Romanien keskustelupalsta. Tämä palsta on tarkoitettu vain romanien käyttöön.
Romanien keskustelupalsta.
7
1641
Vastaukset
- Kiitos palautteesta
jne jne. Eivät ne välitä tästä foorumista mitään, rasistit saavat tehdä mitä haluavat. Taitavat joukolla päivystää voidakseen sekottaa minkä pystyvät, ja pelkillä typeryyksillä.
- Anonyymi
Taas käytiin katsomassa ulkona olevia tavaroita ja katsomassa paikkoja. Kolmas kerta. Kohta muuten vastaan tuohon huutoon. En ole itse tehnyt mitään väärää. Vaikkakin lasteni Äidille huudetaan Askiston K-Marketin kassalla, että jos sinä puutut tuohon varastelemiseen, "niin potkin sinun vitun halki". Miten meni? Itse vanhalla puu-Malmilla syntynyt. Hankijan puutaloissa.
- Anonyymi
Palo "pinna". Tein virallisen rikosilmoituksen poliisille.
- Anonyymi
Tämä on rasistista, että vain te saatte tähän avaukseen kirjoitella!
Miksi olette noin rasistisia, meitä muita kohtaan?
- Anonyymi
Syrjintää, romanit! teillä ei ole mitään erivapauksia! enemmänkin pakotuksia sais tulla!
- Anonyymi
Kenen sakkeja oli Turussa riehunu mainemies?
- Anonyymi
Ja nyt Malminkartanossa taas tanssittu kansallistanssia moratangoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595