TIMO PÄÄSI ILTASANOMIIN

kIKI

Timo oli tän päivän iltasanomissa, koska oli ollut alasti jollekin ihmeen lauralle, siis kuka ihmeen laura, juu joku B-luokan julkkis varmaan

21

42493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli

Laura Bono

• ,.,-.,-.

Onko sekin joku yhden radiobiisin tehnyt "julkkis" josta ei kohta enää kuaa muista mitään

• sieite
        ,.,-.,-. kirjoitti:

Onko sekin joku yhden radiobiisin tehnyt "julkkis" josta ei kohta enää kuaa muista mitään

googlaa Laura Bonoa niin saat tietää...

• mätsiä tuli
        sieite kirjoitti:

googlaa Laura Bonoa niin saat tietää...

Kiitos vinkistä.

• Oikea Bono
        mätsiä tuli kirjoitti:

Kiitos vinkistä.

...pelkkä Bono niin tulee 19 miljoonaa mätsiä vähän paremman luokan artistiin.

• Grogi
        Oikea Bono kirjoitti:

...pelkkä Bono niin tulee 19 miljoonaa mätsiä vähän paremman luokan artistiin.

jos googla pelkkää lauraa niin tulee 92 200 000 osumaa???

Jos laittaisit sen hakusanan näin "Laura Bono", niin saat osumat jota haet...

• manne
        Grogi kirjoitti:

jos googla pelkkää lauraa niin tulee 92 200 000 osumaa???

Jos laittaisit sen hakusanan näin "Laura Bono", niin saat osumat jota haet...

Pistäppä googleen Lauran etukirjain eli L niin tulee 1 230 000 000 osumaa ja B niin tulee 958 000 000 osumaa.

• lööppi...

alastoman timon kuva ja munien päällä teksti SKANDAALI! XD

• asiaan

-Jos mä olisin tiennyt, että se oli italialainen, en olisi ollut alasti, Timo harmitteli vilahtelemistaan Laura Bonolle ikkunan takana. XD

• totuus viuhahduksesta
        asiaan kirjoitti:

-Jos mä olisin tiennyt, että se oli italialainen, en olisi ollut alasti, Timo harmitteli vilahtelemistaan Laura Bonolle ikkunan takana. XD

Vuonna 1979 syntynyt Laura Bono kiinnostui Timosta jo lapsena, jolloin hän näki ensimmäiset unensa Timosta. Sittemmin hän on julkaissut Albumin, josta löytyy kappale ”Oggi TiAmo” (lausutaan Oggi Timo), jonka Laura haluaisi esittää yhdessä Timon kanssa.
        Tiedämmehän, että Timo on ollut estyneenä tällä hetkellä sattuneesta syystä, eikä moiseen voinut ryhtyä.
        Laura sinnikkyydellä pääsi ujuttautumaan taloon ja "oggi" kuinkas ollakkaan siinähän se Timo kelteisillään. Mitä tästä kuulemmekaan.

• Timoon

"Yhtäkkiä pihalla vilahti joku, joka varasti huomion. Ikkunoiden takana viuhahteli Timo pelkässä aatamin asussa. Sisällä olevat kilpailijat purskahtivat nauruun kuten Laura Bonokin.

- Beautiful, I love you! hän huudahti Timolle.

Pian alaston jyväskyläläinen katosi ikkunan takaa ja vieras kysyi, kuka viuhahtelija oli.

- Emme tunne häntä, Antti vitsaili."

sub

• sitruuna_kirppu

Toi oli päivän paras uutinen. Tyhmää kun ne big brotheris hiukan on alasti tai sekstailee niin kauhee lehti skandaali siitä sitten. Hei haloo, ne on eristetty sine ja ollu jo ties kuinka kauan :D :D

• hfdgh

hahahah mikä vitsi jeen pelle homot

• hutcher

Jokaisessa maassa on Big Brother alussa ollut
      melkoisen huomion kohde parin ensimmäisen kuu-
      kauden ajan. Sitten kiinnostus on hiiltynyt
      hiiltymistään ja menettänyt kohuohjelmana
      paikkansa...Varmasti näin tulee tapahtumaan Suo-
      messakin. Pitemmän päällehän Big Brother ei ole
      muuta, kuin toiston toistoa loppumattomiin.

• tylleröinen

En ymmärrä kohua. Minusta tuossa ei ole mitään skandaalin makua! Tosikot tosin voivat ajatella toisin...

Hyvä timo:D

• nimetön

Hah hah... On se aika velikulta.

"- Jos mä olisin tiennyt, että se oli italialainen, en olisi ollut alasti, Timo harmitteli vilahtelemistaan Laura Bonolle ikkunan takana." -Subtv

Mitähän tuo nyt touhon viuhahdukseen liittyi? Ajattelikon että naikkonen joku tavis suomikokki, ja semmoselle ihan ok vilautella.

Nyt kaikki katsomaan illalla klo 19 ja 22 subbarille miten kaikki oikein kävikään :D

• Kiki

On mennyt kiilaamaan F5:n alas, hah hah, oikeen hauskaa!!!!!!!!!!!

Joten antakaapas minun kirjoitustsieni olla

• Joutsen

Tämähän oli ilmiselvästi BB:n keino saada LISÄÄ HUOMIOTA JA JULKISUUTTA, koska katsojaluvut ovat romahtaneet mielenkiintoisimpien tyyppien pudottua. En enää itsekään jaksa seurata BB:tä niin usein kuin aikaisemmin. Mutta, itsepähän kansa äänesti!!

On aivan pelle jätkä, kun esittelee sitä vehjettänsä jatkuvasti. Kuuluisuden etsijä, voi poikaa olis pysynyt kotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe