Oletko koukussa Big Brotheriin? Minä olen jäänyt koukkuun.En muutamaan päivään saanut matkustelun takia nähdä ohjelmaa ja taas tänään näen.UPEETA!
Oletko koukussa?
8
776
Vastaukset
- Jasu
Oon oikeestaan koukussa netissä pyöriviin päivityksiin talon tapahtumista. Käyn kattomassa niitä aina tunnin välein joka päivä ku on pakko pysyä ajantasalla mitä talossa tapahtuu. *crazy*
- ananasansa
joo apua oon 27 ,ja ensimmäisenä ku tulee duunista ni pitää kattoo päivitykset..huolestuttavaa.mut silti mahtavaa.voitin bb studioo liput su mut annoin kaverille ku en tod.voi toista kertaa mennä sinne.paitsi ehkä
- Jasu
ananasansa kirjoitti:
joo apua oon 27 ,ja ensimmäisenä ku tulee duunista ni pitää kattoo päivitykset..huolestuttavaa.mut silti mahtavaa.voitin bb studioo liput su mut annoin kaverille ku en tod.voi toista kertaa mennä sinne.paitsi ehkä
Miks et voi mennä toistamiseen?
- Sinikello.
Jasu kirjoitti:
Miks et voi mennä toistamiseen?
Mene ihmeessä uudestaan jos on mahdollisuus!
- matonen
mulle kävi just päinvastoin, viikon Lontoon matkan jälkeen alkoi tuntumaan ihan turhanpäiväiseltä koko bb-vouhotus. Matkalla en ees viittiny nettikonetta etsiä käsiini että ois uutisia saanu lukeakseen. Nyt kun väki on talossa vähentynyt, niin melkein ainoa suurempi mielenkiinnon kohde on se, ketkä 3 on viimeisinä geimissä mukana.
Yksikään jakso ei ole väliin jäänyt.Jos jostakin syystä en voi ohjelmaa katsoa niin nauhalle se otetaan.Tulee jopa soiteltua muille että otappa nauhalle jos ei ole itsellä mahdollisuutta....
- opg
en oo ees kattonu koko sarja!!!
- täydellä??
hommaa vaikka elämä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058