Laura Bonon ja poikien ruokaillessa sisällä?
Miksi Timo oli alasti
8
3225
Vastaukset
Takuuvarmasti tuon tapahtuman. 24/7 ei näyttänyt ulkopuolen tapahtumia ollenkaan.
- on sivistymätön
juntti idiootti. Siksi.
- ei tiennyt
mutta timo ei tiennyt että henkilö on italialainen ei hän muuten olisi XD
- yritti iskeä
Timo varmaan yritti iskeä Lauran.
- ...
Timo on ollut alusta saakka julkisuudenkipeä ja valmis tekemään mitä tahansa päästäkseen esille. Älyllisesti Timo ei voi loistaa, joten tuollaiset temput jäävät ainoiksi vaihtoehdoiksi.
Itse asiassa tuolla tempullaan Timo niittasi uransa Big Brotherissa, koskapa hän ja Tiina joutuvat äänestykseen seuraavalla kerralla ja kansa äänestää Timon ulos.- tapauksessa
kansa osoittaisi taas tyhmyytensä timo kun on kuitenkin paljon kiinnostavampi ja viihdyttävämpi henkilö talossa ohjelman kannalta kuin möllöttävä tiina joka ei innostu oikein mistään tehtävistä ja kusee tehtävät.
- ...
tapauksessa kirjoitti:
kansa osoittaisi taas tyhmyytensä timo kun on kuitenkin paljon kiinnostavampi ja viihdyttävämpi henkilö talossa ohjelman kannalta kuin möllöttävä tiina joka ei innostu oikein mistään tehtävistä ja kusee tehtävät.
oikaista..Timo se niitä tehtäviä mokailee..Ainakin enemmän kuin Tiina..Kiitos.
- Sinkku
Mielestäni kyllä hän ylitti jo mauttomuuden rajan, hyi helvetti. Joutais saamaan rangaistuksen.
Vihjasihan se bb siitä että kun vieras tuli taloon niin pitää osata käyttäytyä yms. ja kaikki eivät olleet "fiksusti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421