läpi repaleisen lokakuun...kaipuu kaljakori kilisee..... etkö tiedä voi yksinäisen miehen viedä marraskuuuuuuuuu....."
Hoomenta kaikille.......=:0))))))))))))
"Ohi syyskuun..
9
300
Vastaukset
- takkunen
assii joten huoment tällekki päivälle.Ja viel oikkeen hyvää päivää saman tien.Lupailevat ainaski kohtuullisen hyvää sää määtä.Jokos kaffeet on sipastu ja silmät auennu?
tunnin ollu hereil.....Ja kahvitkin jo kerkesin hörpätä....... Silmät vähän jälkikäteen aukenee.....heh....=:0))
- takkunen
BBrunetti kirjoitti:
tunnin ollu hereil.....Ja kahvitkin jo kerkesin hörpätä....... Silmät vähän jälkikäteen aukenee.....heh....=:0))
2 tuntii hereillä ja hereillä,miten niin mä oon hereillä,kun en ees nää näpyttimii kunnolla,tai sit aamusesta nukkumatti ei oo viel luovuttanu ja kyttii kulman takana et koska iskis uudemman kerran.En anna periks en en en,oon sisukas ja istun vaan täs.
Ei voi olla totta,taas jumis,ei yhtään mihkään mee,palaa samana takas,ei ees esikatselu onnaa.Eniro hoiiiiiiiiiiiiii,ny se noita-akka sielt langoilt vekee,tai mä tuun ja tiputan sen,heti hopi hopi. takkunen kirjoitti:
2 tuntii hereillä ja hereillä,miten niin mä oon hereillä,kun en ees nää näpyttimii kunnolla,tai sit aamusesta nukkumatti ei oo viel luovuttanu ja kyttii kulman takana et koska iskis uudemman kerran.En anna periks en en en,oon sisukas ja istun vaan täs.
Ei voi olla totta,taas jumis,ei yhtään mihkään mee,palaa samana takas,ei ees esikatselu onnaa.Eniro hoiiiiiiiiiiiiii,ny se noita-akka sielt langoilt vekee,tai mä tuun ja tiputan sen,heti hopi hopi.olis edes pitänyt yksi kello jättää kesäaikaan........käyn viel itse näet kesäajassa.....
Jaaha taidan toisen pannun kahvia keitellä ja ihmetellä sitten kahvin ääressä maailman meno.....=:0))- takkunen
BBrunetti kirjoitti:
olis edes pitänyt yksi kello jättää kesäaikaan........käyn viel itse näet kesäajassa.....
Jaaha taidan toisen pannun kahvia keitellä ja ihmetellä sitten kahvin ääressä maailman meno.....=:0))menit siis siirtään kaikki kellot?Kyl mäkin siirsin yhen jopa naapuriin et ne tietäs mikä aika vuorokaudest on menos,kun se saakelin jäbä kittaa ihan oikeesti viinaa ja jotain narkkia naamariin.Sillon varmaan omenan kokosia okxebameja kun se vetelee noita pirun volttaja.Äitinsä kantaa viinaa et poika ei vaan selvii kynsiin.
takkunen kirjoitti:
menit siis siirtään kaikki kellot?Kyl mäkin siirsin yhen jopa naapuriin et ne tietäs mikä aika vuorokaudest on menos,kun se saakelin jäbä kittaa ihan oikeesti viinaa ja jotain narkkia naamariin.Sillon varmaan omenan kokosia okxebameja kun se vetelee noita pirun volttaja.Äitinsä kantaa viinaa et poika ei vaan selvii kynsiin.
pidät naapureista huolen....Kellonkii siirsit.....=:0)
Juu mokomakin talviaika......- takkunen
BBrunetti kirjoitti:
pidät naapureista huolen....Kellonkii siirsit.....=:0)
Juu mokomakin talviaika......naapurien hyvinvoinnis pitää pitää taso yllä,vaik sitte huonompiki.Just talviaika..,yks kello on niin vinkura siirtää et ei meinannu taas millään onnata,mut se on just se kloku mistä useimmiten tarkkaan ajan.
takkunen kirjoitti:
naapurien hyvinvoinnis pitää pitää taso yllä,vaik sitte huonompiki.Just talviaika..,yks kello on niin vinkura siirtää et ei meinannu taas millään onnata,mut se on just se kloku mistä useimmiten tarkkaan ajan.
on muuten tuo puoskari onneks naapurina.......heh....lääkäri lähellä jos tarvis tulee......=:0))))))
- takkunen
BBrunetti kirjoitti:
on muuten tuo puoskari onneks naapurina.......heh....lääkäri lähellä jos tarvis tulee......=:0))))))
ja sehän on "valan tehdessään" lupautunu auttaa potilaittensa hyvinvoinnin ylläpitämisessä,et ei muuta ku sinne jos joku mättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165