 A3 maruin softaus aseen joka makso 89€ ja kaikki kyllä toimii ihan hyvin mutta ohjeet on kyl japaniks tai kiinaks

• minimies123

se palkki menee paskaks jos käyttää asetta liian kovakouraisesti tai painaa liipaisinta varmistimen ollessa päällä.

• I am g0nna kill u

Ei kannnnnnaaaatttttaaaaa ostaa halpis pisloja! Ja yleisil alueil alueil EI kantsi pelata! (laki... laki...) Marui aseet on iha OK jos ostaa aseita joiden hinta on vähän isompi kun kengän numero!

• p3te
        I am g0nna kill u kirjoitti:

Ei kannnnnnaaaatttttaaaaa ostaa halpis pisloja! Ja yleisil alueil alueil EI kantsi pelata! (laki... laki...) Marui aseet on iha OK jos ostaa aseita joiden hinta on vähän isompi kun kengän numero!

Joillain meinaa mennä taas offtopicin puolelle tämä homma. Ja hyvät ihmiset opetelkaa edes vähän siistimmin kirjoittamaan, poistakaa edes nuo ylimääräiset kysymysmerkit ym. hymiöt...yksi riittää

• tietämätön#89
        p3te kirjoitti:

Joillain meinaa mennä taas offtopicin puolelle tämä homma. Ja hyvät ihmiset opetelkaa edes vähän siistimmin kirjoittamaan, poistakaa edes nuo ylimääräiset kysymysmerkit ym. hymiöt...yksi riittää

Mistä löytyy maruin kertaviritteisesta centimeter masterista hop upin säätö kiekko??? Kiitän etukäteen

• -p.p.a-soft

toi kwc:n glock g17 kannattaa ostaa, ite omistan sellasen.
      sen lähtönopeus on 67m/s ja lipaskapasiteetti on 12 kuulaa, joka on aika köyhä mut ei se mitään jos on lipaksenlataaja tai vetää suoraan pullosta. siinäkään ei mee ku suurinpiirtein 3 sekkaa.
      jos joku ostaa tollasen nettikaupasta nii suosittelen www.nemesis.fi tai www.proairsoft.fi
      se on ihan OK vemppu. suosittelen 0.25g kuulia, koska ne lähtevät parhaiten.
      se on sitten hop upilla varustettu. ei säädettävä. SUOSITTELEN!!

• (salainen)

no mä olen sitä mieltä noiden kuula aseiden että jotkut niistä saattaa olla hyviä mutta kun tommosen asia kerroit maruin kuula aseista niin kyllä se hiljaiseksi vetää.Mä ostin pari vuotta sitten kuula aseen ja se toimi ihan hyvin en muista mitä merkkiä se oli mutta se toimi mut jos noi sun aseet hajoaa noin helposti niin kiinalaiset ovat ostaneet maruin aseita ja tehneet niitä mutta marui mainostaa niitä siinä ehkä syy?

• (ukkeli)

mua ärsyttää hirveästi kun ostin kaks päivää sitten ak47 kuularin marui merkkisen no kerkesin ampuilla sillä 1-3 päivää ja sitten se ei enää amuput kuulaakaan???!!!!! mikä vois olla pielessä voisisiko joku neuvoa mua tarviin apuu

• Jassooooo

Muistithan ladata akun?

• kestääkestää

kyllä ne kuula aseet kestää jos osaa käyttää!!!!! ottakaa huomioon että ne EIVÄT ole oikeita aseita ei ne kestä kauheeta mättööö. itelläni kestänyt kaikenlaiset kuula-aseet maruit ja G&G king arms jne...

• Osaa kielioppia :)

Marui on erinomainen ja kestävä merkki. En ymmärä, että joku saa päivässä maruin pistooleja paskaks, kun taas joillain ase kestää jopa viisi vuotta. Tosiasia on, että mikä tahansa kuula-ase kestää, jos käyttää asetta huolella eikä hosu kuin päätön karhu. Joka tapauksessa Marui on myös erittäin kallis merkki, mutta
        "Laadusta kuuluu maksaa" eikö vain? Mutta ovathan kiinalaisetkin erinomaisia aseita, jos käyttää huolella. Omistan Cybergunin valmistaman AK-47 ja toimii erinomaisesti ja hinnakseen aivan mahtava ase. Maruin pistoolit ovat luultavasti maailman ykkösluokkaa, koska hintansa takia se erinomaisuus voidaan kokea.

Mutta tietääkö kukaan sillaista merkkiä kuin "RealSword" Aseiden hinnat ovat aivan pilveissä, mutta se käsityö, joilla ase on tehty ja tarkkuus ovat aivan uskomattomia, kerran sain laukaista yhden laukauksen RealSwordin Dragunovista (jonka hinta 1050e) ja ase tuntui upealta näytti upealta ja ennen kaikkea ase oli aivan millintarkka (: Mutta minusta on naurettavaa, jos Maruita haukutaan pystyyn, slloin kun airsoft alkoi, Marui oli suuresti rakentamassa aseiden tulevaisuutta, joka näkyy edelleen esim. Sähköaseissa (:

• jee89348439202
        Osaa kielioppia :) kirjoitti:

Marui on erinomainen ja kestävä merkki. En ymmärä, että joku saa päivässä maruin pistooleja paskaks, kun taas joillain ase kestää jopa viisi vuotta. Tosiasia on, että mikä tahansa kuula-ase kestää, jos käyttää asetta huolella eikä hosu kuin päätön karhu. Joka tapauksessa Marui on myös erittäin kallis merkki, mutta
        "Laadusta kuuluu maksaa" eikö vain? Mutta ovathan kiinalaisetkin erinomaisia aseita, jos käyttää huolella. Omistan Cybergunin valmistaman AK-47 ja toimii erinomaisesti ja hinnakseen aivan mahtava ase. Maruin pistoolit ovat luultavasti maailman ykkösluokkaa, koska hintansa takia se erinomaisuus voidaan kokea.

Mutta tietääkö kukaan sillaista merkkiä kuin "RealSword" Aseiden hinnat ovat aivan pilveissä, mutta se käsityö, joilla ase on tehty ja tarkkuus ovat aivan uskomattomia, kerran sain laukaista yhden laukauksen RealSwordin Dragunovista (jonka hinta 1050e) ja ase tuntui upealta näytti upealta ja ennen kaikkea ase oli aivan millintarkka (: Mutta minusta on naurettavaa, jos Maruita haukutaan pystyyn, slloin kun airsoft alkoi, Marui oli suuresti rakentamassa aseiden tulevaisuutta, joka näkyy edelleen esim. Sähköaseissa (:

Ne maruin aseet on japanissa valmistettu eikä oo mitään leluja toisin kuin kiinan ihmeet. Te varmaan heittelitte niitä päin seiniä ja sitten OHO miks nää menee rikki.

• samuitsu

Mulla oli clock 18 sähkö toiminen, mulla ehti olla vaan se 3 kuukautta kun akku pamahti mutt tunnustan että pidin sitä liikaa laturissa. sitten menin ostaa uuden akun ja latasin sitä niin miten myyjä sano, mutta sitten kun olin ladannut 3h nii laitoin sen clockiin sitten se vaa nampsutteli siinä ja katoin akkua vähän huomasin että akku oli lämmin. Ajattelin että akussa ei voi olla uutena mitenkään vikaa nii sitten kaveri sano että se clocki voi olla oikosulussa kun se on sähkö toiminen. Muuten vielä mietin mitä siinä oli vikana

• asdafasfasfas

ite ostin jostai halpahallist double eaglen pistoolin 10 eurol ja lähtee 85m/s mut viritin ni lähtee joku 100m/s. Lipas 15 kuulaa. Oon ampunu tol yli 10 000 kuulaa ja voin sanoo et tosi hyvä vaikka onki kokomuovia. Miinuksena vois olla jos laittaa 15 kuulaa ni joskus tulee 2 kerralla mutta muuten mahtava ja tarkka pistooli.

Aloittelijalle sopiva

• AAAIIIIRRRSSSOOOFFFT
        asdafasfasfas kirjoitti:

ite ostin jostai halpahallist double eaglen pistoolin 10 eurol ja lähtee 85m/s mut viritin ni lähtee joku 100m/s. Lipas 15 kuulaa. Oon ampunu tol yli 10 000 kuulaa ja voin sanoo et tosi hyvä vaikka onki kokomuovia. Miinuksena vois olla jos laittaa 15 kuulaa ni joskus tulee 2 kerralla mutta muuten mahtava ja tarkka pistooli.

Aloittelijalle sopiva

Se on Airsoftia eikä sotaa eikä leikkisotaa eikä mitään muutakaan paskaa mitä selitätte koittakaa ymmärtää hyvät ihmiset ja alienit

• jkkh

osta fincoinssista aseita

• joojuujaa

kaverini glocikissa on sellainen liipaisinvarmistin jota pitää painaa että liipaisin liikkuu. ja ehkä ette osaa käsitellä airsoft aseita.

• bllp

jos jotain kauppaa voi sanoa huonoksi niin FINCOINS kaveri osti sieltä aseen ja anto mun ampuu pari kertaa jumitti 3 kuulalla kun yritti ampua ni liipasin heitti veivit kun yritti korjata asiaa ni liipasin lipesi käsistä ja tipahti puulattialle ja halkesi ja sitten ostin kaverille uuden aseen ja kun katselin takuuta niin ihme kyllä se ei korvaa katkenneita osia tai jumituksia (kuulat olivat diablon tarkkuus hiottuja 0,2g kuulia) ja olen omistanut airsoft aseita 5 vuotta joten ei ollut taidottomuudesta kiinni. (mutta jotkut voivat olla eri mieltä :P)

• jööpöö
        bllp kirjoitti:

jos jotain kauppaa voi sanoa huonoksi niin FINCOINS kaveri osti sieltä aseen ja anto mun ampuu pari kertaa jumitti 3 kuulalla kun yritti ampua ni liipasin heitti veivit kun yritti korjata asiaa ni liipasin lipesi käsistä ja tipahti puulattialle ja halkesi ja sitten ostin kaverille uuden aseen ja kun katselin takuuta niin ihme kyllä se ei korvaa katkenneita osia tai jumituksia (kuulat olivat diablon tarkkuus hiottuja 0,2g kuulia) ja olen omistanut airsoft aseita 5 vuotta joten ei ollut taidottomuudesta kiinni. (mutta jotkut voivat olla eri mieltä :P)

kuula purkista saa hallvallakaasuaja kaikkee, en sanos aseista, mutta kuitenkin. http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=index&zenid=99b0fa47dd23c7702187dc3820ef1fe

• diablo_23

airsoft ei ole sotaa!!! ja oletko varma että nuo sun pennut latas aseet oikein??? (jos ase ladataan ylös alaisen menee kuula väärään paikkaan ja ase voi mennä tukkoon/hajota!!!

• adsaaaaaaaaaaaasdasd

niin jotkun muovi jousi aseet osta rautanen sähkö ase siinä kestää

• jokujokujokujoku

Hong kongin aseita ei testata ollenkaan, joten jotkut ovat huonoja. Kannattaa ostaa Proairsoftista.

• somora

opi käyttää niitä. Käytät jotain kaks osasia well:in kuulia

• soturi383

mulla on semmone hongkongista ostettu kwc:n tekemä M92FS pistooli hop up cal. 6mm bb sit siihen mahtuu 13 panosta materiaali on ABS paino 400g aseen pituus on 219mm energy on 0,4 joule joka makso vaan 29.95 euroo ja on tosi hyvä ampuu 67/m sekunnissa. kannattaa hankkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

• älkää ostako

ostin just syksyl kwc glockin hongkongista mutta nyt ajattelin hankkia toisen lippaan glockiin mutta ei siis löydy mistään. onhan glockki tosi hyvä ase MUT KUN KAIKKI OSTAA NIITÄ et sitten pitää tilata jostain amerikasta tai euroopasta glockin lipas kun kotimaisista kaupoista ei löydy että ostakaa myös muita pistooleja kun glockkia

• JÄRKEVÄ
        älkää ostako kirjoitti:

ostin just syksyl kwc glockin hongkongista mutta nyt ajattelin hankkia toisen lippaan glockiin mutta ei siis löydy mistään. onhan glockki tosi hyvä ase MUT KUN KAIKKI OSTAA NIITÄ et sitten pitää tilata jostain amerikasta tai euroopasta glockin lipas kun kotimaisista kaupoista ei löydy että ostakaa myös muita pistooleja kun glockkia

pro airsoftista löytyy ja monesta muusta suomalaisesta airsoft nettikaupasta selatkaa GOOGLEA

• kjhghjkoihg

PRO AIR SOFTISTASAA 18,90 PUMPPARIN lippaaseen menee :180 panosta .pituus:560.paino:600g ja lähöt on :108m/s

• RRBTBHTRHERTRHETGHE

AHAHAHHAAHHAHAHAHAAHHAHAAA EI MIKÄÄ IHME JOS HAJOO KU MAKSAA 40 EGEE

• hdothj

Eikös nuo käyttöohjeet kuuluisi lukea ennen käyttöä??

• dmzfkgjsöd

yleensä maruin ohjeet on japaniksi?
        kyllähän ne kuvat on mutta niistä saa sen verran selvää että
        älä ammu koiraa
        älä ammu itseäsi silmään
        paina tätä nappia ja jotain tapahtuu...
        jne...
        itse olen ihmetellyt että jos ne maruin aseet on niin suosittuja niin miksi ne ei laita ohjeita englanniksi mukaan?

• nmtrh
        dmzfkgjsöd kirjoitti:

yleensä maruin ohjeet on japaniksi?
        kyllähän ne kuvat on mutta niistä saa sen verran selvää että
        älä ammu koiraa
        älä ammu itseäsi silmään
        paina tätä nappia ja jotain tapahtuu...
        jne...
        itse olen ihmetellyt että jos ne maruin aseet on niin suosittuja niin miksi ne ei laita ohjeita englanniksi mukaan?

yleen sä ohjeissa on alhaalla lyhyesti englanniksi.

• ......

ne kestäkään kun käyttää jotain Tarjoustalon 0.12g kuulia. Ei mikään ihme, että aseet hajoaa. Käyttää kunnon kuulia, niin kyllä kestää. 7 vuotta vanhan jousitoiminen Glock 17 HopUp toimii vieläkin kuin uusi.

• Softaaja.......

Minä kyllä olen tykänny tästä mun ostamasta USPista jonka ostin honkarist. se on ollu mul 2v ja se on toiminu ihan sika hyvin. (vaikka en nykyään käytä sitä paljoa.) PS: Nykyinen ase on ostettu proairsoft sivulta. ( G36C )

• Softaaja.........

Ainiin unohdin mainita että toi mun USP on marui.

Marui on ihan hyvä merkki ja kestävä sellainen.

kunhan siitä muistaa pitää hyvää huolta :)

• joppe!?!?

maruin pyssyt on kasa kuumaa paskaa jos haluut hyvän vempun osta KWC:n colt delta elite se on paras vemppu mikä on saatavilla!

• tyhjhtrth

Marui on laatu merkki. Se ei ole kuumaa paskaa vaan käyttäjä on.

• softair

no jousiviristteiset pislat on heikompii kuin normit. Mun kaveril on maruin jousiviritteine vakiopistooli jossa ei ole hop-uppii mut se lentää pidemmälle ku mun vanha KWC P99.

• karjalohjan neste

Ostin 26 eurolla nesteeltä jousitoimisen coltin pari vuotta sitten ja vieläkin toimii moitteettomasti, vaikka sitä onkin tullut tiputeltua veteen ja kallioille.

• sdfgyhujhgfdsderftgy

Ei airsoft aseet ole tehty tiputeltaviksi. tajusitko

• hujitsu77

mulla oli sama ongelma maruin glock 17l kanssa. pelasin ja latasin ja ase ei ampunut... sitten kotiin pohtimaan mkä on ongelma. ja sitten kauppaan selvittämään ongelmaa. siellä se se selvisi ja asee seen oli jumittunut kuulia. syy:väärä lataus. latasin ase väärin päin... siitä opin että älä lataa kuin elokuvissa.... MUTTA olin silloin tyhmä ja kokematon....

• pk alue softaaja

Okei täs varmaan ollaan kadottu aiheest pariinkin kertaan ja tän 6 vuoden aikana tämä ehditty sanomaan, tai sitten ei, että se ei ole siitä kii, että kenen tekemä ase on.
      Useimpien mielestä Marui on hyvä merkki, mutta arvatkaas kumpi on parempi laatuinen ase? Maruin alle 45€ muovi pisla vai Ching chongin 800€ täysmetalli M249? Joillekkin saattaa tulla yllätyksenä, mutta kyllä se kiinan ihme vie. Tämän voin sanoa 8:n airsoft aseen omistajana ja 6:n vuoden harrastus kokemuksesta.
      PS. Ja niin vaikealta kuin se kuulostaakin, yrittäkää SAADA NE TÄHLÄSET VIETSIT POIS PEKRELE!!!!111

• Softottaaja

Eiköhän se maruin muovipisla ole siinä 800€ hintaluokassa ja kiinan ping pongin täysmetallinen 45€.

Marui on täysin ylihinnoiteltu ja yliarvostettu merkki.
        Kannattaa muistaa, että ne "kiinakopiot" on kopioitu 1:1 maruin versioista, mutta niitäpä onkin vielä parannettu.
        Eli kiinakopiot ovat oikeasti laadukkaampia, tehokkaampia ja mikä parasta, halvempia!

• gjvgjv

mullaki meni mun m16a2 rikki

• adfghjwertyhjgfd

eimene m16 a2 rikki jos osaa käyttää vitun lonkero.

• pulgjkf

ostin minimanin kuula aseen nii kyl lähti kuulia mut ny o menny vuos nii iha pieni lohkeema ja pisti erkkaa siihe oon vähä viritelly

• oikees oot

mun mielestä softottaaja on oikessa siinä että marui on aivan yliarvostettu merkki ku mä ostin maruin thompsonin ni se meni rikki 3-5 kuukaudessa ja sit ku ostin puolen vuoden päästä ak 47 cybergunilta se on vielä ihan kunnossa ollu ku oon kaksi vuotta sitä käyttäny

• aghjkg

varmaan liian kovakourasesti käyttäny ootte pistooleja

• bad boy

onko marui p90 hyvä kun päätän ehkä ostaa

• Sk hilux ruotsi tr a

Maruin paras ase.

• Fyreme

Onhan se ihan siedettävän hyvä, mutta suosittelen, että hanki mielummin kiinalaisase kuin Maruin ase.

• hopeinen.h

Maruin P90 on paras minkä voi ostaa, siis jos P90 halajaa.

• pessimissi

ei sillä mitään tee!

• softijunnu

Oon täs nyt harrastanut pari vuotta airsoftia ja minulla on ollut useta aseita. Maruin sähköaseita on ollut parikin kappaletta ja ne on kestänyt vallanmainiosti ja on toiminyt hyvin, tehothan niissä on pienet mutta kyllä siinä kantamaa riittää kun säätää hopin oikein. kiinaaseita on ollut yksi ja se toimi niin ja näin. tehoja siinä oli mutta ne kyllä laski aika nopesti ja siinä oli paljon vikoja. mutta minun mielestäni marui tekee todella hyviä aseita mutta toki on parempiakin.

• meitsi-

ihme rageemista koko sivusto no huhuh

• aloittelija....

Voiko käytettyjä airsoft kuulia käyttää uudestaan?

• a.p.i.n.a.

voi niitä tåki käyttää jos aseensa haluu hajottaa ja riippuu vähän siitäki missä ne on käyny mutta tuskin sulla on varaa hajottaa sun asees ku ei näytä olevan varaa kuuliinkaaan ku joutuu käytettyjä keräämään.

• Fyreme

Ei suositella. Toki ne piipusta lähtevät hyvin ja voivat kestää, mutta en todellakaan suosittele, sillä voivat mahdollisesti hajota osuessaan.

• DIABlo on parhaita

en ikinä käytä niitä kuulia jotka tulee pakkauksen mukana tilaan aina samalla kuulat mukana kun tilaan aseen tilaan aina diablo kuulia ne on hyvää laatua.

• kakkapoika44

Kokeileppas jotain muuta merkkiä ku diaplot on ripulia tikun pässä!

• lolzz

Diablot ovat perus kuulia, normaalit hyviä, BIO-kuulat ovat taas huonoja. Ja jokainen käyttää niitä kuulia, mitä itse tykkää, itse käytän Guarderia ja G&G:tä...

• MITÄ HELVETI KUULIA

mitä ***** kuuli oikein ootte käyttänyt ei ainakaan kannata käyttää aseen mukana tulevia keltaisia paska kuulia ne jää aseen sisään ennemmin tai myhemmi

• kuula

niinpä minun pikku veljen airsoft aseen piippuun jäi kuula jumiin ja ne oli niitä keltaisia jotka tuli pakkauksen mukana

• ..............

Mitenkäs tuo liittyy Maruin aseisiin?

• haista *****

oonko väittäny et se liittyy Maruin paskoihi aseisii

• Mitä emätintä?

Ai sunko pyssy ei oo paska, koska siinä tuli keltaisia kuulia mukana?

• Järjen ääni

Voi vittu teidän kanssa! Seittemän vuotta sitten joku homo sanoi Maruita paskaksi ja te kinastelette siitä vieläkin! Jos ei osaa käyttää airsoft-aseita, niin minkä sille voi? Siihen ei auta ees tää teidän kymmenen kilometrin keskustelu!

• nyt loppu

minunki mielestä se pitäs lopettaa!!!

• Innnokas softari

Joo. Mulkiin on noita Maruin aseita 2. Clock ja Commando 733, Commandossa ei mitään vikaa ja Clock pistoolissa joskus kuula menee luistin alle ladatessa. Tuon tapahtuman voi estää, kun pitää mielensä ja lataa rauhassa. Kohta meinaan ostaa KWC Taurus PT 24/7 CO2.

• kyllästynyt aiheesee

oo jo hiljaa. täs keskustelus on koht300viestii. alotetaan vaik uus paremmasta aiheesta tai lähetää kaikki pelaamaan airsoft peliä jonnekki mettään

• Robbarinpistooli

Itse ostin ensimmäiseksi aseeksi robbarista jonkun usb pistoolin ja se hajosi kaksi kertaa mutta johtui vain minun käyttö tavastani. ( Olin 8v napero) Kaverillani oli samanlainen ja se ei hajonnut. Se on vissiin ehjä vieläkin vaikka on jo ainakin 8v sitte osdtettu. Olen nimittäin nyt jo 16 ja omani hajosi lupulliseti viime vuonna kun tiputin senm vahingos pihalla kivetykselle. Fail! :). Nyt olen omistanut g36c:n 3 vuotta ja toimii tosi hyvin ainoastaan hop uppi pitäis säätää. ((Btw jos kirjoitus virheitäniin iPhonella on vaikea kitrjoittaa jos on jumalattomat pottu peukalot :d l. Se peittää yhellä kertaa noin 9 kirjainta jos oikein kunnolla sählääm.))

• Peukku

Ja vielä! ajattelin itekkin ostaa saman co2 pistoolin koska vaikuttaa arvosteluissa ihan hyvältä.

• joukuukukukukkuk

mulla on toi m92f marui ja se meni mullaki rikki ekal kuulal vein sen sinne kauppaa ja ne sano et se on se verra laadukas et antaa mul toise sellase ja se on just hyvä

• softaaja 12

se oli maanantai kappale varmaan.

• Marui
    • Jarmo Siilinjärveltä

Toi on hyvä ase kantsii ostaa. Ja milgearista king armssin lipas paletti (5 kpl. lippaita ja yhteen menee 100 kuulaa.39€.)

• minää 2

ehkä halpikset on huonoi ostin markkinoilta jousi toimisen mp5 ehin ampumaan n.yli100 kuula sit hajos sisält joku

• pro.airsoftaaja

totatota ökrhömn mum kaveril on toi jousitoiminen mp5a3 eihajoojos ei hajota. maanantaikappale. tai käyttäjäs vika.

• sdfghgdsuyhj

On joka sarjan ja valmistajan tuotteissa aina jokuvika.

• aloittelia

ite alotin airsoftauksen mosberg katkaistulla puujäljitelmä haulikolla

• Marui on ihan ok merkki vaikken enään suosi ite sitä. Cybergunin aseet ovat monesti Maruin tai A&K tekeleitä ja nekin kestää. Silloinkun tämä keskustelu eli 2005 on aloitettu niin osat ovat voineet olla heikompia tekniikka ja ideat kehittyy. Marui panostaa kestävyyten muttei lähtönopeuksiin senpä takia niillä on virity settei tarjolla.

• pro.airsoftaaja

soviet.sniper on oikees marui teki ekan aseen vuonna 1965, se oli eka airsoft ase. varmaan joltain 2000 luvulta lähtien marui on noussut entistä kestävämpien aseiden listoille. mul itellä on maruin commando m733 ja jousi toiminen glock 17, nekestää vaikka m16 on pinnaltaan muovinen sisukset on metallia on han näitä muitakiin kestävii ase valmistajia G&G, ISC,AIM,King Arms,Gybergun, ei tietääkseni tee aseita

• airsoft

no hajoamiseen on aina hyvä syy joko lataaja ei saa luistia vedetyksi loppuun asti ensimmäisellä kerralla ja koneistoon menee kuula joka sitten rikkoo aseen

• nimimerkki varattu

Perus Suomi24-keskustelu: 8/10 jauhaa paskaa siitä, onko airsoft sotapeli, leikkiä, harrastus vai ihan jotain muuta. 1/10 pyytää ihmisiä rauhoittumaan ja 1/10 tietää jotain airsoftista ja antaa järkevän vastauksen alkuperäiseen kysymykseen.

• random pesukone

äppäppäp... siit on 1/100 jotai random pesukoneita jotka vaa pälpättää ja kyselee ja väittää vastaan ja laskee väärin noi roskapostinesto laskut XD! PS. maruin aseita ei saa haukkua, ne on super hyviä! (mikäli tämä nyt eedes oli se ``maruin aseet menee rikki´´ juttu

• Potsinallo

Voi vittu teidän mielestä tää laji on varmaan perseestä ne jotka keskustelee miksi sitä kutsutaan sotimiseksi vai pelaamiseksi se on mielipidekysymys. Teidän elämänne on turhaa jos jaksatte väitellä noin paskoista asioista SAATANA

• expertti

Se joka tykkää että maruin laatu on huono saa haistaa paskaa,koska mulla oli varmaan 10 vuotta vanha marui p90 ja se toimi ihan niin kuin uusi.

• paras softaaja

mul on toiminu viimeset 25 vuotta sama maruin kuulapyssy joka ostettiin vuonna 1987

siis on hyvä ja toimii hyvin ei mitään ollut menny rikki ja ei oo viritetty ja lähöt on 140 m/s ja painaa vajaan kilon että kannattaa ostaa koska se mun ase on jo 25 vuotta vanha

• paras softaaja

kovassa käytössä joka ikinen päivä kätetty asetta

• random pesukone

miks kaikki kommentoi kun joku kahjo sepustaa omiaan. ei oo niin iso juttu jos joku väittä maruita huonoks koska se ei muuta sitä että marui on luotettavin merkki maailmassa.

• paskapyssyvituttaa

Minultakii yhestä 10 euron pistoolista, jonka ostin maxi-makasiinista katkesi muoviläpyskä joka yhdistää liipaisimen koneistoon, voiko korjata mitenkään???

• voi korjata

joo. osta uus ase.

• hooooooooooooooooooi

hmomoomoomoomoooohhuihdfuihfrujhduj oli tylsäääää äää äää ää hooooooooi

• dfghfgjfghhbjnmfghbj

vitttttttttttttt

• Idi00tit

Real Sword on parempi kuin marui.Marui on top 4.Ei se Marui ole paras.

• Marui on kyllä huonoin pelkkien sisäosien laadun perusteella.

• Realsword

Real Sword on myös kalliimpi kun marui, mutta jos rahaa riittää nii Real Swordin ak-47 :)

• Realsword kirjoitti:

Real Sword on myös kalliimpi kun marui, mutta jos rahaa riittää nii Real Swordin ak-47 :)

Riippuu mistä ostaaja mitä ostaa.

• hellästi hyvä tulee

itelläni on maruin jousitoiminen scorpion joka on hommattu joskus 2003-2004 tienoilla eikä mitään vikaa oo ollu vaikka kuulia on varmasti menny satojen eurojen edestä..

• softing2

Aiheena oli se et Maruin aseet nyt hajonnu eikä se onko sotimista vai pelaamista. Pikkulapsille se et kuulat tulee kyl kovaa. Mut en siitä hajoamisesta tiiä, pudottelitteko niit tai oisko voinu kuljetuksessa vahingoittuu.

• kaikki pellet :O

HEI KAIKKI ARVOLLISET MUNAPELLET, MARUIN VEMPUT EI OO HUONOI NE ON PARHAITA VEMPPUI MITÄ RAHALLA SAA MUTTA TE HOMPPELIT HAJOTATTE NE

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe