Läiskis

Olipas liukas lattia toimistolla...olivat siivoojat vahanneet lattian...
Eli auki ollaan..vaan liksapäivä tänään...:)

18

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar1

itseäsi aamusta telo..:((((( Aikaisin ollaan liikkeellä tänään täälläkin joten huomenia vaan!

• sopiiko meihinkin...:))
        Huomenta sinne pohjolaan...hei oletkos se pohjan akka...hups toi oli näppis...aina utelias...
        Mun pitää nyt pehmentää siis oletkos pohjan neito...:))

• tuffe

Kuuluuko sinne saakka jos huudan?

Sinähän liikut tänään sitten liukkaasti :) Mitäs jos pyytäisit pomoa tuliseen tangoon, ehkä rapsahtais bonus taskuun?? Tuosta tuli mieleen vitsi, tiedätkö mitä mummo tekee iltapäivä-tansseissa? Hän ottaa tilaisuudesta vaarin :))

Osasit muuten kauniisti vastata av:lle...

• heräsin nyt...vätystää
        Oletko käynyt koskaan ilta-päivä tansseissa ??

• tuffe
        hai kirjoitti:

heräsin nyt...vätystää
        Oletko käynyt koskaan ilta-päivä tansseissa ??

Onko sulle koskaan kerrottu että illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan ;)) vai menitkö horrokseen kun siirryttiin talviaikaan.. :) Oikeesti luulin ettei hait nuku ikinä, vaanivat vaan alati :))

Sain äsken avaimet kämppääni... nyt ei kun hihat heilumaan.. tuutko meriv:n kanssa vahtimaan kaljapulloja?

• tuffe kirjoitti:

Onko sulle koskaan kerrottu että illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan ;)) vai menitkö horrokseen kun siirryttiin talviaikaan.. :) Oikeesti luulin ettei hait nuku ikinä, vaanivat vaan alati :))

Sain äsken avaimet kämppääni... nyt ei kun hihat heilumaan.. tuutko meriv:n kanssa vahtimaan kaljapulloja?

Het palvelukseen....
        Onnea onnea uuteen kotiin....
        Meris onkin hyvä vahtimaan kaljapulloja..lyö het näpeille jos meinaa korkata..ääh vitsi....
        Aika ja paikka niin het uin sinne...:))

• Miten saa mukavat unet keskeytettyä, niin ettei nuku överiksi?
      Ja miten saan vanhan tavan kitkettyä itsestäni, kun tuota tyhjaa rannetta vaan tuijottelen koko aamun? Se kello pirulainen kun meni menemään rikki.Hauskaa viikonalkua sinnekkin, täällä tosi hauska.....Älä telo selkääsi sen liukkaan lattian kanssa....

• Nyt aikaa mittaa tik tik..vaan eihä nyky kellot noin sano..

• AngorVat

onko kellot oikeessa ajassa ;)))))

Haukku ei ymmärrä tätä kesä-talvi-aikaa; kumma juttu?

Pakollinen aforismi:
      "Alkoholin liikakäyttö on ongelmiin sekä syy että ratkaisu."

Niin ja hyvää huomenta! Tänään on villi päivä :))

• onnellinen

en muistanu siirtää kelloja ja nyt olen tunnin etuajassa, lenkillä jo oon käyny ja suhkussa...
        Hyvä etten jo ole töihinkin menossa...
        Piti kyllä illalla siirtää ne kun tulin kotia mut sit vaan unohtu ku tuli vieraita!!!!
        Onkohan tämä jo sitä vanhuutta...että alkaa unohteleen asioita???

• AngorVat
        onnellinen kirjoitti:

en muistanu siirtää kelloja ja nyt olen tunnin etuajassa, lenkillä jo oon käyny ja suhkussa...
        Hyvä etten jo ole töihinkin menossa...
        Piti kyllä illalla siirtää ne kun tulin kotia mut sit vaan unohtu ku tuli vieraita!!!!
        Onkohan tämä jo sitä vanhuutta...että alkaa unohteleen asioita???

Ole kelloja siirtänyt mutta tuntui kivalta laittaa kello soittaan tuntia myöhemmin aamulla ;)) Oikeestaan on ihan kiva huijata itteensä - vai ?

• sano hälle että on nyt talvi..rukkaa sisäisen kellonsa siihe...
        Niin moi moi...:))

• funis

*täräyttäää ryminäl sisää* hups...unohin koputtaa*wirn*

tot ei kai tui luikkaus johtunu mun kaffivanast*toimii opasteen ulkoovelle* *nauraaa*

kuis vkl tökkäs??

• kävit mua rehvaamassa toimistolla...mitä sanoivat..en ollut paikalla...kaupunkilla luuhasin...:))
        Tarjosivat sentään kahvit

• Alkohooliin kuolee eniten suomalaisia miehiä....
      Miten se voi olla mahdollista..meitä on niin vähän...kippis......

• Lilja-Orvokki

v

• kummaa??

jotta niinkö kuppia otat..työaikana? mitäh?? :o)) Mukavaa viikonalkua hai(ven) :o))

• meriv

siivooja paikalla mutisten närkästyneenä lattialle ilmestyneitä ahterin jälkiä.

Oletkos lainkaan tullut ajatelleeksi kuinka vaikeaa ja suurta taitoa vaativaa on vahata lattia sellaiseksi, että aamusella toimistoon tulevat, viikonlopun jälkeen silmät sumeina astelevat, pahaa-aavistamattomat työläiset suorittavat jopa taitoluistelupisteytyksessä korkealle sijoittuvia salkoveja kierteellä taaksepäin???

Jos vielä onnistuit pitämään kahvin mukissa..tai mikä taidokkaampaa..pyydystää sen takaisin mukiin istuessasi ammattitaidolla vahatulla lattialla..*taputtaa hurmioituneena*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe