Terhin ylipaino

ongelma puhuttaa

Mitä olette mieltä? ja tähän keskusteluun sitten vain asiallisia kommentteja eikä mitään pelleilyjä.

19

3114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Ei pitäisi olla kenenkään ongelma, jos jonkun niin Terhin itsensä. Eipä taida olla Terhillekkään mikään propleema niin antakaa jo olla!!!!!!!

• Tärvelit sitten koko ketjun tolla nick-valinnalla. Vaan oliko tarkoituksesi edes asiallisesti keskustellakkaan?

Asiallinen kommenttini tähän on että Terhi on lievästi ylipainoinen noin silmämääräisesti. Sallin toki asiasta keskustelemista, mutta en minä siinä mitään ongelmaa nää...

• .......

Mitä toi nick-valinta tarkoittaa ja miksi pilasin?????

• viestiketju

jonka alle oltiin hyvin saatu koottua tähän aiheeseen liittyvä ja viestejä olikin jo nelisenkymmentä mutta sinä menit sitten poistamaan sen koko viestin ja taas on aloitettava lukuisia uusia viestiketjuja.

• piip91

Mitä siitä jos terhi on hiukan ylipainoinen? Toiset ovat pyöreämpiä kuin toiset, ja ongelma on?

• SaffeSuffeli

Terhillä ei näytä olevan mitään ongelmaa painonsa suhteen, ei ainakaan näytä sitä ulospäin. Täällä nyt muilla ennemminkin on ongelmia terhin painon suhteen. Mä en ymmärrä näitä keskusteluja toisen ulkonäöstä. Et eikö voitas jo lopettaa?

• kysyn vaan taas...

Ilman pelleilyä sanoisin, että ongelmia tehdään, niitä ei ole.

Terhi on kieltämättä kooltaan isompi, kuin esim. Timo, Tiina tai Hanna. Terhi on isompi kooltaan kuin äitini, siskoni tai pomoni. Mutta mitä sitten?

Ei ihme, jos suomen maa on pullollansa saliksien Annikoita, kun aina "jonkun meistä on oltava lihava ja ruma" Ikäänkuin olisi lihavuuskiintiö olemassa ja isokokoisin luokitellaan automaattisesti siihen, painoi mitä tahansa.

Joku tuossa sanoi, että on lihavien ihmisten läppää se, että ihmisillä on erikokoiset luut. Toivottavasti hän ei nyt ihan oikeasti kuvittele, että meillä kaikilla ihmisillä on sitten samanlainen luusto. Kyllähän me aivan eri kaliperista jokainen ollaan ja perintötekijät vaikuttavat enemmän ja vähemmän aineenvaihduntaamme mm. Mutta se on jo toinen pidempi juttu se! Jokaisen oma asia on kuitenkin se, kuinka nuo asiat omalla kohdallaan järjestää.

Toivottavasti Terhi nähdään finalistien joukossa.

• glorfindel**

Vaikka Terhi onkin ylipainoinen niin eihän se hänestä sen huonompaa ihmistä tee kuin sinustakaan "ongelma puhuttaa", vai kuinka? Ei kannattais kyllä lähtee tolle tielle että ihmisiä arvostellaan oman painonsa perusteella.

• mielestä

Niin kamalan ylipainoinen. Muuten vaan epämiellyttävä. ulkonäkö on sivuseikka. Ei edes hirveen lihava. Tunnen paljon tanakoita ihmisiä ja ne on ihan nättejä

• titityy

Oletteko huomanneet että Terhillä on erittäin kauniit kasvonpiirteet.Elikkä kaunis ja rehevä nainen!

• Hannele

pitäisi ihmisen silti huolta itsestään pitää mitä ylipainoiset ei kyllä tee. Veroeuroilla nuokin rasvan aiheuttamat sairaudet hoidetaan. Hyi Hyi

• kato peiliin
        Hannele kirjoitti:

pitäisi ihmisen silti huolta itsestään pitää mitä ylipainoiset ei kyllä tee. Veroeuroilla nuokin rasvan aiheuttamat sairaudet hoidetaan. Hyi Hyi

Kyllä mää ihmettelen...kuinka paljon on suvaitsemattomia ihmisiä! Ketä haukutaan ulkonäön puolesta ja on liian läski ja liian laiha..on tyhmää ja junttia. Mä ihmettelen mitä teillä ihmisillä liikkuu itsellä pääkopassa. Mä vähän epäilen, ettei siellä ole yhtään mitään!!.Minkä ihminen voi ulkonäölleen...eiköhän me olla kaikki Luojan luomia! Ja tohon Terhin lihavuuteen...tuskin se sentään mikään läski on ..naisellisen pyöree vaan...Ei meillä kaikilla ihmisillä aineenvaihdunta pelaa yhtä hyvin...paljon on ihmisiä, jotka on lääkkeillä saanut huimat ylipainot. Sitäpaitsi lääketieteellisesti on todettu , että hiukan pulleempi vartalo on parempi kuin liian laiha.!
        Ja aikuiset miehet varmaan tietää, että pulleempi nainen sängyssä on villimpi ja nauttii seksistä...

• Tarlena

Lopettakaa lässytys, ette taida olla ylipainoisia nähnytkään. Muuttakaa Jenkkeihin niin tiedätte jotai ylipainoisista. (itse viidettä vuotta) Kaikki vaan siellä kantavat kilonsa suurella ylpeydellä. Raukkoja olette, kun täytyy ahdistua toistenkin kiloista, omat ongelmat ei riitä.Sitäpaitsi Terhi näyttää TOSI hyvätä.

• sun kanssa

Ei voi kuin ihmetellä...miten täällä on noin paljon arvostelevia ihmisiä!! Todella sivistymätöntä arvostella yhtään ketään. Eikä se Terhi mikään lihava ole. Todella naisellisen pyöree, niinkuin naisen kuuluukin olla. Semmonen nainen on peto sängyssä :)

• .Tyttö

..ei ole paljon ihmisillä tekemistä kun täällä täytyy solvata toisia. Hankkikaa vaikka lemmikkieläin.

• aihe

Mistä keksitkin noin typerän aiheen? Terhi mikään lihava ole!! televisiokin vääristää jonkin verran...

• BBx

Mielestäni on mielenkiintoista, kuinka hyvin Terhi kantaa itsensä. Tyttö kyllä tietää ja tunnistaa ylipainonsa, mutta ei anna sen millään tavalla häiritä olemistaan. Itsevarmasti oli kortsutkin mukana taloon tullessa ;-) En tiedä olisiko tuo loistava itsevarmuus peräisin niiltä ajoilta kun hän ei vielä ollut noin kookas. Aiemminhan Terhi vihjasi siihen suuntaan, että on tehnyt jopa jonkinlaisia mallin töitä nuorempana.

• Pörri

Terhi ei ole lihava, vaan vähän pyöreä (niinkuin minäkin). Mutta sitä ihmettelen, että miksi näin on, koska Terhi lenkkeilee, ja ainaki siinä yhessä tehtävässä aikoja sitten sillä oli ihan mieletön kunto verrattuna muihin tyttöihin. Eikä se syö lihaa vaan kasviksia. Eli urheilee ja ruokavalio suht kohta kunnossa, niin miksei Terhi laihdu? Ihmettelen..

• Tessa80

Kuten jo aikaisemmin aloitin viestiketjun,joka on poistettu?Eli Terhi on lievästi ylipainoinen,mutta entäs sitten.Mahtuuhan tähän maailmaan monen kokoista ja näköistä.Joillain ihmisillä vaan on sellaiset geenit että vaikka kuinka kuntoilee niin ei laihdu ei.Voihan takana olla myös esim.sairaus.Siis Annetaan kaikkien kukkien kukkia=)Sitäpaitsi Terhillä on erittäin kaunis luusto ja upeat hampaat.Puhtaudesta sanoisin että,katsottuani 24/7 olen usein huomannut kuinka hän ainoana esim pestessään kasvonsa huuhtelee myös lavuaarin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe