Nyt rupes tapahtuun. Kaikki pakkaa kamat.
24/7 ruudut auki
10
2450
Vastaukset
- väliaikatuloksia
itellä ei näy :)
- Ninia
siis mitä talossa oikein tapahtuu????miks ne kaikki pakkaa??!?!?!?mitä, mitä, mitä??
- .....
Ninia kirjoitti:
siis mitä talossa oikein tapahtuu????miks ne kaikki pakkaa??!?!?!?mitä, mitä, mitä??
BB ilmoitti että kaikkien on pakattava kaikki kamansa pussilakanaan!! Eiköhän joku kerro sit tarkemmi ku saadaan lisää tietoa.. :)
- että..
..... kirjoitti:
BB ilmoitti että kaikkien on pakattava kaikki kamansa pussilakanaan!! Eiköhän joku kerro sit tarkemmi ku saadaan lisää tietoa.. :)
huoneet yhdistettäisiin
- seuraan 24/7 heh
..... kirjoitti:
Verhot on nyt kiinni ja pihalla tapahtuu jotakin
Mitä lie onkaan tapahtumassa. Aloitus kyllä pitää paikkaansa.
- ei_tapahdukaan
Juu niin istuu. BB on todella ikävystyttävä, vähän nopeutta toimintaan tai olis näyttänyt elokuvan odotusaikana.
- 24/7 Maco
Antilla pipo, Perttu, Tiina ja Lintsi höpöttelevät Sulkavan souduista, myös Antti...Terhi hieman hissukseen ilman tuolia...viva digi ja kaapelikortti...15€ ja näkyy loppuun asti 24 h. Ei sitä silti jaksa koko aikaa katsoa, mutta muuten ihan mukava kuunnella niiden jorinoita välillä... :)
- Vohveli
jengi nukkuu ja Terhi ompelee
- seuraan 24/7 heh
sieltä löytyi Armeija kamoja soppatykki johon keitetään hernekeittoa ne yöpyykin ulkona
Joukkueen johtajaksi valittiin Antti.
Ja ne yöpyy siellä ma-torstai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246