Viikonloppuna, isä oli ottanut TAAS.
Tällä kertaa vaan siksterin tai jotain, mutta kummiskin.
Taas se alko haukkumaan äitiäni huoraksi (vanhemmat eronnut, olin sillo TAAS meen isän kanssa kaksistaan iskän tykönä).
Oikein pelottaa kun se tulee puolen metrin päähän karjumaan ilkeyksiä äidistäni, tuntuu et se lyö pian tai jotain. Hän toistelee ja kyselee samoja asioita ja uhkaa hakata isäpuoleni (joka on 100x omaa isääni mukavampi) paskaksi. Mähän en oo mitään pahaa tehnyt, mut isä purkaa muhun paineitaan.
Se on suoraan sanottuna sairas!
En laske leikkiä, vaan musta tuntuu et sillä on jotain mielenterveysongelmia.
Mitä teen?
AUTTAKAA!
Pelkään isääni.
7
1564
Vastaukset
- ssffssf
En muista mitä laki tarkalleen tästä sano, mutta JOS oikein muistan sun ei oo mikään pakko tavata isääs.
Kerro äidilles isäs käytöksestä niin eiköhän se tee asialle jotain. - ^^just me^^
aattelin vaa et pitäiskö sun mennä puhuu jollain kuraattrorille jos teijän koulussa ON.. SE SAATTAA HELPOTTAA.. SE AUTTAA SUA VARMASTI JA NEUVOO SUA ET MITÄ SUN PITÄIS TEHÄ!!! TSEMPPII SULLE!!! :) :) :)
- 14v.Tyttömukula
Kaikki kaverini asuvat siellä missä isänikin ja olen omasta tahdostani viikonloput isäni luona koska äidin luo on liian pitkä matka kavereideni luota, en jaksa millään myöhään illalla laahustaa monen kilsan päähän.
Ei siinä isän luona olemisessa muuten mitään vikaa ole, muuta kun se paineiden purkaminen.
Kinkkistä, ja kuraattorille en haluaisi mennä.
Äiti meinas jo kerran evätä isän luona olemien kun kerroin mitä se pässi huutaa mulle...
- Nimetön
mikään muu ei auta koita pitaa itsestäsi hyvää huolta,ollavahva,älävälitä opettele olemaan välittämättä,se on vakeaa tiedän,kuvittele seuraavalla kerralla kun isäsi huutaa että sillä on vaaleanpunaiset pyoreät silmälasit päässä,hoet sitä itsellesi onpa sillä huutaessa hassunnäköiset silmälasit päässä.Se muutta suhtautumistasi häneen,ajattele vahvasti.Se auttaa sinua paremmin kestämään huutamiset,samaa voi kokeilla muihin ilkeisiin imisiin joiden kanssa joudut tekemisiin oma suhtautumisesi muuttuu,kestät päremmin.Kenelläkään ei ole okeutta huutaa sinulle purkaa omaa pahaaoloaan.opettaja,kaveri pomosi koita hoitaa oma koulusi vain hyvin kovasta henkisestäpaineesata huolimattaminkä isäsi aiheuttaa...tyhmyyttään..sairauttaan..kukaan ei ole täydellinen..kerro kuitenkin jollekin aina kun se on huutanut .sekin helpottaa oloa,
KATSO NIMETÖN VIESTI ISÄLLÄSI ON HASSUNNÄKÖISET VAALEANPUNAISET SILMÄLASIT PÄÄSSÄ EI OIKEUTTA HUUTAA SINULLE...LUE KOULULÄKSYT HYVIN JA KOKEISIIN
- woland
oot vaan yks angstaava paska joka tekee elämästään ylidramaattista.
- 14v. Tyttömukula
Luulempa että sä, woland, oot hemmoteltu lapsi jolla on aina ruokaa kotona ja lellivanhemmat. Että painuppa muualle aukomaan tyhjää päätäs jossa on järkeä varmaan sen verran kun kahden toisissaan kiinni olevan sormen välissä ilmaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917