Toistaiseksi on taitanut kestää. Äsken totesi että nyt tekis mieli tupakkia. Perttuhan otti viiniä Bonon kanssa, joten sekin lisää mielitekoa. Toivottavasti lakko pitää! Kaikille toivon tsemppiä jotka tupakasta yrittävät päästä; Tässä voi Perttu ihan oikeasti olla roolimallina.
Pertun tupakkalakko
5
1475
Vastaukset
- Sikari Addikti
Olen sikari addikti... toivotko minunkin pääsevän pois pahoista tavoistani
- Sari
Cesar kirjoitti:
Tsemiä sullekkin.. Ota Pertusta mallia.
...samaan aikaan kun Pertulla eli olen myötätuntolakossa. Jos siitä tupakasta pääsen irti niin kiitän myöhemmin Perttua siitä. Vihdissä käynti on sitten paikallaan.
- lakko
pitänyt vai joko hän savuaa siellä? ;)
Ja ihmeen rennon olonenkin vielä, että aika helpolla taitaa pysyä... Tai sitten vaan piilottaa hyvin tupakinhimot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165