poistit viestini herpeksestä??

Kyselee

kiitti, mua kiinnosti se todella, koska hyvin monella kilpailijalla tällanen lääke oli mukanaan. eli mitä ihmettä??

6

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihalla....

poistelee ihan mitä sattuu äijä parka jo pää ihan pyörällä tän palstan kanssa.

• olla

Vituttaa vaan tollanen poistelu.

• sen viimeisen lauseen takia jossa vihjaisit kaikkia hakijoita epäsiveellisiksi. Sinänsä ihan asiallista oli että mainitsit useilla kilpailijoilla olevan jonkinlaista herpeslääkettä, mutta miksi et viitsinyt mainita edes sitä että kyse on huuliherpeslääkkeistä, joita on vapaasti apteekeista ostettavista. 90% ihmisistä tuo viirus on, mutta useimmilla oireettoman... Että silleen.

• ...

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

• tää on pilkun nussimista
        ... kirjoitti:

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

Mutta ihmiseen tarttuvia herpesviruksia tunnetaan 8 erilaista, joista tavallisemmat ovat herpes simplex-1 virus, joka aiheutta yskänrokon eli huuliherpeksen. Herpes simplex2- virus, joka aiheuttaa sukuelinten alueen herpeksen....

• siinä vissi ero!
        ... kirjoitti:

huuliherpes voi olla lapsellakin (ja monella onkin), mutta tuo sukupuolielimissä esiintyvä herpes leviää samoin kuin muutkin sukupuolitaudit. Että ihan samoja tauteja eivät ole.

Pidit siis pahana asiana, että talossa olevilla oli herpesvoidetta mukana? Miksi? Ei kai tuossa mistään siveettömyydestä ole kysymys. Kaikki joilla esiintyy huuliherpestä tietävät, että se voi ilmaantua milloin vain. Rakkulan noustessa huuleen, on paranemisen kannalta tärkeää että
        voidetta on välittömästi saatavilla.
        Ei kannata kirjoittaa asioista jos ei tiedä oikeita faktoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe