Kiitos minnalle!
minna on kylsä nainen.toivottavasti
minna lukee hyätkin palautteen hänestä.
minnalle kaikkea hyvä!:)
MINNA PARAS; kiitos minnalle
7
1146
Vastaukset
- caitlin
jopa iina ehti äkkiä ylistamään minnaa .
Kyllä Antti sanoi hyvin että "iso osa taloa lähti pois... muualtakin kuin keittiöstä". Kiitos Minnalle, talon nuorekkaalle äidille :)
- äänestäjille
Hyvä kaikki äänestäjät, nyt saimme mahdollisuuden päästä selvään tyyliin eroon tästä henkilöstä.
Muiden jo mainittujen kielteisten attribuuttien lisäksi kaikkitietävyys näytti viimekädessä astuneen kuvaan. Tiesin että...tiesin, että...Odotin, että..
Noinkohan meni pelit ihan pasmojen mukaan.
Mutta nyt on parempi, eikä tule ikävä. - hemppa
vastaustaan ett sanoinko mä että minna talon ainut ystäväni ,,,et en kai mä noin sanonu johon tiina tokas ett kyllä sä jotain tollasta tuumit
- Kiia
hemppa kirjoitti:
vastaustaan ett sanoinko mä että minna talon ainut ystäväni ,,,et en kai mä noin sanonu johon tiina tokas ett kyllä sä jotain tollasta tuumit
Antti sekaisin: "mitäh kaik hänen faninsa poissa..mitä nyt...aaa eiku mitä mä sanoin...eiku." Hyvä, että Minna nyt tippui, kun sillä koko ajan kuitenkin oli niiiiiin kova ikävä lapsia. Tsemppiä vaan tupakkalakkoon jos päättääpi sitä Minna jatkaa:)
- mitä?
minnasta on keskustelua jo vaikka kuinka monella avauksella. ja seriffi täällä vaan vastailee vaikka pitäisi poistaa näitä uusimpia avauksia.
mitä? kirjoitti:
minnasta on keskustelua jo vaikka kuinka monella avauksella. ja seriffi täällä vaan vastailee vaikka pitäisi poistaa näitä uusimpia avauksia.
Juu no oikeassa olet toisaalta kyllä, mutta ei raaskinut näin positiivista avausta poistaa juuri kun Minna on pudonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246